Για την επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην πολιτική ζωή και συγκεκριμένα στις εκλογές του ΣΥΡΙΖΑ, αναφέρθηκε ο επικοινωνιολόγος Μάνος Σιφονιός μιλώντας στην εκπομπή Update της ΕΡΤ.
«Έκανα ένα κλικ πριν έρθω εδώ στο Google και είδα ότι το όνομα Κασσελάκης βγάζει 18,5 εκατ. αποτελέσματα, σε ένα μήνα. Το όνομα της κυρίας Αχτσιόγλου βγάζει 20 περίπου. Και να πω κάτι χαριτωμένο… πριν από δύο μέρες ένας – υποθέτω – μακρινός συγγενής λέγεται Ρούμπεν, δεν τον έχω δει ποτέ, μένει στην Αργεντινή, τρίτη γενιά, δεν μιλά ελληνικά. Μου έστειλε μήνυμα, μετά από πολύ καιρό να με ρωτήσει: “What about Stefanos Kasselakis?”», εξήγησε ο επικοινωνιολόγος.
«Προφανώς τα social δεν τα ανακαλύψαμε τώρα ξαφνικά, τον περασμένο μήνα με τον κύριο Κασσελάκη. Και είναι μία εποχή όπου ο πολιτικός που παλιότερα ήταν στο μπαλκόνι ή στο βάθρο έχει κατέβει, μπαίνει στον κόσμο, ανακατεύεται μαζί τους, τσαλακώνεται, γίνεται πιο διάφανος, γίνεται πιο προσιτός, γίνεται πιο οικείος και όλα αυτά είναι χαρακτηριστικά που με το “καλημέρα” τα είδα με τον κύριο Κασσελάκη. Δεν υπήρχε δηλαδή ένα παρελθόν, δεν κατέβηκε από κάπου, εμφανίστηκε», πρόσθεσε ο επικοινωνιολόγος Μάνος Σιφονιός σχολιάζοντας τη δύναμη των social media.