Δεύτερη ηχηρή αποχώρηση από το αθλητικό τμήμα του Open – Νέα αρχή για τη δημοφιλή αθλητικογράφο στην κρατική τηλεόραση
Απρόσμενη αλλαγή πλεύσης για τη Χριστίνα Βραχάλη – Από το Open στην ΕΡΤ
Η Χριστίνα Βραχάλη, ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα πρόσωπα του αθλητικού ρεπορτάζ, αποτελεί –σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες– τη δεύτερη αποχώρηση-έκπληξη από το δυναμικό του Open, μετά την πρόσφατη έξοδο του Παναγιώτη Στάθη.
«Αλλάζει επαγγελματική ρότα», σημειώνουν κύκλοι από το κανάλι της Παιανίας, αναφέροντας ότι παρά την αρχική πρόθεση να συμμετάσχει σε νέα καθημερινή εκπομπή στο πλευρό του Σπύρου Χαριτάτου, η ίδια φαίνεται να έκανε πίσω, επιλέγοντας τη στροφή προς τη δημόσια τηλεόραση.
Νέα σελίδα στην Αγία Παρασκευή – Στην «Αθλητική Κυριακή» από Σεπτέμβρη
Όλα δείχνουν πως η Βραχάλη αποδέχθηκε πρόταση της ΕΡΤ, με στόχο να συμμετάσχει ως παρουσιάστρια στην ιστορική εκπομπή «Αθλητική Κυριακή», πιθανότατα σε ρόλο συμπαρουσιάστριας με συνάδελφό της από την κρατική τηλεόραση.
«Η συμφωνία θεωρείται σχεδόν κλεισμένη», όπως υποστηρίζουν πηγές από το Ραδιομέγαρο της Αγίας Παρασκευής, με μόνη εκκρεμότητα την επίσημη ανακοίνωση που αναμένεται μέσα στις επόμενες εβδομάδες.
Η μετακίνηση αυτή αλλάζει τα δεδομένα και για την ΕΡΤ, η οποία επιχειρεί αναβάθμιση του αθλητικού της περιεχομένου με πρόσωπα που έχουν απευθείας αναγνωρισιμότητα και εμπειρία στο τηλεοπτικό πεδίο.
Το χρονικό της ανατροπής – Τι δεν προχώρησε στο Open
Η συνεργασία με τον Σπύρο Χαριτάτο στη νέα μεσημεριανή ενημερωτική εκπομπή, η οποία είχε ανακοινωθεί πριν λίγες εβδομάδες από το Open, θεωρούνταν δεδομένη.
Ωστόσο, η Βραχάλη φαίνεται να προτίμησε τη σταθερότητα, τον θεσμικό χαρακτήρα και το ανανεωμένο πλαίσιο συνεργασίας που προσφέρει η ΕΡΤ, αφήνοντας εκτός πορείας την προηγούμενη επαγγελματική συμφωνία.
Αλλαγές στον τηλεοπτικό χάρτη – Το αθλητικό «ντόμινο» συνεχίζεται
Η αποχώρηση Βραχάλη ακολουθεί την ήδη γνωστή έξοδο του Παναγιώτη Στάθη, γεγονός που αναδεικνύει τάσεις αποδυνάμωσης του αθλητικού τομέα του Open, τουλάχιστον στο επίπεδο των τηλεοπτικών προσώπων.
Την ίδια στιγμή, η ΕΡΤ επενδύει συστηματικά στην ενίσχυση των αθλητικών εκπομπών της, με στόχο την αύξηση τηλεθέασης και την προσέλκυση ενός νεότερου, πιο δυναμικού κοινού.