Στις 9 Ιουλίου η επίσημη ανακοίνωση από τους Αγγελόπουλους – Στο προσκήνιο η ΑρρένΑ
Η οικογένεια Τσάκου, με δεσμούς δεκαετιών στην ελληνική ναυτιλία, εισέρχεται δυναμικά στον χώρο του αθλητισμού μέσω μεγάλης χορηγικής συμφωνίας με την ΚΑΕ Ολυμπιακός. Η ανακοίνωση θα γίνει στην καθοριστική συνέντευξη Τύπου της 9ης Ιουλίου, όπου οι Γιώργος και Παναγιώτης Αγγελόπουλος αναμένεται να παρουσιάσουν τη συμφωνία μαζί με τον Παναγιώτη και τον Νίκο Τσάκο.
Η συμφωνία αφορά την εταιρεία φυσικού μεταλλικού νερού ΑρρένΑ, που ιδρύθηκε από την οικογένεια Τσάκου και αναπτύσσεται ραγδαία. Πρόκειται, όπως φαίνεται, για μία από τις μεγαλύτερες χορηγίες στον ευρωπαϊκό μπασκετικό χάρτη και αναμένεται να δώσει οικονομική σταθερότητα και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στον σύλλογο.
Τσάκοι & Ολυμπιακός: Μια σχέση που ωρίμασε στο χρόνο
Ο Παναγιώτης Τσάκος είναι γνωστός φίλος του Ολυμπιακού, τακτικός στο ΣΕΦ και το “Γ. Καραϊσκάκης”, με την επιθυμία να στηρίξει ουσιαστικά την ομάδα να υπάρχει εδώ και χρόνια. Πλέον, το timing ευνοεί: η ΑρρένΑ μπαίνει στη χορηγική ταυτότητα της ΚΑΕ και η οικογένεια Τσάκου γίνεται “συμπαίκτης” στο project των Αγγελόπουλων, με στόχο την εδραίωση του Ολυμπιακού στην ευρωπαϊκή ελίτ.
Ολυμπιακός: Πιο δυνατός από ποτέ στην εποχή των μεγάλων “πορτοφολιών”
Η συμφωνία θεωρείται κομβική και έρχεται τη στιγμή που η Euroleague «μεγαλώνει» οικονομικά, με ομάδες όπως η Χάποελ Τελ Αβίβ και η Βίρτους Μπολόνια να ενισχύονται μέσω πολυεθνικών και επενδυτικών κεφαλαίων. Το deal θωρακίζει τον Ολυμπιακό οικονομικά, ενισχύει τη βιωσιμότητα του συλλόγου και επιτρέπει στρατηγικές επενδύσεις σε μεταγραφές και ανάπτυξη.
Από τη ναυτιλία στο μπάσκετ – Η διαδρομή της οικογένειας Τσάκου
Η οικογένεια Τσάκου, με ρίζες στη Χίο, είναι από τις πιο εμβληματικές οικογένειες της ελληνικής ναυτιλίας. Ο Παναγιώτης Τσάκος, ιδρυτής του Tsakos Group και της Tsakos Energy Navigation (TEN), έθεσε τα θεμέλια, ενώ ο γιος του, Νίκος Τσάκος, με σπουδές στο Columbia University, συνεχίζει το έργο του από τη θέση του CEO της TEN.
Το 2023, η οικογένεια εισήλθε στον τομέα των τροφίμων και ποτών, εγκαινιάζοντας την ΑρρένΑ, ένα brand εμφιαλωμένου φυσικού νερού που ήδη διανέμεται σε επιλεγμένα σημεία της ελληνικής αγοράς.
Η στρατηγική επιλογή να συνδεθεί με τον Ολυμπιακό ενισχύει τόσο τη διαφημιστική απήχηση της ΑρρένΑ, όσο και την εταιρική κοινωνική ευθύνη της οικογένειας, καθώς συνδυάζει το επιχειρηματικό με το συναισθηματικό – την αγάπη για τον σύλλογο.