Τι είπε για την αποτυχία των δημοσκοπήσεων ο Μαύρος της MRB μετά τον διασυρμό (vid)

Για την αποτυχία των δημοσκοπήσεων που δεν «είδαν» την πρώτη θέση και με διαφορά του Νίκου Ανδρουλάκη αλλά παρουσίαζαν ως φαβορί τον Ανδρέα Λοβέρδο καθώς και την πλήρως λανθασμένη εκτίμηση ότι η μεγάλη προσέλευση πολιτών στις κάλπες του ΚΙΝΑΛ θα ευνοούσε και πάλι τον Ανδρέα Λοβέρδο, ρωτήθηκε ο διευθύνων σύμβουλος της MRB, στην έκτακτη εκλογική εκπομπή της ΕΡΤ.

Ο Δημήτρης Μαύρος, η αλήθεια είναι ότι εμφανίστηκε αρκετά αμήχανος, προσπαθώντας να περιγράψει τις συνθήκες κάτω από τις οποίες, σχεδόν, το σύνολο των δημοσκοπήσεων βγήκε εντελώς λάθος.

Μάλιστα, υποστήριξε ότι στο μέσον της προεκλογικής εκστρατείας σταμάτησαν τις έρευνες «γιατί είναι και πολύ δύσκολο να προβλέψεις και είναι λιγάκι παρεμβατικό σε τέτοιες λεπτεπίλεπτες καταστάσεις».

Ο διευθύνων σύμβουλος της MRB υποστήριξε ακόμα ότι «αποφύγαμε όλες οι εταιρείες να κάνουμε έρευνες τις τελευταίες ημέρες».

Προσπαθώντας να δώσει μια απάντηση στις εντελώς λανθασμένες δημοσκοπικές προβλέψεις, ανέφερε ότι το debate ήταν εκείνο που τους «έδειξε» ότι ο Νίκος Ανδρουλάκης είχε φθορά.

Ο Δημήτρης Μαύρος, υποστήριξε αναφερόμενος μόνο στην εταιρεία του την MRB και επί της ουσίας αδειάζοντας τις άλλες, ότι στο λεγόμενο «μικρό κοινό» που ήταν οι 294.000, είχαν διαπιστώσει ότι ο Νίκος Ανδρουλάκης ήταν μπροστά με σημαντική διαφορά.

Δείτε το σχετικό απόσπασμα από το 03:50 έως το 07:45 λεπτό

Αναλυτικά οι εξηγήσεις που έδωσε ο Δημήτρης Μαύρος

«Ξεκινήσαμε δημοσκοπικά όλοι να λέμε στην πολύ αρχή της προεκλογικής εκστρατείας ότι ξεκινάνε και οι τρεις από τον ίδιο βατήρα. Ενδιάμεσα σταματήσαμε να κάνουμε να κάνουμε έρευνες για ευνόητους λόγους γιατί είναι και πολύ δύσκολο να προβλέψεις και είναι λιγάκι παρεμβατικό σε τέτοιες λεπτεπίλεπτες καταστάσεις.

Μεσολάβησε το debate και έβγαλε έναν πολιτικό ο οποίος έδειξε φθορά, αναφέρομαι στον κ. Ανδρουλάκη σε εκείνο το συγκεκριμένο debate, με τη διαφορά ότι εκείνο δεν τον παρακολούθησε τόσο πολύ ο κόσμος, αυτά που γράφτηκαν τελικά αποδεικνύεται ότι ήταν πολύ πιο ήπια και εν τέλει φάνηκε ότι η εκστρατεία την οποία έκανε να κυνηγάει πολύ περισσότερο την Περιφέρεια από ότι την Αθήνα, του έδωσε ένα πολύ μεγάλο προβάδισμα εκεί χωρίς να υστερεί φαίνεται όπως αποδεικνύουν τα νούμερα και στην Αθήνα.

Στο μικρό κοινό που ήταν οι 294.000 τις οποίες βρήκαμε εμείς ως εταιρεία, εκεί ο κ. Ανδρουλάκης ήταν μπροστά με σημαντική διαφορά και οι άλλοι δυο από πίσω πάλευαν να δουν ποιος θα κατακτήσει τι».

ΠΗΓΗavgi.gr

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Οι Γερμανοί διασύρουν τον Μητσοτάκη: «Εξαγοράζει δημοσιογράφους και ελέγχει τα ΜΜΕ!»

Taz: Ο Μητσοτάκης ελέγχει τα ΜΜΕ με «αγορασμένους» δημοσιογράφους...

Πολιτική «βόμβα»: Το σενάριο αυτόνομης καθόδου της Καρυστιανού, οι ανατροπές στις ισορροπίες και το ποσοστό που τρομάζει

Το σενάριο αυτόνομης καθόδου της Καρυστιανού μπορεί να ανατρέψει τις πολιτικές ισορροπίες. Ποσοστά έως 20%, ρόλος-κλειδί σε συμμαχίες και πιθανά ρίσκα

Βόμβα στην ελληνική οικονομία: Σενάρια συγχωνεύσεων τραπεζών – Κοσμογονικές αλλαγές θα ανατρέψουν τα πάντα

Σενάρια τραπεζικών συγχωνεύσεων που μπορεί να μειώσουν τις συστημικές τράπεζες από τέσσερις σε τρεις

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη τρέμει το φιάσκο του αιώνα – Πιέσεις από Τουρκία και Λιβύη «παγώνουν» τη Chevron για την Κρήτη

Αγωνία στην Αθήνα: Η Chevron δεν έχει καταθέσει ακόμη προσφορά για τα οικόπεδα νότια της Κρήτης και της Πελοποννήσου – Πιέσεις από Τουρκία και Λιβύη, κίνδυνος γεωπολιτικής ήττας