Στρατηγικός επανασχεδιασμός με «άρωμα» Γκρίνμπεργκ – Μητσοτάκης στο WhatsApp – Νέο ψηφιακό άνοιγμα με… Πίνατ και πολιτικό παρασκήνιο

Σε κλίμα πολιτικής έντασης στη Βουλή, ο πρωθυπουργός εγκαινίασε νέο «κανάλι» επικοινωνίας με τους πολίτες μέσω εφαρμογής


Ο Κυριάκος Μητσοτάκης εγκαινιάζει σελίδα στο WhatsApp – Εγγραφή πολιτών με φόντο τον Πίνατ

Την ώρα που το κλίμα στη Βουλή «φλεγόταν» από σφοδρές πολιτικές συγκρούσεις, ο Κυριάκος Μητσοτάκης επέλεξε να στραφεί σε μια εντελώς διαφορετική κατεύθυνση επικοινωνίας με τους πολίτες, εγκαινιάζοντας σελίδα στο WhatsApp.

«Άλλο ένα κανάλι για να μένουμε σε επαφή», έγραψε χαρακτηριστικά στην ανάρτησή του, την οποία συνόδευσε με φωτογραφία παρέα με τον διάσημο σκύλο του Μεγάρου Μαξίμου, τον Πίνατ. Ο πρωθυπουργός προέτρεψε τους πολίτες να εγγραφούν, με στόχο την πιο άμεση ενημέρωση και διάδραση με το κοινό.


Επικοινωνιακή στροφή μετά τα χτυπήματα – Στο προσκήνιο ξανά ο Γκρίνμπεργκ

Η κίνηση αυτή, αν και προωθήθηκε με ελαφρύ επικοινωνιακό τόνο, έρχεται σε μια πολιτικά φορτισμένη περίοδο, όπου η κυβέρνηση βρίσκεται αντιμέτωπη με σκάνδαλα και φθορά. Οι πολιτικές αντιπαραθέσεις στη Βουλή εντείνονται, ενώ η υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ παραμένει αγκάθι στην καθημερινή πολιτική ατζέντα.

Σύμφωνα με παρασκηνιακές πληροφορίες, ο Αμερικανός επικοινωνιολόγος Σταν Γκρίνμπεργκ –παλιός γνώριμος του Μαξίμου– έχει επιστρατευθεί εκ νέου για να διαχειριστεί την κρίση και να αναδομήσει το πολιτικό προφίλ του πρωθυπουργού, με νέα εργαλεία και στοχευμένη ψηφιακή στρατηγική.

«Οι κακές γλώσσες λένε ότι μετά και το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, ο Αμερικανός επικοινωνιολόγος κ. Γκρίνμπεργκ έχει ξαναπιάσει εντατικά δουλειά», όπως χαρακτηριστικά σχολιάζεται στα πολιτικά πηγαδάκια.


WhatsApp, TikTok και νέα πολιτική αφήγηση – Η μάχη της εικόνας πριν τις εξαγγελίες της ΔΕΘ

Η εμφάνιση του WhatsApp καναλιού του πρωθυπουργού εντάσσεται σε ένα ευρύτερο σχέδιο ψηφιακής παρουσίας, που περιλαμβάνει ήδη TikTok, Instagram, και YouTube. Το στοίχημα είναι η επικοινωνιακή επανασύνδεση με το κοινό, ενόψει της ΔΕΘ, όπου αναμένονται κρίσιμες εξαγγελίες για την οικονομία, τη φορολογία και την κοινωνική πολιτική.

Ο προσωπικός τόνος της καμπάνιας, με «όχημα» τον Πίνατ και το WhatsApp, αποσκοπεί στη δημιουργία μιας πιο «ανθρώπινης» εικόνας του πρωθυπουργού, σε αντίστιξη με τη θεσμική και συχνά αποστασιοποιημένη του παρουσία στο Κοινοβούλιο.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πυργιώτη – Αβιράμ: Ο γάμος που ρίχνει φως στη σύγκρουση με τον Σκέρτσο

Η Πυργιώτη απαντά στον Σκέρτσο για τη Σύρο, με φόντο τη σχέση της με πρώην πρέσβη του Ισραήλ

Ο ΟΠΕΚΕΠΕ των media: Η υπόθεση Πυργιώτη ανοίγει τον φάκελο των δημοσιογράφων που πληρώνονται από την κυβέρνηση Μητσοτάκη

Ο φάκελος Πυργιώτη ανοίγει τις αποκαλύψεις για χρηματοδοτούμενη σιωπή στα media και συμβάσεις με το Δημόσιο