Στρατηγικός επανασχεδιασμός με «άρωμα» Γκρίνμπεργκ – Μητσοτάκης στο WhatsApp – Νέο ψηφιακό άνοιγμα με… Πίνατ και πολιτικό παρασκήνιο

Σε κλίμα πολιτικής έντασης στη Βουλή, ο πρωθυπουργός εγκαινίασε νέο «κανάλι» επικοινωνίας με τους πολίτες μέσω εφαρμογής


Ο Κυριάκος Μητσοτάκης εγκαινιάζει σελίδα στο WhatsApp – Εγγραφή πολιτών με φόντο τον Πίνατ

Την ώρα που το κλίμα στη Βουλή «φλεγόταν» από σφοδρές πολιτικές συγκρούσεις, ο Κυριάκος Μητσοτάκης επέλεξε να στραφεί σε μια εντελώς διαφορετική κατεύθυνση επικοινωνίας με τους πολίτες, εγκαινιάζοντας σελίδα στο WhatsApp.

«Άλλο ένα κανάλι για να μένουμε σε επαφή», έγραψε χαρακτηριστικά στην ανάρτησή του, την οποία συνόδευσε με φωτογραφία παρέα με τον διάσημο σκύλο του Μεγάρου Μαξίμου, τον Πίνατ. Ο πρωθυπουργός προέτρεψε τους πολίτες να εγγραφούν, με στόχο την πιο άμεση ενημέρωση και διάδραση με το κοινό.


Επικοινωνιακή στροφή μετά τα χτυπήματα – Στο προσκήνιο ξανά ο Γκρίνμπεργκ

Η κίνηση αυτή, αν και προωθήθηκε με ελαφρύ επικοινωνιακό τόνο, έρχεται σε μια πολιτικά φορτισμένη περίοδο, όπου η κυβέρνηση βρίσκεται αντιμέτωπη με σκάνδαλα και φθορά. Οι πολιτικές αντιπαραθέσεις στη Βουλή εντείνονται, ενώ η υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ παραμένει αγκάθι στην καθημερινή πολιτική ατζέντα.

Σύμφωνα με παρασκηνιακές πληροφορίες, ο Αμερικανός επικοινωνιολόγος Σταν Γκρίνμπεργκ –παλιός γνώριμος του Μαξίμου– έχει επιστρατευθεί εκ νέου για να διαχειριστεί την κρίση και να αναδομήσει το πολιτικό προφίλ του πρωθυπουργού, με νέα εργαλεία και στοχευμένη ψηφιακή στρατηγική.

«Οι κακές γλώσσες λένε ότι μετά και το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, ο Αμερικανός επικοινωνιολόγος κ. Γκρίνμπεργκ έχει ξαναπιάσει εντατικά δουλειά», όπως χαρακτηριστικά σχολιάζεται στα πολιτικά πηγαδάκια.


WhatsApp, TikTok και νέα πολιτική αφήγηση – Η μάχη της εικόνας πριν τις εξαγγελίες της ΔΕΘ

Η εμφάνιση του WhatsApp καναλιού του πρωθυπουργού εντάσσεται σε ένα ευρύτερο σχέδιο ψηφιακής παρουσίας, που περιλαμβάνει ήδη TikTok, Instagram, και YouTube. Το στοίχημα είναι η επικοινωνιακή επανασύνδεση με το κοινό, ενόψει της ΔΕΘ, όπου αναμένονται κρίσιμες εξαγγελίες για την οικονομία, τη φορολογία και την κοινωνική πολιτική.

Ο προσωπικός τόνος της καμπάνιας, με «όχημα» τον Πίνατ και το WhatsApp, αποσκοπεί στη δημιουργία μιας πιο «ανθρώπινης» εικόνας του πρωθυπουργού, σε αντίστιξη με τη θεσμική και συχνά αποστασιοποιημένη του παρουσία στο Κοινοβούλιο.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Βόμβα από την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία και ανακοίνωση φωτιά – Εξαρθρώθηκε κύκλωμα απάτης με αγροτικές επιδοτήσεις – ζημία 19,6 εκατ. ευρώ στον ευρωπαϊκό προϋπολογισμό

37 συλλήψεις σε Αθήνα, Κρήτη, Μακεδονία – Πολυετές δίκτυο εξαπάτησης του ΟΠΕΚΕΠΕ με πλαστές δηλώσεις αγροτεμαχίων

Ο «μοναχικός» επιχειρηματίας στη δεξίωση της Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: λάθος σημειολογία ή προάγγελος νέων ισορροπιών;

Μόνος επιχειρηματίας στη δεξίωση της Κίμπερλι Γκίλφοϊλ, ο Αλέξανδρος Εξάρχου συνοδευόμενος από την Ελένη Βρεττού. Ένδειξη άστοχης επιλογής ή προμήνυμα νέας εποχής στις επιχειρηματικές σχέσεις;

Αποκάλυψη: Το βαθύ (παρα)κράτος του Μητσοτάκη μέσα στην επιτροπή Τσίπρα – Ποιος από τους «41» μιλούσε ως… «βαθύ λαρύγγι» σε σκοτεινά κέντρα;

Ανήκει στους 41 της «επιστημονικής επιτροπής» του Αλέξη Τσίπρα, αλλά φέρεται να είχε ανοικτή γραμμή με το πιο σκοτεινό κομμάτι του κρατικού μηχανισμού επί ΝΔ. Πόσα γνώριζε ο πρώην πρωθυπουργός;