Σπάνια φωτογραφία-ντοκουμέντο με Καζαντζίδη και Μαρινέλλα – Δείτε πόσο πουλήθηκε (pic)

Μια ασπρόμαυρη φωτογραφία-θησαυρός από το 1961, όπου η Μαρινέλλα και ο Στέλιος Καζαντζίδης μοιράζονται τη σκηνή, έγινε το απόλυτο highlight του «Cash or Trash» και πυροδότησε έντονη διαπραγμάτευση μεταξύ των εμπόρων.

Ο Φρέντι, ο μεγαλύτερος θαυμαστής της Μαρινέλλας και δημιουργός μουσείου αφιερωμένου στη θρυλική τραγουδίστρια, έφερε τη φωτογραφία με σκοπό να την πουλήσει. Παρά τη συναισθηματική αξία της, η απουσία υπογραφών από τους δύο καλλιτέχνες περιόρισε την αρχική εκτίμηση στα 200 ευρώ, γεγονός που προκάλεσε την έντονη δυσαρέσκεια του πωλητή.

Όμως, η δύναμη της εικόνας και η ιστορική της σημασία ανέβασαν την τιμή μέσα από διαπραγματεύσεις, με τον Φρέντι να καταφέρνει τελικά να την πουλήσει έναντι 500 ευρώ!

ΠΗΓΗpronews.gr

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μυστικές δημοσκοπήσεις – Εφιάλτης για τον Μητσοτάκη: Η Ελληνική Λύση πρώτο κόμμα σε τρεις νομούς της Μακεδονίας

Ανατροπή στις μυστικές δημοσκοπήσεις: Η Ελληνική Λύση του Κυριάκου Βελόπουλου αναδεικνύεται πρώτο κόμμα σε τρεις νομούς της Μακεδονίας και διεκδικεί πρωταγωνιστικό ρόλο στη Βόρεια Ελλάδα

Μυστική δημοσκόπηση – «καμπανάκι πολιτικού θανάτου» για τον Μητσοτάκη: Κατρακυλά η ΝΔ – Κάτω από το 25% η πραγματική απήχηση λίγο πριν τη...

Μυστική δημοσκόπηση-σοκ μετά το καλοκαίρι δείχνει κατάρρευση της ΝΔ κάτω από το 25%. Πτώση άνω των 5 μονάδων στην πρόθεση ψήφου και πανικός στο Μαξίμου λίγο πριν τη ΔΕΘ

Η ηχηρή απουσία από την ομιλία Τσίπρα – Το μήνυμα που ανησύχησε τους επιτελείς

Η απουσία της Όλγας Γεροβασίλη από την ομιλία Τσίπρα στη Θεσσαλονίκη προκαλεί ερμηνείες και σενάρια για την επόμενη μέρα του πρώην πρωθυπουργού

Προβληματισμός και μεγάλη αγωνία των ολιγαρχών για τον Τσίπρα – Η αναπόφευκτη σύγκριση με τον Μαρινάκη

Σκεπτικισμός στους επιχειρηματικούς κύκλους που στηρίζουν τον Αλέξη Τσίπρα, καθώς η εμφάνισή του στο συνέδριο του Economist θεωρήθηκε «άχρωμη» και χωρίς απήχηση