Σάλος από την σκανδαλώδη παρέμβαση Άδωνι υπέρ των σούπερ μάρκετ

Δεν έχει προηγούμενο η τόσο εξόφθαλμη και σκανδαλώδης παρέμβαση της Κυβέρνησης υπέρ των ιδιωτικών συμφερόντων, σε βάρος παραγωγών και καταστηματαρχών και η ιστορία με το «Καλάθι του Πάσχα», επιβεβαίωσε για μία ακόμη φορά τις πρακτικές καρτέλ του Υπουργείου Ανάπτυξης.

Ο Άδωνις Γεωργιάδης με τις «κωλοτούμπες» του και τις προκλητικές, μειωτικές και εξοργιστικές δηλώσεις για την είσοδο των αμνοεριφίων στο καλάθι, έχει μπει στο στόχαστρο των κρεοπωλών, οι οποίοι πνέουν μένεα εναντίον του.

Ο Υπουργός δεν διστάζει να παίρνει θέση υπέρ των σούπερ μάρκετ, λέγοντας συνεχώς ότι οι τιμές στα χασάπικα είναι πολύ υψηλότερες, παρότι παραδέχεται ότι και η ποιότητα είναι πολύ καλύτερη εκεί, σε σχέση με τα αμνοερίφια αγνώστου ταυτότητος και αμφίβολου ελέγχου, που πωλούν τα σούπερ μάρκετ.

«Αν εσύ θέλεις να πάρεις Porsche δεν σημαίνει ότι όλοι πρέπει να παίρνουν Porsche αυτοκίνητο» είπε τις προάλλες ο Άδωνις Γεωργιάδης σε τηλεοπτική του εμφάνιση, με τον παρόντα στο στούντιο Χρήστο Σπίρτζη να τον ρωτά: «Δηλαδή στο χασάπικο παίρνεις αρνί Porsche;».

Η απάντηση του Υπουργού Ανάπτυξης; «Στο χασάπικο παίρνεις πολύ καλύτερή ποιότητα κρέατος. Προφανώς». Δηλαδή αρνί Porsche.

Σήμερα το πρωί στον ΑΝΤ1, ο Άδωνις Γεωργιάδης ήρθε σε αντιπαράθεση με τον Πρόεδρο της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Νάξου Δημήτρη Καπούνη, ο οποίος με επιχειρήματα κατέθετε την άποψή του, την ώρα που ο κ.Γεωργιάδης περιαυτολογούσε και έδινε συγχαρητήρια στον εαυτό του που έβαλε το αρνί και το κατσίκι στο καλάθι.

«Μας βάλατε όλους στο ίδιο καλάθι», σχολίασε ο κ.Καπούνης, με τον Άδωνι Γεωργιάδη να σχολιάζει: «Ο κτηνοτρόφος της Νάξου δεν πουλάει ένα απλό αρνί, αλλά μια διαφορετική ποιότητα. Προφανώς αυτός που πουλάει ένα διαφορετικό αρνί, θα έχει μια διαφορετική ποιότητα».

Ωστόσο, «ο καταναλωτής αγοράζει ανάλογα με την τιμή κι όχι με την ποιότητα» επεσήμανε ο κ.Καπούνης, με τον Υπουγργό να απαντά κυνικά και να επιμένει στο αφήγημα: «Όσο θέλει πουλάει ο καθένας κι ο καταναλωτής αγοράζει ό,τι θέλει. Ο κάθε καταναλωτής αγοράζει ανάλογα με το πορτοφόλι του. Αυτό που εμείς καταφέραμε είναι να κρατήσουμε το 40% πάνω στο πασχαλινό τραπέζι».

ΠΗΓΗnewsbreak.gr

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μυστική δημοσκόπηση – «καμπανάκι πολιτικού θανάτου» για τον Μητσοτάκη: Κατρακυλά η ΝΔ – Κάτω από το 25% η πραγματική απήχηση λίγο πριν τη...

Μυστική δημοσκόπηση-σοκ μετά το καλοκαίρι δείχνει κατάρρευση της ΝΔ κάτω από το 25%. Πτώση άνω των 5 μονάδων στην πρόθεση ψήφου και πανικός στο Μαξίμου λίγο πριν τη ΔΕΘ

Η ηχηρή απουσία από την ομιλία Τσίπρα – Το μήνυμα που ανησύχησε τους επιτελείς

Η απουσία της Όλγας Γεροβασίλη από την ομιλία Τσίπρα στη Θεσσαλονίκη προκαλεί ερμηνείες και σενάρια για την επόμενη μέρα του πρώην πρωθυπουργού

Προβληματισμός και μεγάλη αγωνία των ολιγαρχών για τον Τσίπρα – Η αναπόφευκτη σύγκριση με τον Μαρινάκη

Σκεπτικισμός στους επιχειρηματικούς κύκλους που στηρίζουν τον Αλέξη Τσίπρα, καθώς η εμφάνισή του στο συνέδριο του Economist θεωρήθηκε «άχρωμη» και χωρίς απήχηση