Ρωσία: Οι δυτικές χώρες διατρέχουν «κολοσσιαίο κίνδυνο» αν προμηθεύσουν την Ουκρανία με F-16

Οι δυτικές χώρες διατρέχουν “κολοσσιαίο κίνδυνο” αν προμηθεύσουν την Ουκρανία με μαχητικά αεροσκάφη F-16 , δήλωσε σήμερα ο ρώσος υφυπουργός Εξωτερικών Αλεξάντερ Γκρούσκο, όπως μετέδωσε το πρακτορείο ειδήσεων TASS.

Ο Γκρούσκο απάντησε σε ερώτηση σχετικά με τις επιπτώσεις που θα υπάρξουν σε περίπτωση προμήθειας των F-16, τα οποία η Ουκρανία έχει ζητήσει από τις χώρες μέλη του ΝΑΤΟ.

Η Ουκρανία δεν έχει ακόμη αποσπάσει κάποιες δεσμεύσεις για παράδοση των μαχητικών, αλλά ο πρόεδρος των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν είπε χθες στους ηγέτες της G7 ότι η Ουάσινγκτον υποστηρίζει τα κοινά εκπαιδευτικά προγράμματα από μέλη της Συμμαχίας για τους ουκρανούς πιλότους των F-16, ανακοίνωσαν ανώτεροι αμερικανοί αξιωματούχοι.

“Βλέπουμε ότι δυτικές χώρες παραμένουν προσκολημμένες στο σενάριο της κλιμάκωσης. Αυτό περιλαμβάνει κολοσσιαίους κινδύνους για τις ίδιες. Σε κάθε περίπτωση, αυτό θα ληφθεί υπόψη σε όλα τα σχέδιά μας και διαθέτουμε όλα τα απαραίτητα μέσα για να επιτύχουμε τους στόχους που έχουμε θέσει”, είπε ο ίδιος.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Αλλαγές στον ΠΑΟΚ: Σενάρια για επενδυτές – Η αινιγματική κίνηση του Ιβάν Σαββίδη

Στο προσκήνιο πιθανή είσοδος επενδυτών στον ΠΑΟΚ – Τι...

Ανατροπή φέρνει δημοσκόπηση στην Κεντροαριστερά: Πρώτος ο Τσίπρας, αλλά…

Νέα δημοσκόπηση δείχνει ανατροπές στη μάχη της κεντροαριστεράς: Πλεύση Ελευθερίας μπροστά από ΠΑΣΟΚ – Τσίπρας, Κωνσταντοπούλου και Ανδρουλάκης στη μάχη για την ηγεσία ενός νέου φορέα.

Θα πουλήσει τελικά ο Ιβάν Σαββίδης; – Ζητά 334 εκατ. ευρώ για να αποχωρήσει

Η Λουί-Ντρέιφους επανέρχεται με προσφορά 40€/μετοχή για τον ΟΛΘ – Η μετοχή καλπάζει, ο Σαββίδης ζητά 334 εκατ. ευρώ – Θα πει ξανά όχι;

Η οικογένεια Βαρδινογιάννη «χάνει μετοχές», αλλά όχι την ισχύ στα media

Η Alpha TV αλλάζει χέρια: Η United Group αποκτά το 50%, αλλά η διοίκηση παραμένει στη Motor Oil. Ποιος έχει πραγματικά τον έλεγχο; Ποια είναι η στρατηγική της οικογένειας Βαρδινογιάννη και πώς εξελίσσεται ο όμιλος;