Πόσα ξόδεψαν τα κόμματα online για προεκλογικές διαφημίσεις – Απίστευτο ποσό από τη Νέα Δημοκρατία

Εκτός από τους «κλασικούς» τρόπους προβολής τους, τα πολιτικά κόμματα πλέον επενδύουν πολλά και στην online διαφήμιση, όπου διεξάγεται μεγάλο μέρος του πολιτικού debate.

H επένδυση στην πολιτική διαφήμιση μέσω Google αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες δαπάνες των πολιτικών κομμάτων, καθώς, σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε ο δημοσιογράφος Γιάννης Μπογιόπουλος και τα παρουσίασε στο X (πρώην Twitter) (Δείτε ΕΔΩ) , τις τελευταίες 30 ημέρες, εντός προεκλογικής περιόδου για τις ευρωεκλογές, δηλαδή, τα πολιτικά κόμματα στην Ελλάδα ξόδεψαν για διαφημιστικές καμπάνιες στην Google το ποσό των 294.800 ευρώ.

Πρώτη με διαφορά στις διαφημίσεις μέσω Google είναι η Νέα Δημοκρατία, έχοντας δώσει ποσό που φθάνει τις 172.000 ευρώ, με δεύτερο τον ΣΥΡΙΖΑ με 24.400 ευρώ και τρίτο το ΠΑΣΟΚ με 16.800 ευρώ.

Το ποσό που ξόδεψε η Νέα Δημοκρατία μέσα στον τελευταίο μήνα είναι τεράστια. Αρκεί κανείς να σκεφτεί ότι στη Γερμανία, στο ίδιο χρονικό διάστημα, τη μεγαλύτερη επένδυση στη διαφήμιση μέσω Google την έκανε το κόμμα Volt Deutschland (124.000 ευρώ), ενώ το «αδελφό» κόμμα της ΝΔ, το CDU ξόδεψε 115.000 ευρώ.

Η Νέα Δημοκρατία του Κυριάκου Μητσοτάκη, της «μικρής» Ελλάδας, ήρθε δεύτερη από όλα τα κόμματα πανευρωπαϊκά σε πολιτική διαφήμιση στη Google τον τελευταίο μήνα. Πρώτο το κόμμα του Ορμπάν στην Ουγγαρία».

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ανατροπή φέρνει δημοσκόπηση στην Κεντροαριστερά: Πρώτος ο Τσίπρας, αλλά…

Νέα δημοσκόπηση δείχνει ανατροπές στη μάχη της κεντροαριστεράς: Πλεύση Ελευθερίας μπροστά από ΠΑΣΟΚ – Τσίπρας, Κωνσταντοπούλου και Ανδρουλάκης στη μάχη για την ηγεσία ενός νέου φορέα.

Θα πουλήσει τελικά ο Ιβάν Σαββίδης; – Ζητά 334 εκατ. ευρώ για να αποχωρήσει

Η Λουί-Ντρέιφους επανέρχεται με προσφορά 40€/μετοχή για τον ΟΛΘ – Η μετοχή καλπάζει, ο Σαββίδης ζητά 334 εκατ. ευρώ – Θα πει ξανά όχι;

Η οικογένεια Βαρδινογιάννη «χάνει μετοχές», αλλά όχι την ισχύ στα media

Η Alpha TV αλλάζει χέρια: Η United Group αποκτά το 50%, αλλά η διοίκηση παραμένει στη Motor Oil. Ποιος έχει πραγματικά τον έλεγχο; Ποια είναι η στρατηγική της οικογένειας Βαρδινογιάννη και πώς εξελίσσεται ο όμιλος;

Αλλαγές στον ΠΑΟΚ: Σενάρια για επενδυτές – Η αινιγματική κίνηση του Ιβάν Σαββίδη

Στο προσκήνιο πιθανή είσοδος επενδυτών στον ΠΑΟΚ – Τι...