Ο Αλαφούζος απάντησε αρνητικά, ζητώντας τουλάχιστον 200 εκατ. ευρώ – «Πρώτα το Βοτανικό, μετά η πώληση»
Μια εντυπωσιακή αποκάλυψη για το ιδιοκτησιακό καθεστώς του Παναθηναϊκού έκανε ο δημοσιογράφος Ευάγγελος Μίχος, μιλώντας στην εκπομπή «Hat Trick».
Όπως αποκάλυψε, Έλληνας μεγαλοεπιχειρηματίας με έντονη παρουσία στον χώρο του αθλητισμού και ισχυρούς δεσμούς με κυβερνητικά κλιμάκια, κατέθεσε πρόταση ύψους 170 εκατομμυρίων ευρώ για την εξαγορά της ΠΑΕ Παναθηναϊκός το περασμένο καλοκαίρι.
Η προσέγγιση και η απάντηση Αλαφούζου
Σύμφωνα με τον Μίχο, η πρόταση υποβλήθηκε απευθείας προς τον Γιάννη Αλαφούζο, ωστόσο ο νυν ιδιοκτήτης απάντησε αρνητικά, ξεκαθαρίζοντας πως δεν πρόκειται να προχωρήσει σε πώληση πριν ολοκληρωθεί το έργο του Βοτανικού.
«Ο Αλαφούζος ήταν αρνητικός. Μέχρι να μπει ο Παναθηναϊκός στο Βοτανικό, δεν θα πουλήσει», ανέφερε χαρακτηριστικά ο δημοσιογράφος.
Η αποτίμηση και τα οικονομικά δεδομένα
Ο Μίχος αποκάλυψε ακόμη ότι ο Παναθηναϊκός κοστολογείται από τον Αλαφούζο στα 200 εκατομμύρια ευρώ, ποσό που θεωρείται η βάση για οποιαδήποτε μελλοντική συζήτηση.
Όπως είπε:
«Η ΠΑΕ έχει τιμή εκκίνησης τα 200 εκατ. ευρώ. Ένας γνωστός Έλληνας επιχειρηματίας προσφέρθηκε να δώσει 170 εκατ. ευρώ, αλλά η πρόταση δεν έγινε δεκτή».
Το προφίλ του ενδιαφερόμενου και τα επόμενα βήματα
Ο δημοσιογράφος δεν αποκάλυψε το όνομα του επιχειρηματία, ωστόσο άφησε να εννοηθεί πως πρόκειται για πρόσωπο με μακρά εμπλοκή σε αθλητικά projects και φιλοδοξία να αποκτήσει ομάδα του Big Four έως το 2026.
Η υπόθεση, όπως είπε, δεν έχει κλείσει οριστικά, καθώς «υπάρχει τιμή, υπάρχει ενδιαφέρον, αλλά και ξεκάθαρη στάση από τον Αλαφούζο».
«Πρώτα το γήπεδο, μετά οι συζητήσεις»
Ο Γιάννης Αλαφούζος φέρεται να έχει ξεκαθαρίσει ότι προτεραιότητά του είναι η ολοκλήρωση του πρότζεκτ του Βοτανικού, η προσέλκυση νέων επενδυτών και χορηγών, και στη συνέχεια η αξιολόγηση των πιθανών προτάσεων πώλησης.
«Θέλει πρώτα να προχωρήσει το γήπεδο, να φέρει επενδυτές και μετά να το σκεφτεί ξανά», είπε χαρακτηριστικά ο Μίχος.
Η αξία του brand Παναθηναϊκός
Κλείνοντας, ο δημοσιογράφος υπογράμμισε πως ο Παναθηναϊκός παραμένει ένα από τα ισχυρότερα brands του ελληνικού ποδοσφαίρου, με τεράστια εμπορική δυναμική.
Ενδεικτικά ανέφερε ότι η τελευταία μεγάλη μεταβίβαση ελληνικής ομάδας, εκείνη της ΑΕΚ, έκλεισε μεταξύ 70 και 90 εκατομμυρίων ευρώ, ποσό κατά πολύ χαμηλότερο από την τρέχουσα αποτίμηση του «τριφυλλιού».
