Ποιος είναι ο μυστηριώδης επιχειρηματίας που γίνεται παίκτης στην τηλεοπτική αγορά και παίρνει το Attica TV

Η αποχώρηση Μπάκου – Καϋμενάκη – Εξάρχου από το Attica TV έφερε στο προσκήνιο τον Ιωάννη Μπότσα. Η B Spot κατέθεσε μοναδική προσφορά 22.500€/μήνα και ανοίγει τον δρόμο του ομίλου Botsas Group στα media


Η αποχώρηση του σχήματος Μπάκου – Καϋμενάκη – Εξάρχου από τη διαχείριση του Attica TV άνοιξε ένα νέο κεφάλαιο με φόντο τον τηλεοπτικό χρόνο που διαχειρίζεται ο Δήμος Ασπροπύργου. Ο πρόσφατος πλειοδοτικός διαγωνισμός για το 30% του μηνιαίου χρόνου λειτουργίας του καναλιού έφερε στο προσκήνιο έναν νέο –και μάλλον «εξωγενή»– παίκτη στον χώρο των media: τον επιχειρηματία Ιωάννη Μπότσα.


Ο διαγωνισμός και η μοναδική προσφορά

Η εταιρεία B Spot Μονοπρόσωπη Ι.Κ.Ε., που ανήκει στον ίδιο και εντάσσεται στον Όμιλο Botsas Group of Companies, ήταν η μοναδική που κατέθεσε προσφορά: 22.500 ευρώ τον μήνα. Το ποσό υπερέβη κατά 2.500 ευρώ το κατώτατο όριο που είχε θέσει ο Δήμος Ασπροπύργου, εξασφαλίζοντας έτσι την ανάθεση και καθιστώντας τον Μπότσα τον νέο «παίκτη» στο Attica TV.


B Spot: από την ενέργεια στα media

Το πρόσφατα τροποποιημένο καταστατικό της B Spot δείχνει έναν όμιλο πολυσχιδή, που ξεκινά από την ενέργεια και την ηλεκτροκίνηση και πλέον επεκτείνεται στα media. Συγκεκριμένα:

  • Ενέργεια: φωτοβολταϊκά, φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων, θέρμανση, κλιματισμός.
  • Στρατηγικές συνεργασίες: Elpedison και διεθνή brands.
  • Τηλεπικοινωνίες: B Fon, τηλεφωνικά κέντρα.
  • Κατασκευές & έργα ενεργειακής αναβάθμισης.
  • Λιανικό και χονδρικό εμπόριο.

Το εντυπωσιακό είναι ότι το νέο καταστατικό περιλαμβάνει πλέον δραστηριότητες ΜΜΕ πλήρους κλίμακας: εκμετάλλευση τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού σταθμού, παραγωγή προγραμμάτων και web content, έκδοση εφημερίδων και περιοδικών, ειδησεογραφικά πρακτορεία και διαδικτυακές πύλες.


Το προφίλ του Ιωάννη Μπότσα

Η πορεία του επιχειρηματία δείχνει συνεχή εξέλιξη και στρατηγική διαφοροποίηση:

  • 1998: Ίδρυση της «ΜΠΟΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΕΠΕ».
  • 2007: Νέες εγκαταστάσεις 4.000 τ.μ. με τεχνολογική υποδομή αιχμής.
  • 2011: Συνεργασία με την Elpedison, με διαχείριση δικτύου 30+ καταστημάτων πανελλαδικά.
  • 2022-2023: Συνεργασίες με ιταλικούς οίκους στον τομέα ενέργειας και ηλεκτροκίνησης (TAZZARI, ALBA, MOTORINO, SILLA, BONGIOANNI, TECNOATI).
  • 2024: Δημιουργία της αλυσίδας BSPOT (Mobility, Charge, Energy, Clima).

Τι σημαίνει η «είσοδος» Μπότσα στα media

Η παρουσία του Μπότσα σε έναν χώρο που μέχρι σήμερα δεν είχε δραστηριοποιηθεί, ανοίγει νέα συζήτηση για το ποιος ελέγχει τον τηλεοπτικό χρόνο της περιφέρειας, αλλά και για τις διασυνδέσεις επιχειρηματικών συμφερόντων ενέργειας–επικοινωνίας. Το Attica TV μπορεί να μετατραπεί σε πολύτιμο εργαλείο πολιτικής και επιχειρηματικής ισχύος, την ώρα που η ελληνική τηλεοπτική αγορά παραμένει ευαίσθητη και κατακερματισμένη.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μυστικές δημοσκοπήσεις – Εφιάλτης για τον Μητσοτάκη: Η Ελληνική Λύση πρώτο κόμμα σε τρεις νομούς της Μακεδονίας

Ανατροπή στις μυστικές δημοσκοπήσεις: Η Ελληνική Λύση του Κυριάκου Βελόπουλου αναδεικνύεται πρώτο κόμμα σε τρεις νομούς της Μακεδονίας και διεκδικεί πρωταγωνιστικό ρόλο στη Βόρεια Ελλάδα

Προβληματισμός και μεγάλη αγωνία των ολιγαρχών για τον Τσίπρα – Η αναπόφευκτη σύγκριση με τον Μαρινάκη

Σκεπτικισμός στους επιχειρηματικούς κύκλους που στηρίζουν τον Αλέξη Τσίπρα, καθώς η εμφάνισή του στο συνέδριο του Economist θεωρήθηκε «άχρωμη» και χωρίς απήχηση

Η ηχηρή απουσία από την ομιλία Τσίπρα – Το μήνυμα που ανησύχησε τους επιτελείς

Η απουσία της Όλγας Γεροβασίλη από την ομιλία Τσίπρα στη Θεσσαλονίκη προκαλεί ερμηνείες και σενάρια για την επόμενη μέρα του πρώην πρωθυπουργού