Ποιος είναι ο μυστηριώδης επιχειρηματίας που γίνεται παίκτης στην τηλεοπτική αγορά και παίρνει το Attica TV

Η αποχώρηση Μπάκου – Καϋμενάκη – Εξάρχου από το Attica TV έφερε στο προσκήνιο τον Ιωάννη Μπότσα. Η B Spot κατέθεσε μοναδική προσφορά 22.500€/μήνα και ανοίγει τον δρόμο του ομίλου Botsas Group στα media


Η αποχώρηση του σχήματος Μπάκου – Καϋμενάκη – Εξάρχου από τη διαχείριση του Attica TV άνοιξε ένα νέο κεφάλαιο με φόντο τον τηλεοπτικό χρόνο που διαχειρίζεται ο Δήμος Ασπροπύργου. Ο πρόσφατος πλειοδοτικός διαγωνισμός για το 30% του μηνιαίου χρόνου λειτουργίας του καναλιού έφερε στο προσκήνιο έναν νέο –και μάλλον «εξωγενή»– παίκτη στον χώρο των media: τον επιχειρηματία Ιωάννη Μπότσα.


Ο διαγωνισμός και η μοναδική προσφορά

Η εταιρεία B Spot Μονοπρόσωπη Ι.Κ.Ε., που ανήκει στον ίδιο και εντάσσεται στον Όμιλο Botsas Group of Companies, ήταν η μοναδική που κατέθεσε προσφορά: 22.500 ευρώ τον μήνα. Το ποσό υπερέβη κατά 2.500 ευρώ το κατώτατο όριο που είχε θέσει ο Δήμος Ασπροπύργου, εξασφαλίζοντας έτσι την ανάθεση και καθιστώντας τον Μπότσα τον νέο «παίκτη» στο Attica TV.


B Spot: από την ενέργεια στα media

Το πρόσφατα τροποποιημένο καταστατικό της B Spot δείχνει έναν όμιλο πολυσχιδή, που ξεκινά από την ενέργεια και την ηλεκτροκίνηση και πλέον επεκτείνεται στα media. Συγκεκριμένα:

  • Ενέργεια: φωτοβολταϊκά, φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων, θέρμανση, κλιματισμός.
  • Στρατηγικές συνεργασίες: Elpedison και διεθνή brands.
  • Τηλεπικοινωνίες: B Fon, τηλεφωνικά κέντρα.
  • Κατασκευές & έργα ενεργειακής αναβάθμισης.
  • Λιανικό και χονδρικό εμπόριο.

Το εντυπωσιακό είναι ότι το νέο καταστατικό περιλαμβάνει πλέον δραστηριότητες ΜΜΕ πλήρους κλίμακας: εκμετάλλευση τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού σταθμού, παραγωγή προγραμμάτων και web content, έκδοση εφημερίδων και περιοδικών, ειδησεογραφικά πρακτορεία και διαδικτυακές πύλες.


Το προφίλ του Ιωάννη Μπότσα

Η πορεία του επιχειρηματία δείχνει συνεχή εξέλιξη και στρατηγική διαφοροποίηση:

  • 1998: Ίδρυση της «ΜΠΟΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΕΠΕ».
  • 2007: Νέες εγκαταστάσεις 4.000 τ.μ. με τεχνολογική υποδομή αιχμής.
  • 2011: Συνεργασία με την Elpedison, με διαχείριση δικτύου 30+ καταστημάτων πανελλαδικά.
  • 2022-2023: Συνεργασίες με ιταλικούς οίκους στον τομέα ενέργειας και ηλεκτροκίνησης (TAZZARI, ALBA, MOTORINO, SILLA, BONGIOANNI, TECNOATI).
  • 2024: Δημιουργία της αλυσίδας BSPOT (Mobility, Charge, Energy, Clima).

Τι σημαίνει η «είσοδος» Μπότσα στα media

Η παρουσία του Μπότσα σε έναν χώρο που μέχρι σήμερα δεν είχε δραστηριοποιηθεί, ανοίγει νέα συζήτηση για το ποιος ελέγχει τον τηλεοπτικό χρόνο της περιφέρειας, αλλά και για τις διασυνδέσεις επιχειρηματικών συμφερόντων ενέργειας–επικοινωνίας. Το Attica TV μπορεί να μετατραπεί σε πολύτιμο εργαλείο πολιτικής και επιχειρηματικής ισχύος, την ώρα που η ελληνική τηλεοπτική αγορά παραμένει ευαίσθητη και κατακερματισμένη.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πολιτική «βόμβα»: Το σενάριο αυτόνομης καθόδου της Καρυστιανού, οι ανατροπές στις ισορροπίες και το ποσοστό που τρομάζει

Το σενάριο αυτόνομης καθόδου της Καρυστιανού μπορεί να ανατρέψει τις πολιτικές ισορροπίες. Ποσοστά έως 20%, ρόλος-κλειδί σε συμμαχίες και πιθανά ρίσκα

Βόμβα στην ελληνική οικονομία: Σενάρια συγχωνεύσεων τραπεζών – Κοσμογονικές αλλαγές θα ανατρέψουν τα πάντα

Σενάρια τραπεζικών συγχωνεύσεων που μπορεί να μειώσουν τις συστημικές τράπεζες από τέσσερις σε τρεις

Σάλος: «Αγρότης-μαϊμού» τσέπωσε 19,4 εκατ. ευρώ από τον ΟΠΕΚΕΠΕ!

Έρχονται αποκαλύψεις-φωτιά: «Αγρότης-μαϊμού» φέρεται να πήρε 19,4 εκατ. ευρώ από τον ΟΠΕΚΕΠΕ. Έρευνες για το σκάνδαλο που σοκάρει την Ελλάδα

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη τρέμει το φιάσκο του αιώνα – Πιέσεις από Τουρκία και Λιβύη «παγώνουν» τη Chevron για την Κρήτη

Αγωνία στην Αθήνα: Η Chevron δεν έχει καταθέσει ακόμη προσφορά για τα οικόπεδα νότια της Κρήτης και της Πελοποννήσου – Πιέσεις από Τουρκία και Λιβύη, κίνδυνος γεωπολιτικής ήττας