Ποιοι υποψήφιοι βουλευτές έχουν αρχίσει να ρίχνουν προεκλογικό χρήμα σε Facebook και Twitter (pic)

Μπορεί ο χρόνος των εθνικών εκλογών να παραμένει άγνωστος και απροσδιόριστος, ωστόσο υποψήφιοι από όλα τα κόμματα έχουν ήδη μπει στο… κυνήγι του σταυρού.

Όχι πια με τον παραδοσιακό τρόπο, πόρτα πόρτα, γειτονιά γειτονιά, με το φυλλάδιο στο χέρι. Μεγάλο ρόλο σε αυτές τις εκλογές θα παίξουν τα κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Twitter κ.ά.), όπου η επικοινωνία με τους πολίτες είναι και πιο άμεση και πιο εύκολη. Τις τελευταίες εβδομάδες έχουν κάνει την εμφάνισή τους διαφημιστικές καταχωρίσεις (επί πληρωμή) από υποψηφίους (βουλευτές), όπως οι Χ. Θεοχάρης, Β. Σπανάκης, Μιλ. Αποστολάκη κ.ά. Και όσο πηγαίνουμε πιο κοντά στις εκλογές, το φαινόμενο αυτό θα ενταθεί, είναι βέβαιο.

ΠΗΓΗparon.gr

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ανατροπή φέρνει δημοσκόπηση στην Κεντροαριστερά: Πρώτος ο Τσίπρας, αλλά…

Νέα δημοσκόπηση δείχνει ανατροπές στη μάχη της κεντροαριστεράς: Πλεύση Ελευθερίας μπροστά από ΠΑΣΟΚ – Τσίπρας, Κωνσταντοπούλου και Ανδρουλάκης στη μάχη για την ηγεσία ενός νέου φορέα.

Θα πουλήσει τελικά ο Ιβάν Σαββίδης; – Ζητά 334 εκατ. ευρώ για να αποχωρήσει

Η Λουί-Ντρέιφους επανέρχεται με προσφορά 40€/μετοχή για τον ΟΛΘ – Η μετοχή καλπάζει, ο Σαββίδης ζητά 334 εκατ. ευρώ – Θα πει ξανά όχι;

Η οικογένεια Βαρδινογιάννη «χάνει μετοχές», αλλά όχι την ισχύ στα media

Η Alpha TV αλλάζει χέρια: Η United Group αποκτά το 50%, αλλά η διοίκηση παραμένει στη Motor Oil. Ποιος έχει πραγματικά τον έλεγχο; Ποια είναι η στρατηγική της οικογένειας Βαρδινογιάννη και πώς εξελίσσεται ο όμιλος;

Αλλαγές στον ΠΑΟΚ: Σενάρια για επενδυτές – Η αινιγματική κίνηση του Ιβάν Σαββίδη

Στο προσκήνιο πιθανή είσοδος επενδυτών στον ΠΑΟΚ – Τι...