Μπορεί ο χρόνος των εθνικών εκλογών να παραμένει άγνωστος και απροσδιόριστος, ωστόσο υποψήφιοι από όλα τα κόμματα έχουν ήδη μπει στο… κυνήγι του σταυρού.
Όχι πια με τον παραδοσιακό τρόπο, πόρτα πόρτα, γειτονιά γειτονιά, με το φυλλάδιο στο χέρι. Μεγάλο ρόλο σε αυτές τις εκλογές θα παίξουν τα κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Twitter κ.ά.), όπου η επικοινωνία με τους πολίτες είναι και πιο άμεση και πιο εύκολη. Τις τελευταίες εβδομάδες έχουν κάνει την εμφάνισή τους διαφημιστικές καταχωρίσεις (επί πληρωμή) από υποψηφίους (βουλευτές), όπως οι Χ. Θεοχάρης, Β. Σπανάκης, Μιλ. Αποστολάκη κ.ά. Και όσο πηγαίνουμε πιο κοντά στις εκλογές, το φαινόμενο αυτό θα ενταθεί, είναι βέβαιο.