Ο ΣΚΑΪ παίζει τα ρέστα του για τη μεσημεριανή ζώνη – Η Στεφανίδου, ο Τσουρός και το στοίχημα της Κοσιώνη

Στόχος η ανατροπή πριν το δελτίο – Το κανάλι επιχειρεί δυναμική επανεκκίνηση για να “σώσει” το prime time


Η τηλεοπτική στρατηγική του ΣΚΑΪ για τη σεζόν 2025-2026 φέρνει ριζικές ανατροπές στη μεσημεριανή και απογευματινή ζώνη, με στόχο την ενίσχυση των ποσοστών τηλεθέασης του δελτίου ειδήσεων με τη Σία Κοσιώνη, που εδώ και αρκετές σεζόν κινείται χαμηλότερα από τις προσδοκίες.

Με δεδομένο ότι στο prime time ο ανταγωνισμός (Alpha, Star, ANT1, MEGA) είναι ισχυρός και καταγράφει μεγάλη απόσταση, ο ΣΚΑΪ επενδύει στρατηγικά στη ζώνη 13:00-20:00, φιλοδοξώντας να δώσει «καθαρή πάσα» στο δελτίο των 19:50.


Τσουρός & Στεφανίδου: Οι «πυλώνες» του pre-news time slot

Η επιστροφή της Τατιάνας Στεφανίδου και η πρεμιέρα της απογευματινής εκπομπής του Κώστα Τσουρού αποτελούν τους δύο βασικούς τηλεοπτικούς άξονες στην προ-δελτίου ζώνη. Και οι δύο εκπομπές θα κινούνται στο πεδίο της κοινωνικής επικαιρότητας, αλλά με διακριτούς ρόλους ώστε να αποφευχθούν επικαλύψεις και εσωτερικός ανταγωνισμός.

Οι επιτελείς του ΣΚΑΪ (με επικεφαλής τους Άρη Πορτοσάλτε, Βασίλη Παπαδρόσο και Κώστα Ζούλα) αναζητούν τη φόρμουλα συνύπαρξης που θα εξασφαλίζει:

  • Σαφή διαχωρισμό περιεχομένου (ρεπορτάζ vs σχολιασμός)
  • Συντονισμένη στόχευση θεμάτων, ώστε να αποφευχθεί η εσωτερική σύγκρουση
  • Αποτελεσματικό lead-in στο δελτίο της Σίας Κοσιώνη

Η πίεση στο δελτίο και το «χαμένο momentum» της Κοσιώνη

Το δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ, παρότι διατηρεί υψηλό επίπεδο παραγωγής και δημοσιογραφίας, δεν έχει καταφέρει τα τελευταία χρόνια να ανταγωνιστεί τα δελτία του ANT1 και του MEGA, που κυριαρχούν σε τηλεθέαση και δυναμικό κοινό.

Οι νέες εκπομπές καλούνται να αποκαταστήσουν τη ροή τηλεθέασης, χτίζοντας ξανά μια “γραμμή εμπιστοσύνης” με το κοινό, από τη μεσημεριανή ενημέρωση μέχρι το βραδινό δελτίο.


Infight στο παρασκήνιο – Ζούλας vs Παπαδρόσος για το ποιος «τρέχει» τι

Το παρασκήνιο στον ΣΚΑΪ δεν είναι λιγότερο ενδιαφέρον από τις εκπομπές. Σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχει έντονη εσωτερική διελκυστίνδα μεταξύ Κώστα Ζούλα και Βασίλη Παπαδρόσου σχετικά με τα πρόσωπα που θα πλαισιώνουν το ενημερωτικό σκέλος, ιδιαίτερα όσον αφορά τους σχολιαστές και την editorial ταυτότητα της Στεφανίδου.

Οι αποφάσεις αναμένονται κρίσιμες, αφού η ισορροπία λόγου και ρυθμού ανάμεσα στις εκπομπές και το δελτίο θα καθορίσει σε μεγάλο βαθμό την τηλεοπτική επιτυχία της σεζόν για τον ΣΚΑΪ.


Τι επιδιώκει τελικά ο ΣΚΑΪ;

Η στρατηγική του σταθμού δεν είναι μόνο επιχειρησιακή – είναι επιβίωσης:

✅ Να παραμείνει στον χάρτη των ενημερωτικών σταθμών
✅ Να επανακτήσει τηλεοπτική ταυτότητα σε μια δύσκολη εποχή
✅ Να κάνει focus στην επικαιρότητα, χωρίς όμως να εγκαταλείψει τον lifestyle χαρακτήρα που αποδίδει σε συγκεκριμένες ζώνες
✅ Να ανεβάσει τα νούμερα του δελτίου, μέσω ενδιάμεσων στηριγμάτων

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μυστικές δημοσκοπήσεις – Εφιάλτης για τον Μητσοτάκη: Η Ελληνική Λύση πρώτο κόμμα σε τρεις νομούς της Μακεδονίας

Ανατροπή στις μυστικές δημοσκοπήσεις: Η Ελληνική Λύση του Κυριάκου Βελόπουλου αναδεικνύεται πρώτο κόμμα σε τρεις νομούς της Μακεδονίας και διεκδικεί πρωταγωνιστικό ρόλο στη Βόρεια Ελλάδα

Μυστική δημοσκόπηση – «καμπανάκι πολιτικού θανάτου» για τον Μητσοτάκη: Κατρακυλά η ΝΔ – Κάτω από το 25% η πραγματική απήχηση λίγο πριν τη...

Μυστική δημοσκόπηση-σοκ μετά το καλοκαίρι δείχνει κατάρρευση της ΝΔ κάτω από το 25%. Πτώση άνω των 5 μονάδων στην πρόθεση ψήφου και πανικός στο Μαξίμου λίγο πριν τη ΔΕΘ

Η ηχηρή απουσία από την ομιλία Τσίπρα – Το μήνυμα που ανησύχησε τους επιτελείς

Η απουσία της Όλγας Γεροβασίλη από την ομιλία Τσίπρα στη Θεσσαλονίκη προκαλεί ερμηνείες και σενάρια για την επόμενη μέρα του πρώην πρωθυπουργού

Προβληματισμός και μεγάλη αγωνία των ολιγαρχών για τον Τσίπρα – Η αναπόφευκτη σύγκριση με τον Μαρινάκη

Σκεπτικισμός στους επιχειρηματικούς κύκλους που στηρίζουν τον Αλέξη Τσίπρα, καθώς η εμφάνισή του στο συνέδριο του Economist θεωρήθηκε «άχρωμη» και χωρίς απήχηση