Ο μεγάλος στόχος του Τσίπρα για τις 15 Μαΐου – Ο «λογαριασμός» που θα πληρώσει ο Μητσοτάκης

Σε τροχιά εκλογών κινείται και επίσημα ο ΣΥΡΙΖΑ μετά τις διακοπές του Πάσχα, με το επιτελείο του Αλέξη Τσίπρα να καταστρώνει το πλάνο που θα οδηγήσει το κόμμα στην ημερομηνία ορόσημο του ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία: Τη 15η Μαΐου, ημέρα εκλογής της Κεντρικής Επιτροπής και κυρίως του Προέδρου του κόμματος.

Μπορεί η εκλογή των μελών της νέας ΚΕ είναι δεδομένη ως προς το εκλεκτορικό σώμα, που αριθμεί 61.600 μέλη του ΣΥΡΙΖΑ, ωστόσο η εκλογή για τον Πρόεδρο του κόμματος αποτελεί το μεγάλο στοίχημα για τον Αλέξη Τσίπρα.

Ακόμα και αν δεν υπάρχει άλλος υποψήφιος, τα μηνύματα που λαμβάνει η Κουμουνδούρου ως προς την πρόθεση συμμετοχής του κόσμου είναι πολύ ενθαρρυντικά.

Ο στόχος του Αλέξη Τσίπρα είναι μεγαλύτερη δυνατή κοινωνική γείωση, το άνοιγμα του κόμματος στην εκλογική του βάση, την αντιστοίχηση του κομματικού με τον εκλογικό ΣΥΡΙΖΑ και εν τέλει ένα ισχυρό μήνυμα «πολιτικής αλλαγής», που αποτελούσε και το κεντρικό σύνθημα του Συνεδρίου.

ο ίδιος ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ θα είναι αυτός που θα βγεί μποροστά στην προεκλογική καμπάνια, με στοχευμένες περιοδείες του ανά την επικράτεια.

Για τις επόμενες 15 μέρες ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης θα «λιώσει παπούτσια», με εντατικοποίηση των περιοδειών που εδώ και μήνες πραγματοποιεί σε γειτονιές, αγορές και χωριά ανά την επικράτεια.

Επομένως, οι επόμενες δύο εβδομάδες είναι αυτές που θα κρίνουν ενδεχόμενη επιτυχία του εγχειρήματος.

Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει μπει σε «ποσοτικοποίηση» της επιτυχίας του εγχειρήματος, αν και ξεκάθαρος στόχος της είναι η περαιτέρω ενίσχυση του κόμματος με εγγραφή και νέων μελών, οπότε και οι κάλπες για τον Πρόεδρο θα μείνουν ανοιχτές μέχρι και την ημέρα της εκλογής, προκειμένου όσο το δυνατόν περισσότεροι ψηφοφόροι να προσέλθουν στη διαδικασία και με την εγγραφή τους να ψηφίσουν για τον Πρόεδρο του κόμματος.

«Ψήφος στον Τσίπρα είναι ψήφος στην πολιτική αλλαγή αλλά και αποδοκιμασία Μητσοτάκη» σημειώνουν από το περιβάλλον του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης, εκτιμώντας ότι το μομέντουμ της διαδικασίας είναι κάτι περισσότερο από θετικό λόγω της ακατάσχετης αιμορραγίας της κυβέρνησης υπό το βάρος της ακρίβειας και των λογαριασμών της ΔΕΗ.

Το σλόγκαν της καμπάνιας θα είναι διττό, αφού θα προβλέπει τη θετική ατζέντα, δηλαδή τους 5+1 βασικούς προγραμματικούς πυλώνες του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ για την επομένη των εκλογών, όπως αποκρυσταλλώθηκαν και ψηφίστηκαν ομόφωνα στο Συνέδριο, όσο και την «αρνητική», ως μήνυμα αποδοκιμασίας της κυβέρνησης Μητσοτάκη, με αιχμή του δόρατος τις ασφυκτικές συνθήκες από την ακρίβεια και τους λογαριασμούς ρεύματος. Προς αυτήν την κατεύθυνση «δείχνουν» και οι τελευταίες ανακοινώσεις του πορτ παρόλ του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, Νάσου Ηλιόπουλου, που καταλήγουν πως «σύντομα οι πολίτες θα στείλουν πίσω το λογαριασμό στον κ. Μητσοτάκη».

Τέλος, στην καμπάνια συμπεριλαμβάνονται και στοχευμένες προωθητικές ενέργειες για τα social media και το διαδίκτυο, οι οποίες αναμένεται να ξεκινήσουν από την ερχόμενη εβδομάδα.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ιλιγγο προκαλούν τα χρήματα που βγάζει η εταιρεία του Νίκου Ευαγγελάτου

Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας Newsit Εταιρεία ΕΠΕ του...

Έκρυψαν το 8,3% του κόμματος Κασσελάκη σε δημοσκόπηση

Η Πυθία αποκαλύπτειΑναγνώστριες και αναγνώστες μου. Συντρόφισσες και σύντροφοι. Βρισκόμαστε...

Η άγνωστη μάχη ανάμεσα σε Μαρινάκη και Αλαφούζο πριν τη διαγραφή του Αντώνη Σαμαρά

Η Πυθία αποκαλύπτειΑναγνώστριες και αναγνώστες μου.Το θέμα του Σαββατοκύριακου...