Ο δημόσιος εξευτελισμός του Καραμανλή – Το σκονάκι που του πάσαρε το επιτελικό κράτος (pic)

Παραιτήθηκε για λόγους ευθιξίας ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Κ.Α.Καραμανλής μετά το έγκλημα στα Τέμπη, αλλά μέχρι να φύγει από το υπουργείο, του υπαγορεύει το επιτελικό κράτος του Μαξίμου ακόμα και το τελευταίο γράμμα που θα ψέλλιζε στην τελετή παράδοσης.

Όπως προκύπτει από το κείμενο της ομιλίας του, στη δήλωση που διένειμαν από το γραφείο του προς τους δημοσιογράφους, ξέχασαν οι συνεργάτες του να βγάλουν το «σκονάκι» από το έγγραφο, με αποτέλεσμα να δει το φως της δημοσιότητας.

Σε περίπτωση που θα του γίνει κάποια ερώτηση εκείνος πρέπει να απαντήσει: «Σας παρακαλώ πολύ, θα μου επιτρέψετε να μην πούμε τίποτα άλλο σήμερα».

Στο ίδιο κείμενο υπάρχει και δεύτερη επισήμανση, για την απευκταία περίπτωση που κάποιος δημοσιογράφος μπορεί να επιμείνει.

Αν κάτι τέτοιο συνέβαινε, τότε ο απερχόμενος υπουργός Κ.Καραμανλής, θα έπρεπε να απαντήσει: «Σας παρακάλεσα να μείνουμε σε αυτά. Δεν είναι ώρα για λόγια. Ας σεβαστούμε τη μνήμη τόσων ανθρώπων που χάθηκαν».

Δείτε τη φωτογραφία

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Αποκάλυψη: Το βαθύ (παρα)κράτος του Μητσοτάκη μέσα στην επιτροπή Τσίπρα – Ποιος από τους «41» μιλούσε ως… «βαθύ λαρύγγι» σε σκοτεινά κέντρα;

Ανήκει στους 41 της «επιστημονικής επιτροπής» του Αλέξη Τσίπρα, αλλά φέρεται να είχε ανοικτή γραμμή με το πιο σκοτεινό κομμάτι του κρατικού μηχανισμού επί ΝΔ. Πόσα γνώριζε ο πρώην πρωθυπουργός;

Σάλος: Κόβεται ο Κανάκης στον ΑΝΤ1; Όργιο φημών για παρέμβαση Μητσοτάκη στον Κυριακού

Πρεμιέρα για τους Ράδιο Αρβύλα με το τραγούδι «Γλέντι» και στίχους αιχμής για την κυβέρνηση. Η φράση «πέρασε μια εξαετία που μοιάζει με επταετία» προκάλεσε σάλο και φήμες για παρέμβαση του Μαξίμου στον ΑΝΤ1

Ο «μοναχικός» επιχειρηματίας στη δεξίωση της Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: λάθος σημειολογία ή προάγγελος νέων ισορροπιών;

Μόνος επιχειρηματίας στη δεξίωση της Κίμπερλι Γκίλφοϊλ, ο Αλέξανδρος Εξάρχου συνοδευόμενος από την Ελένη Βρεττού. Ένδειξη άστοχης επιλογής ή προμήνυμα νέας εποχής στις επιχειρηματικές σχέσεις;