Να συμπυκνώσουν σε ατάκες και συνθήματα τα βασικά μηνύματα που θέλουν να «περάσουν στους πολίτες επιχειρούν οι δύο διεκδικητές της εξουσίας, γνωρίζοντας ότι σε μία συγκυρία που 12 ημέρες πριν την κάλπη οι αναποφάσιστοι ξεπερνούν το 10%, το ποιες ατάκες και… τίνος θα εντυπωθούν στο πίσω μέρος του μυαλού των εκλογέων θα παίξει σημαντικό ρόλο όταν οι αναποφάσιστοι κλειστούν μέσα στο παραβάν.
Άλλωστε, αν σε κάτι συμφωνούν οι πολιτικοί αναλυτές και οι δημοσκόποι, με αφορμή το γεγονός ότι κινούνται σε ποσοστά-ρεκόρ οι αναποφάσιστοι (δεδομένου ότι μπαίνουμε στην τελική ευθεία πριν τις κάλπες…), είναι ότι πολλοί ψηφοφόροι από όσους θα αποφασίσουν εν τέλει να προσέλθουν στην εκλογική διαδικασία, θα σκεφτούν τί θα ψηφίσουν στο… προαύλιο του εκλογικού κέντρου που θα πάνε ή ακόμη-ακόμη και όταν θα έχουν όλα τα ψηφοδέλτια στο χέρι και θα μπουν στο παραβάν για να βάλουν στο φάκελο το κόμμα της αρεσκείας τους. Με άλλα λόγια, σε μία συγκυρία που όλοι κάνουν λόγο για «βουβές» εκλογές, οι επικοινωνιολόγοι σε όλα τα κομματικά επιτελεία σβήνουν και γράφουν, προσπαθώντας να βρουν συνθήματα, ατάκες και ομοιοκαταληξίες που θα μείνουν στη μνήμη των πολιτών και μπορεί να τούς οδηγήσουν, υποσυνείδητα, όταν έρθει… η ώρα, στο ψηφοδέλτιο που αντιστοιχεί στο πλέον επιτυχημένο σύνθημα.