Ανησυχία στον ΣΚΑΪ μετά την αποχώρηση της Τατιάνας Στεφανίδου – Το νέο lead-in του Μάνου Βουλαρίνου δεν στηρίζει το δελτίο της Σίας Κοσιώνη, με τα νούμερα να παραμένουν χαμηλά
Η αποχώρηση της Τατιάνας Στεφανίδου από το καθημερινό πρόγραμμα του ΣΚΑΪ φαίνεται να έχει αφήσει βαθύ αποτύπωμα στη ζώνη πριν το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του σταθμού. Για περισσότερα από δύο χρόνια, η εκπομπή της λειτουργούσε ως σταθερό lead-in προς τη Σία Κοσιώνη, διατηρώντας ένα ενημερωτικό-κοινωνικό ύφος που συνέδεε οργανικά το κοινό με το δελτίο.
Πλέον, τη θέση αυτή έχει καταλάβει η σατιρική εκπομπή του Μάνου Βουλαρίνου, ένα εντελώς διαφορετικό είδος τηλεοπτικού προγράμματος, που στοχεύει σε χιούμορ και πολιτικό σχολιασμό. Ωστόσο, οι πρώτες μετρήσεις τηλεθέασης δείχνουν πως η μετάβαση δεν έχει αποδώσει τα αναμενόμενα.
Τα νούμερα που προκαλούν ανησυχία
Με βάση τα στοιχεία τηλεθέασης των τελευταίων ημερών, τα «Νέα του ΣΚΑΪ» παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα, χωρίς να καταγράφεται άνοδος παρά τη νέα δομή προγράμματος.
- Δευτέρα 13/10: 6,4% στο δυναμικό κοινό και 9,2% στο σύνολο (5η θέση ανάμεσα στα δελτία)
- Τρίτη 14/10: 4% στο δυναμικό και 8,1% στο σύνολο (5η θέση)
- Τετάρτη 15/10: 6,2% στο δυναμικό και 8,8% στο σύνολο (6η θέση)

Την ίδια στιγμή, τα δελτία των ανταγωνιστικών σταθμών εμφανίζουν πολύ υψηλότερες επιδόσεις:
το MEGA παραμένει σταθερά πρώτο, φτάνοντας την Τετάρτη στο 18,5% στο σύνολο, ενώ και ο ΑΝΤ1 κινείται σε διψήφια ποσοστά σταθερότητας.
Τα δεδομένα αυτά δείχνουν πως το κεντρικό δελτίο του ΣΚΑΪ δεν έχει καταφέρει ακόμη να επωφεληθεί από τη νέα προπομπή του.
Το lead-in που δεν λειτουργεί και η ανησυχία στο κανάλι
Η Σία Κοσιώνη, λίγες ημέρες πριν, είχε εκφράσει έμμεσα τη δυσαρέσκειά της για το ανίσχυρο lead-in που παραλαμβάνει το δελτίο της, αφήνοντας να εννοηθεί ότι η αλλαγή προγράμματος έχει επηρεάσει αρνητικά τη δυναμική της ενημερωτικής ζώνης.
Η μετάβαση από την infotainment προσέγγιση της Στεφανίδου σε μια σατιρική εκπομπή φαίνεται να διακόπτει τη ροή προς το δελτίο, τόσο θεματολογικά όσο και ως προς το κοινό-στόχο. Το αποτέλεσμα είναι η μειωμένη τηλεθέαση και η ενίσχυση των ανταγωνιστών που διατηρούν πιο ομαλές μεταβάσεις στο πρόγραμμά τους.

Στο Φάληρο, σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχει έντονος προβληματισμός και αναζήτηση λύσεων για την ενίσχυση του δελτίου, καθώς η απογευματινή ζώνη θεωρείται στρατηγικά κρίσιμη για τα συνολικά νούμερα του σταθμού.
Το στοίχημα της σταθεροποίησης
Οι επόμενες εβδομάδες θα είναι καθοριστικές για το αν το νέο πρόγραμμα θα μπορέσει να κερδίσει το κοινό ή αν θα χρειαστούν διορθωτικές παρεμβάσεις. Στελέχη του ΣΚΑΪ παρακολουθούν στενά την εξέλιξη των μετρήσεων, ενώ στο παρασκήνιο ακούγεται πως εξετάζονται εναλλακτικές λύσεις για την προ-δελτίου ζώνη, εφόσον οι αριθμοί δεν ανακάμψουν σύντομα.
Η πρόκληση για το κανάλι είναι να αποκαταστήσει τη συνοχή ανάμεσα στο ενημερωτικό του brand και τη ροή του προγράμματος, ώστε να διατηρήσει την ανταγωνιστική του θέση στην prime time ενημέρωση.