Νέα στούντιο και νέα επικοινωνιακή τακτική από τον ΣΥΡΙΖΑ

Η Κουμουνδούρου ήδη από προχθές παρουσίασε υπερηφάνως τις επικοινωνιακές και τεχνολογικές αλλαγές που συμβαίνουν αυτό το διάστημα στον ΣΥΡΙΖΑ: για την ακρίβεια, σε συνέχεια του rebranding που ξεκίνησε με το νέο σήμα του… κόμματος, ο ΣΥΡΙΖΑ αναβάθμισε και το εσωτερικό του κτηρίου της πλατείας Κουμουνδούρου.

Συγκεκριμένα, όπως μεταδίδει το matrix24.gr η αίθουσα του τρίτου ορόφου όπου εδρεύει ο εκπρόσωπος Τύπου του κόμματος, Νάσος Ηλιόπουλος και στην οποία γίνονταν τα briefing των πολιτικών συντακτών ανακαινίστηκε ριζικά και μετατράπηκε σε ένα πλήρως λειτουργικό πολυμορφικό στούντιο.

Όμως, το θέμα δεν είναι μόνο οι εγκαταστάσεις, αλλά και ότι πλέον αλλάζει η επικοινωνιακή τακτική του ΣΥΡΙΖΑ: σε αυτό το υπερσύγχρονο στούντιο θα γίνονται εφεξής οι ενημερώσεις των διαπιστευμένων συντακτών, που μπορούν να γίνονται είτε διαδικτυακά είτε διά ζώσης όταν το επιτρέψουν οι υγειονομικές συνθήκες, καθώς και τηλεδιασκέψεις, συνεντεύξεις και ημερίδες.

Πέραν αυτών, το συγκεκριμένο στούντιο θα συμβάλει στην αναβάθμιση της «εικόνας» του κόμματος, αφού εφεξής ουδείς τομεάρχης ή άλλο στέλεχος δε θα προβαίνει σε γραπτές δηλώσεις (καθώς, ως γνωστόν, οι γραπτές δηλώσεις «χάνονται» στην τηλεόραση…) αλλά θα καλούνται όλοι-ες να δηλώνουν ό,τι έχουν να πουν on camera για να υπάρχει η σχετική εικόνα για τα δελτία ειδήσεων.

Μάλιστα, αυτή την διαδικασία να μάθουν όλοι τη νέα επικοινωνιακή τακτική έχουν αναλάβει να διεκπεραιώσουν αφενός ο εκπρόσωπος του κόμματος, Νάσος Ηλιόπουλος, αφετέρου ο διευθυντής του γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ και δημοσιογράφος, Μπάμπης Παπαδάκης.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ανατροπή φέρνει δημοσκόπηση στην Κεντροαριστερά: Πρώτος ο Τσίπρας, αλλά…

Νέα δημοσκόπηση δείχνει ανατροπές στη μάχη της κεντροαριστεράς: Πλεύση Ελευθερίας μπροστά από ΠΑΣΟΚ – Τσίπρας, Κωνσταντοπούλου και Ανδρουλάκης στη μάχη για την ηγεσία ενός νέου φορέα.

Θα πουλήσει τελικά ο Ιβάν Σαββίδης; – Ζητά 334 εκατ. ευρώ για να αποχωρήσει

Η Λουί-Ντρέιφους επανέρχεται με προσφορά 40€/μετοχή για τον ΟΛΘ – Η μετοχή καλπάζει, ο Σαββίδης ζητά 334 εκατ. ευρώ – Θα πει ξανά όχι;

Η οικογένεια Βαρδινογιάννη «χάνει μετοχές», αλλά όχι την ισχύ στα media

Η Alpha TV αλλάζει χέρια: Η United Group αποκτά το 50%, αλλά η διοίκηση παραμένει στη Motor Oil. Ποιος έχει πραγματικά τον έλεγχο; Ποια είναι η στρατηγική της οικογένειας Βαρδινογιάννη και πώς εξελίσσεται ο όμιλος;

Αλλαγές στον ΠΑΟΚ: Σενάρια για επενδυτές – Η αινιγματική κίνηση του Ιβάν Σαββίδη

Στο προσκήνιο πιθανή είσοδος επενδυτών στον ΠΑΟΚ – Τι...