Ο ΣΚΑΪ σχεδιάζει νέα ανατροπή στην απογευματινή του ζώνη μετά το τέλος της εκπομπής της Τατιάνας Στεφανίδου. Στο τραπέζι η επαναφορά του “My Style Rocks” και νέα τηλεοπτικά ριάλιτι από το 2026
Ο ΣΚΑΪ ετοιμάζεται για νέα μεγάλη ανατροπή στο πρόγραμμα του, αυτή τη φορά στην απογευματινή ζώνη πριν από το κεντρικό δελτίο ειδήσεων με τη Σία Κοσιώνη.
Μετά το πρόωρο και άδοξο τέλος της εκπομπής της Τατιάνας Στεφανίδου, που ολοκλήρωσε τον κύκλο της μόλις έναν μήνα μετά την πρεμιέρα, το κανάλι βρίσκεται εκ νέου σε φάση ανασχεδιασμού με στόχο την ενίσχυση των απογευματινών του επιδόσεων.
Απορρίφθηκε η λύση της «φτηνής» εκπομπής – Επιστροφή στην ψυχαγωγία
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι υπεύθυνοι του σταθμού εξέτασαν αρχικά το ενδεχόμενο μιας ζωντανής, χαμηλού κόστους εκπομπής με ανάλαφρο και lifestyle περιεχόμενο, ωστόσο η ιδέα απορρίφθηκε, καθώς κρίθηκε ότι δεν συνάδει με το προφίλ του ΣΚΑΪ.
Το κανάλι, που τα τελευταία χρόνια επενδύει σε δυναμικά ψυχαγωγικά φορμάτ, φαίνεται να επιστρέφει στη “σίγουρη συνταγή” των ριάλιτι, ένα μοντέλο που στο παρελθόν του έχει αποφέρει υψηλά ποσοστά τηλεθέασης και ισχυρά διαφημιστικά έσοδα.
Στο τραπέζι το “My Style Rocks” – Δοκιμάζονται νέα formats
Σύμφωνα με πληροφορίες της Realnews, η Άλκηστις Μαραγκουδάκη, επικεφαλής του προγράμματος του ΣΚΑΪ, εξετάζει σοβαρά την επαναφορά του “My Style Rocks”, του fashion reality που στο παρελθόν είχε σημειώσει μεγάλη επιτυχία και είχε αναδείξει νέες τηλεοπτικές προσωπικότητες.
Παράλληλα, βρίσκονται υπό αξιολόγηση δύο έως τρία νέα τηλεοπτικά projects, με στόχο να βρεθεί η ιδανική επιλογή που θα προσελκύσει το κοινό στην κρίσιμη απογευματινή ζώνη.
Όπως αναφέρουν στελέχη του σταθμού, οι τελικές αποφάσεις θα ληφθούν μέχρι το τέλος του έτους, ενώ η νέα εκπομπή ή ριάλιτι αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στις αρχές του 2026.
Η στρατηγική «προθάλαμος του δελτίου»
Η απογευματινή ζώνη πριν από το κεντρικό δελτίο ειδήσεων θεωρείται κομβική για τα κανάλια, καθώς λειτουργεί ως “προθάλαμος” της ενημερωτικής prime time.
Η επιλογή ενός προγράμματος με έντονο ενδιαφέρον και υψηλό ρυθμό μπορεί να προσελκύσει κοινό και να ενισχύσει τη δυναμική του δελτίου που ακολουθεί.
Ο ΣΚΑΪ, όπως φαίνεται, επενδύει ξανά στη φόρμουλα του reality, προσδοκώντας να επαναλάβει επιτυχίες όπως το “Survivor”, το “The Voice” και τα προηγούμενα κύματα του “My Style Rocks”.
