Κίνηση-έκπληξη στον χώρο της επικοινωνίας: γνωστή διαφημιστική εταιρεία αποκτά μερίδιο σε εταιρεία δημοσκοπήσεων, λίγο πριν αρχίσει η προεκλογική περίοδος
Σημαντικές ανακατατάξεις φαίνεται πως συντελούνται στο παρασκήνιο. Όπως ακούγεται, μεγάλη εταιρεία στον χώρο της διαφήμισης εισέρχεται δυναμικά σε εταιρεία δημοσκοπήσεων, αποκτώντας μερίδιο και – όπως όλα δείχνουν – λόγο στις επόμενες μετρήσεις.
Η συγκεκριμένη εξέλιξη δεν περνά απαρατήρητη, ειδικά ενόψει εκλογών, καθώς αναμένεται να αλλάξει τις ισορροπίες στον χώρο των μετρήσεων κοινής γνώμης. Οι γνωρίζοντες κάνουν λόγο για στρατηγική επένδυση που συνδέεται άμεσα με την επερχόμενη πολιτική αναμέτρηση, αλλά και με τον ρόλο των δημοσκοπήσεων στη διαμόρφωση του δημόσιου λόγου.
Στο παρασκήνιο, πάντως, δεν λείπουν οι συζητήσεις για το πόσο “ανεξάρτητες” θα είναι οι επόμενες μετρήσεις, δεδομένης της σύνδεσης της νέας εταιρικής δομής με τον χώρο της διαφήμισης και των πολιτικών καμπανιών.
Όπως λένε άνθρωποι της αγοράς, αυτή είναι μόνο η αρχή – και μέχρι τις κάλπες, θα δούμε πολλά ακόμη.
