Μπαράζ αποκαλυπτικών αναρτήσεων από τον Γιώργο Κύρτσο για τον «νταή της οικογένειας Μητσοτάκη» Αυγενάκη (pics)

Σε παρέμβασή του ο Γιώργος Κύρτσος αναφέρει τα ακόλουθα:

Στην επιτροπή δεοντολογίας της ΝΔ ο Αυγενάκης,
με το ερώτημα της διαγραφής.
Τραμπούκισε υπάλληλο αεροδρομίου που θεώρησε ότι δεν τον εξυπηρέτησε.
Οτι πιο χυδαίο από πολιτική και κοινωνική άποψη.

Χρειάστηκε όμως η πίεση της αντιπολίτευσης και της κοινής γνώμης για να κινηθεί ο Μητσοτάκης κατά Αυγενάκη.
Θα το κάνει «θεσμικά» μέσω της επιτροπής δεοντολογίας.
Εγώ διαγράφηκα από τη ΝΔ πριν 2 1/2 χρόνια χωρίς..επιτροπή δεοντολογίας,
με απόφαση Μητσοτάκη και τηλεφώνημα Μαρινάκη.
Είχα υποστηρίξει ότι η κυβέρνηση περιορίζει την ελευθερία των ΜΜΕ στην Ελλάδα.Δικαιώθηκα από διεθνείς αξιολογήσεις και αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.
Υποστήριξα πως το σκάνδαλο Novartis πήγαινε για κουκούλωμα και ότι η πολυεθνική δεν θα πλήρωνε πρόστιμο στην Ελλάδα ενώ κατέβαλε γύρω στα 400 εκατ δολάρια στις ΗΠΑ για οτι έκανε στην Ελλάδα!
Η Novartis δεν πλήρωσε..
Συμπέρασμα:Ο Μητσοτάκης με αντιμετώπισε-για προφανείς λόγους-
χειρότερα από τον υπεύθυνο για τραμπουκισμό σε βάρος υπαλλήλου αεροδρομίου,
Αυγενάκη.
Σαν να παραδέχεται όσα του καταλόγισα!

Σε άλλη παρέμβασή του στο X ο Γιώργος Κύρτσος αναφέρει:

Ο πιο εύστοχος πρωτοσέλιδος τίτλος,
για την περίπτωση Αυγενάκη,
από την Εφημερίδα των Συντακτών:
«Ο Νταής της οικογένειας Μητσοτάκη.»
Ο πρωτοσέλιδος τίτλος και το ρεπορτάζ της εφημερίδας:
Αποδίδουν τα πολιτικά ,κοινωνικά χαρακτηριστικά Αυγενάκη.
Τα συνδέουν με την εξουσία που έχουν οι έμπιστοι της «οικογένειας».

Σε άλλη παρέμβασή του ο Γιώργος Κύρτσος αναφέρει:

Η αθλιότητα Αυγενάκη σε βάρος υπαλλήλου αεροδρομίου,
είναι μια καλή ευκαιρία να ασχοληθούμε με τις άθλιες συνθήκες εργασίας και τις χαμηλές αποδοχές των τελευταίων.
Με την κρίση του Covid-19,αεροπορικές εταιρίες,διαχειριστές αεροδρομίων και σχετικών υπηρεσιών,
μείωσαν το προσωπικό και επέβαλαν λιτότητα στους εργαζόμενους για να αντέξουν,
στην περίοδο της κρίσης.
Όταν όμως άρχισαν τα ρεκόρ στον τουρισμό και στην κίνηση αεροπορικών εταιρειών,αεροδρομίων,
δεν έγιναν επαρκείς προσλήψεις ούτε βελτιώθηκαν οι αποδοχές των εργαζομένων.
Αυτοί βρίσκονται συνεχώς στην πρέσα,
μεταξύ υπέρεντατικής απασχόλησης και χαμηλών αποδοχών και των αιτημάτων η και απαιτήσεων επιβατών που θέλουν να εξυπηρετηθούν και να αποφύγουν την οργανωμένη ταλαιπωρία τους,
από τις εταιρίες που κερδοσκοπούν.
Άθλιες οι συνθήκες στα αεροδρόμια για τους εργαζόμενους σε αυτά.
Σας το λέω σαν επιβάτης με εκατοντάδες πτήσεις στην μετά Covid-19 περίοδο,
λόγω ευρωβουλευτικής ιδιότητας.
Κάτι πρέπει να γίνει!

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ιλιγγο προκαλούν τα χρήματα που βγάζει η εταιρεία του Νίκου Ευαγγελάτου

Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας Newsit Εταιρεία ΕΠΕ του...

Έκρυψαν το 8,3% του κόμματος Κασσελάκη σε δημοσκόπηση

Η Πυθία αποκαλύπτειΑναγνώστριες και αναγνώστες μου. Συντρόφισσες και σύντροφοι. Βρισκόμαστε...

Η άγνωστη μάχη ανάμεσα σε Μαρινάκη και Αλαφούζο πριν τη διαγραφή του Αντώνη Σαμαρά

Η Πυθία αποκαλύπτειΑναγνώστριες και αναγνώστες μου.Το θέμα του Σαββατοκύριακου...