Μαρία Καρυστιανού: «Γιατί ενοχλώ…» (vid)

Η Μαρία Καρυστιανού, μητέρα θύματος στο σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών και πρόεδρος του συλλόγου των οικογενειών των θυμάτων «Τέμπη 2023, μίλησε το βράδυ της Παρασκευής (29/03) για την υπόθεση, υπογραμμίζοντας πως «ακόμα και αν μείνει μόνη, θα συνεχίσει».

Συγκεκριμένα, σε συνέντευξη που έδωσε σε εκπομπή στο ΚΡΗΤΗ TV, η Μαρία Καρυστιανού είπε: «Φυσικά είμαι πολύ ενοχλητική για τον οποιονδήποτε ένοχο γιατί κάνω ερωτήσεις, φωνάζω, διαμαρτύρομαι… Είναι πρόβλημα αυτό αν είσαι ένοχος. Είναι πολύ καλύτερο να έχεις έναν βουβό άνθρωπο που κάθεται στο σπίτι του ήσυχα και πενθεί. Όχι εγώ δεν ανήκω σε αυτήν την κατηγορία, ανήκω στην άλλη κατηγορία. Ανήκω στη μάνα που θα έκανε τα πάντα για να δει τους υπεύθυνους για τον θάνατο του παιδιού της στη φυλακή. Σ’ αυτή την κατηγορία ανήκω και είμαι πολύ περήφανη, αν θέλετε, γι’ αυτό».

Ακόμα, η ίδια πρόσθεσε: «Δεν ξέρω εκείνοι τι θα κάνανε αν ου μη γένοιτο τους είχε συμβεί κάτι τέτοιο και πώς θα το διαχειρίζονταν. Εγώ θεωρώ, λοιπόν, ηττοπάθεια το να καθίσω – γιατί μιλάμε για δολοφονία – βουβή και άπραγη και είμαι πάρα πολύ εντάξει με αυτό που κάνω, αισθάνομαι ότι το παιδί μου είναι περήφανο για αυτό που κάνω και αισθάνομαι ότι αυτό θα ήθελα να κάνω. Και θα το κάνω! Θα συνεχίσω. […] Ακόμα κι αν μείνω μόνη, που δεν θα μείνω μόνη, όμως. Τώρα ξέρω ότι δεν θα μείνω μόνη».

Η Μαρία Καρυστιανού εξήγησε γιατί θεωρεί έγκλημα το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, σημειώνοντας: «Πώς να περιγράψω το γεγονός ότι τόσα χρόνια γνώριζαν, άπαντες, τα προβλήματα του σιδηροδρόμου και αδιαφορούσαν τόσο κυνικά. Πώς αλλιώς; Βάζανε τον κόσμο έτσι, “πάμε και όπου βγει” να τρέχει με 160 χιλιόμετρα την ώρα, όταν ήξεραν ότι δεν λειτουργούσε τίποτα, ούτε σηματοδότες, ούτε τίποτα, τίποτα… Δεν υπήρχε κανένα σύστημα ασφάλειας. Δεν μπορώ να το χαρακτηρίσω αλλιώς και η μετέπειτα πορεία, αφού έγινε όλο αυτό που έγινε, πού πήγε ο σεβασμός απέναντι στους νεκρούς, στις οικογένειες; Πού πετάξανε με τέτοια βιασύνη από το πρώτο 24ωρο τα βαγόνια, τα χώματα; Δεν ολοκληρώθηκε καν η περισυλλογή των ανθρώπινων υπολειμμάτων, αλλοιώσανε τον χώρο άρα παρενέβησαν στη δικαστική εξουσία. Μόνο έγκλημα. […] Το είχα πει τότε και στην Εξεταστική».

Τέλος, η Μαρία Καρυστιανού είπε: «Πραγματικά μιλάμε για μια σωρεία παραβάσεων, για μια σωρεία ποινικών αδικημάτων. Στην υπόθεσή μας δεν είναι ένα δύο πράγματα. Είναι μια σωρεία αδικημάτων και καλούμαστε να αποδείξουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες. Δηλαδή, είναι αδιανόητο αυτό το πράγμα. Και η έκρηξη; Με ποιο δικαίωμα οι πρώτοι πραγματογνώμονες είπαν ότι δεν θα ασχοληθούν με την έκρηξη; Δεν κατάλαβα. Όταν κατακάηκαν 30 και άνθρωποι. Λοιπόν εμείς θέλουμε να μάθουμε γιατί έγινε η έκρηξη και για ποιον λόγο, στη συνέχεια, προσπάθησαν πολιτικά πρόσωπα να μας αποτρέψουν από αυτό. Να εξαφανίσουν τα στοιχεία με όποιον τρόπο μπορούσαν. Απροκάλυπτα!».

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Αποκάλυψη: Το βαθύ (παρα)κράτος του Μητσοτάκη μέσα στην επιτροπή Τσίπρα – Ποιος από τους «41» μιλούσε ως… «βαθύ λαρύγγι» σε σκοτεινά κέντρα;

Ανήκει στους 41 της «επιστημονικής επιτροπής» του Αλέξη Τσίπρα, αλλά φέρεται να είχε ανοικτή γραμμή με το πιο σκοτεινό κομμάτι του κρατικού μηχανισμού επί ΝΔ. Πόσα γνώριζε ο πρώην πρωθυπουργός;

Βόμβα από την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία και ανακοίνωση φωτιά – Εξαρθρώθηκε κύκλωμα απάτης με αγροτικές επιδοτήσεις – ζημία 19,6 εκατ. ευρώ στον ευρωπαϊκό προϋπολογισμό

37 συλλήψεις σε Αθήνα, Κρήτη, Μακεδονία – Πολυετές δίκτυο εξαπάτησης του ΟΠΕΚΕΠΕ με πλαστές δηλώσεις αγροτεμαχίων

Σάλος: Κόβεται ο Κανάκης στον ΑΝΤ1; Όργιο φημών για παρέμβαση Μητσοτάκη στον Κυριακού

Πρεμιέρα για τους Ράδιο Αρβύλα με το τραγούδι «Γλέντι» και στίχους αιχμής για την κυβέρνηση. Η φράση «πέρασε μια εξαετία που μοιάζει με επταετία» προκάλεσε σάλο και φήμες για παρέμβαση του Μαξίμου στον ΑΝΤ1

Ο «μοναχικός» επιχειρηματίας στη δεξίωση της Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: λάθος σημειολογία ή προάγγελος νέων ισορροπιών;

Μόνος επιχειρηματίας στη δεξίωση της Κίμπερλι Γκίλφοϊλ, ο Αλέξανδρος Εξάρχου συνοδευόμενος από την Ελένη Βρεττού. Ένδειξη άστοχης επιλογής ή προμήνυμα νέας εποχής στις επιχειρηματικές σχέσεις;