- Τα περίεργα και ευτράπελα της γραμμής 4 του Μετρό
- Καταλαβαίνει ο Χρήστος Σταϊκούρας ότι βρίσκεται στο μέσον ενός νέου σκανδάλου;
- Ένα «καυτό» ερώτημα
Η Πυθία σχολιάζει
Κάτι περίεργο συμβαίνει με την κατασκευή της γραμμής 4 του Μετρό, το οποίο αντιμετωπίζει μεγάλες καθυστερήσεις, με μόλις 7 από τα 20 εργοτάξιά του να λειτουργούν
Την περασμένη Παρασκευή, το Τεχνικό Συμβούλιο Δημοσίων Έργων συνεδρίασε για το ζήτημα της γραμμής 4 και απεφάνθη – μεταξύ πολλών άλλων – ότι οι εργολάβοι δικαιούνται εκ του νόμου προκαταβολή για να αγοράζουν ιδιόκτητο μηχανολογικό εξοπλισμό, όπως για παράδειγμα «μετροπόντικες», όμως υπογράμμισε ότι σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να χρησιμοποιούν την προκαταβολή αυτή για να προμηθεύονται υλικά ή εγκαταστάσεις, όπως πολλοί πίστευαν μέχρι σήμερα, το όφελος των οποίων ανήκει το δημόσιο.
Βάσει του σκεπτικού αυτού, προκύπτει ένα «καυτό» ερώτημα: Θα έχει πληρώσει το δημόσιο τους ίδιους «μετροπόντικες» δύο φορές, εάν π.χ. η ΑΒΑΞ, η οποία εκτελεί το έργο της γραμμής 4 και τους έχει αγοράσει με λεφτά του δημοσίου, τους πουλήσει σε άλλον εργολάβο, ο οποίος θα χρησιμοποιήσει με την σειρά του την προκαταβολή του κράτους για να τους αγοράσει;
Γι’ αυτά τα περίεργα και άλλα πολλά ευτράπελα – όπως για παράδειγμα ότι το κράτος έχει χαρίσει στον εργολάβο της γραμμής 4 το πριμ καλής εκτέλεσης, την ώρα που μόλις το 35% των εργοταξίων λειτουργούν – υποθέτουμε ότι ο αρμόδιος υπουργός κ. Χρήστος Σταϊκούρας προφανώς δεν έχει καλή ενημέρωση. Γιατί εάν είχε, θα καταλάβαινε ότι βρισκόταν στο μέσον ενός νέου σκανδάλου. Και αυτό μάλλον δεν θα ήταν καλό για τη συνέχεια.