Μία μεγάλη επικοινωνιακή απάτη του Άδωνι: Πώς αντί να μειωθούν οι τιμές… αυξήθηκαν

Πολλά έχουν ειπωθεί για το «καλάθι του φτωχού» καθώς πρόκειται για μία επικοινωνιακή απάτη και τίποτε άλλο.

Τρανό παράδειγμα το τριμμένο τυρί τύπου «Economy» το οποίο πριν το «καλάθι» τεθεί σε εφαρμογή κόστιζε 10,99 ευρώ το κιλό για να πάει μετά την εφαρμογή του στα 11,99 ευρώ το κιλό!

Απλά έλεος.

Οι αυξήσεις που έλαβαν χώρα πριν την έναρξη του «καλαθιού» θα μείνουν για πάντα στην ιστορία.

ΠΗΓΗpronews.gr

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ιλιγγο προκαλούν τα χρήματα που βγάζει η εταιρεία του Νίκου Ευαγγελάτου

Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας Newsit Εταιρεία ΕΠΕ του...

Έκρυψαν το 8,3% του κόμματος Κασσελάκη σε δημοσκόπηση

Η Πυθία αποκαλύπτειΑναγνώστριες και αναγνώστες μου. Συντρόφισσες και σύντροφοι. Βρισκόμαστε...

Η άγνωστη μάχη ανάμεσα σε Μαρινάκη και Αλαφούζο πριν τη διαγραφή του Αντώνη Σαμαρά

Η Πυθία αποκαλύπτειΑναγνώστριες και αναγνώστες μου.Το θέμα του Σαββατοκύριακου...