Η Alter Ego Media αποδεικνύει ότι το επιχειρηματικό μοντέλο ενός σύγχρονου Media Tech ομίλου είναι εφικτό, βιώσιμο και επενδυτικά ελκυστικό. Η είσοδός της στο Χρηματιστήριο άνοιξε τον δρόμο για τη μετοχική επάνοδο του ελληνικού Τύπου και της τηλεόρασης, με την αγορά πλέον να βλέπει σοβαρά τη μετάβαση του κλάδου από το παρελθόν της κρίσης στο μέλλον της καινοτομίας.
Η στρατηγική συμμαχία μεταξύ της Motor Oil (συμφερόντων Βαρδινογιάννη) και της United Group (ελεγχόμενης από την BC Partners) για την από κοινού απόκτηση του τηλεοπτικού σταθμού Alpha αποτελεί μια σημαντική εξέλιξη στον χώρο των ΜΜΕ.
Η συμφωνία, η οποία τελεί υπό την έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, προβλέπει την απόκτηση του 50% του Alpha από την United Group, δημιουργώντας έναν ισχυρό πόλο στον χώρο των ΜΜΕ.
Η συνεργασία αυτή, όπως μεταδίδει η Σόνια Χαϊμαντά στο mononews.gr, δεν περιορίζεται μόνο στην τηλεόραση. Περιλαμβάνει επίσης τη συμμετοχή στον Star Channel, την παραγωγή τηλεοπτικών προγραμμάτων μέσω της Green Pixel, την παρουσία στο ραδιόφωνο και τις ιστοσελίδες με την Audiomax, καθώς και την ενασχόληση με τα δικαιώματα ποδοσφαιρικών ομάδων μέσω της Percapita (Audiomax).
Αυτή η ολοκληρωμένη προσέγγιση ενισχύει τη θέση του ομίλου στην αγορά των ΜΜΕ και ενδεχομένως να τον φέρνει πιο κοντά στο Ελληνικό χρηματιστήριο.
Η Alter Ego Media είναι η πρώτη εταιρεία media στην Ελλάδα που όχι μόνο εισήχθη στο Χρηματιστήριο Αθηνών 12 χρόνια μετά το «βατερλό» του κλάδου στο ταμπλό των μετοχών, αλλά και έθεσε τις βάσεις για τη μεγάλη επιστροφή του ελληνικού Τύπου και της οπτικοακουστικής παραγωγής στην Κεφαλαιαγορά.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, Γιάννης Βρέντζος, δήλωσε στο mononews πως η Alter Ego Media «άνοιξε τον δρόμο» για τον θεσμικό μετασχηματισμό του κλάδου, υπογραμμίζοντας τη νέα εποχή εξωστρέφειας και διαφοροποίησης που ξεκινά.
Ήδη ο όμιλος, με αιχμή το Mega και τα ιστορικά brands “ΤΟ ΒΗΜΑ”, “ΤΑ ΝΕΑ” και “in.gr”, καταγράφει ισχυρή κερδοφορία: 10,9 εκατ. ευρώ καθαρά κέρδη το 2024 (+180%), EBITDA 46,7 εκατ. ευρώ και θετική καθαρή ταμειακή θέση 5,4 εκατ. ευρώ. Παράλληλα, το πρώτο τριετές πρόγραμμα μερισμάτων ύψους έως 30 εκατ. ευρώ σηματοδοτεί το πέρασμα σε ένα πιο ώριμο και εξωστρεφές επενδυτικό προφίλ.
Streaming με εξωστρέφεια
Στο mononews, ο κ. Βρέντζος επιβεβαίωσε το στρατηγικό ενδιαφέρον της Alter Ego Media να μετασχηματιστεί σε ισχυρό παίκτη στο streaming, ήδη διατηρώντας συνεργασίες με Cosmote TV, Netflix και Vodafone TV.
Οπότε υπό αυτό το πρίσμα η AEM συνιστά έναν διεθνή παίκτη στην αγορά. Οι επιτυχίες του Mega, όπως το Maestro, το Famagusta και το Milky Way, έχουν ήδη περάσει τα σύνορα και αναζητούν νέες αγορές, ενώ η δημιουργία θεματικών streaming καναλιών – όπως Mega News, Mega Kids και Mega Sports – εντάσσεται στο νέο ψηφιακό οικοσύστημα που χτίζεται.
Εξαγορές, portals και ραδιόφωνα στο στόχαστρο
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, η AEM εξετάζει την απόκτηση ενός αθλητικού portal με «ερυθρόλευκο» κοινό και ενός γενικού ειδησεογραφικού site, στοχεύοντας στην πολυσυλλεκτικότητα των ψηφιακών της κοινοτήτων.
Στο πλαίσιο της στρατηγικής εξωστρέφειας και επέκτασης, ο Όμιλος Alter Ego Media, πέρα από τις διερευνητικές επαφές για την εξαγορά των ραδιοσταθμών Kiss FM και Rebel FM που ανήκουν στον Παναγιώτη Κωστάκη, φέρεται να συζητά και με τον Όμιλο Αττικών Εκδόσεων του Θ. Φιλιππόπουλου για την εξαγορά των ραδιοφώνων του.
Οι Αττικές Εκδόσεις, έχουν ήδη προχωρήσει στη δημιουργία ενιαίας ψηφιακής πλατφόρμας – το atticaradios.gr – που φιλοξενεί το live stream και τα νέα των Athens DeeJay 95.2, Rock FM 96.9, Λάμψη 92.3 και του Best 92.6. Η κίνηση αυτή καθιστά το πακέτο πιο ελκυστικό και συγκροτημένο προς πιθανή εξαγορά, ενισχύοντας το επενδυτικό προφίλ της AEM στον χώρο του ραδιοφώνου με στόχο να γίνει ο #1 παίκτης στα ερτζιανά (σήμερα είναι ο όμιλος ΣΚΑΙ) και να διευρύνει το αποτύπωμά του που προσώρας περιορίζεται στον My Radio 104.6.