Καταιγιστικές εξελίξεις στον ΣΚΑΪ: Ο Αλαφούζος διώχνει τον Τούρκο καναλάρχη – Χαμός με τα συμβόλαια που καίνε

Η ανάληψη της διεύθυνσης του ΣΚΑΪ από τον Κωνσταντίνο Ζούλα σηματοδοτεί την απαρχή μιας βαθιάς αναδιάρθρωσης, η οποία επιδιώκει να αναμορφώσει το προφίλ του σταθμού, να ανακτήσει την εμπιστοσύνη του τηλεοπτικού κοινού και να χαράξει μια νέα στρατηγική πορεία. Η αλλαγή αυτή έρχεται σε μια κρίσιμη στιγμή, καθώς το μοντέλο συνεργασίας με την Acun Medya του Ατζούν Ιλιτζαλί, που κυριάρχησε επί σειρά ετών, δείχνει πλέον σημάδια κόπωσης, σε πρώτο επίπεδο από πλευράς τηλεθέασης και προφανώς και αναφορικά με τα εμπορικά έσοδα. Ωστόσο τέτοιου είδους περιεχόμενο είναι γνωστό ότι κάνει τους κύκλους του και επανέρχεται δριμύτερο….

Το Λυκόφως της συνεργασίας με την Acun Medya

Τα ριάλιτι του Τούρκου παραγωγού, όπως το Survivor, ή το Power of Love, αποτέλεσαν βασικούς πυλώνες της prime time του ΣΚΑΪ. Ωστόσο, η τρέχουσα σεζόν ανέδειξε την κόπωση του κοινού από τα συγκεκριμένα φορμά. Ο τελικός του Survivor κατέγραψε μόλις 3,9% στο δυναμικό κοινό και 7,4% στο γενικό σύνολο – ιστορικά χαμηλά που κλόνισαν την παντοδυναμία του προγράμματος.

Πιο συγκεκριμένα, την πρωτιά στο δυναμικό κοινό (18-54) κατέκτησε ο «Άγιος Έρωτας» του Alpha με ποσοστό 14,8% με τη «Γη της Ελιάς» να ακολουθεί σχεδόν ισόπαλη στο 14,6%. Ο ποδοσφαιρικός αγώνας του Ολυμπιακού σημείωσε τηλεθέαση 13,7%, ενώ το Reunion του ΑΝΤ1 10,2%.

Ο Τούρκος καναλάρχης του ΣΚΑΪ
Ο Τούρκος καναλάρχης του ΣΚΑΪ

Ανοδικές τάσεις σημείωσε το First Dates που εξασφάλισε διψήφιο ποσοστό (10%), ενώ σε ισχυρό μονοψήφιο παρέμεινε ο Νίκος Μουτσινάς με το «Βραδιάτικα» (8,9%). Ο τελικός του Survivor (3,9%) κατάφερε να σώσει την παρτίδα και να μην τερματίσει τελευταίο (που θα διέψευδε εντελώς τον τίτλο του) καθώς η «Παραλία» της ΕΡΤ βρέθηκε στην τελευταία θέση με 2,8%.

Παράλληλα, το Tempting Fortune και το Power of Love απέτυχαν να ανταποκριθούν στις προσδοκίες, ολοκληρώνοντας αθόρυβα την πορεία τους. Το κανάλι αποφάσισε να «παγώσει» της προβολή των ριάλιτι του Ατζούν Ιλίτζαλι. Πρώτα αποφασίστηκε να παγώσει το «The Power», ένα ριάλιτι εγκλεισμού με ανάμικτα στοιχεία από «Big Brother» και «The Traitors» με αρκετές προκλήσεις στο στήσιμό του καθώς πρέπει σε αυτό να συμμετάσχουν βετεράνοι παίκτες ριάλιτι.

Τελικά αν και η παραγωγή είχε προχωρήσει σε κινήσεις προετοιμασίας παγώνει προς το παρόν και το «Exatlon». Το αγωνιστικό ριάλιτι που έχει στοιχεία από «Survivor» και γυρίζεται σε στίβους μάχης στον Άγιο Δομίνικο έχει σε μικρότερη δοσολογία το στοιχείο του ριάλιτι.

Παρά τις πληροφορίες το «πάγωμα» και των δύο προγραμμάτων έγινε ναι μεν με πρωτοβουλία του ΣΚΑΪ αλλά με απόλυτη συναίνεση του Τούρκου παραγωγού Ατζούν Ιλίτζαλι.

Μόνον το «The Voice of Greece» διατηρείται σε φόρμα χάρη στην τηλεθέαση που τοποθετεί τον ΣΚΑΪ στο επίσημο Top 10 της Nielsen Measurement αλλά και αυτό μόνο τα Σαββατοκύριακα που μεταδίδεται.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα συνεχίζει τουλάχιστον μέχρι και τον Φεβρουάριο του 2025 ενώ ο Ατζούν Ιλίτζαλι θα αναλάβει και την παραγωγή του «The Floor» μέσω της μητρικής εταιρίας του προγράμματος, Talpa.

To «Τhe Floor» έχει χαρακτήρα event show καθώς αποτελείται από μόλις 10 επεισόδια. Καθώς πρόκειται για ιδιαίτερα απαιτητικό πρόγραμμα τα γυρίσματα θα πραγματοποιηθούν την Άνοιξη στο εξωτερικό κατά πάσα πιθανότητα στην Ολλανδία.

Επίσης το «Cash Kitchen», που και για αυτό είχε γίνει ντόρος τον προηγούμενο καιρό, δεν ακούγεται το παραμικρό.

Η νέα στρατηγική του ΣΚΑΪ

Με επικεφαλής τον Κωνσταντίνο Ζούλα, ο ΣΚΑΪ προχωρά σε μια συνολική αναθεώρηση του προγραμματισμού του, που περιλαμβάνει μια πιο ισορροπημένη συνταγή χρησιμοποιώντας τόσο υλικά από τις παραγωγές της Acun Medya όσο και νέα «μενού» από πρωτογενείς ιδέες του σταθμού:

Ενημέρωση και Ποιοτικό Περιεχόμενο: Ο σταθμός επενδύει σε ενημερωτικές εκπομπές υψηλού επιπέδου. Η Prime Time της Δευτέρας αφιερώνεται σε δημοσιογραφικές εκπομπές (Σία Κοσιώνη, Γιάννης Σουλιώτης, Παύλος Τσίμας) και ντοκιμαντέρ (Αλέξης Παπαχελάς), αντικατοπτρίζοντας την παραδοσιακή ταυτότητα του ΣΚΑΪ ως ενημερωτικού καναλιού.

Η Σία Κοσιώνη ενώ μεταδίδει το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ
Η Σία Κοσιώνη


Ξένες Ταινίες: Οι υπόλοιπες βραδινές ζώνες καλύπτονται από δημοφιλείς ταινίες που προσφέρουν σταθερό κοινό.
Νέα Ψυχαγωγικά Προγράμματα: Το People’s Choice, ένα ζωντανό τηλεπαιχνίδι με παρουσιαστές τους Χρήστο Κούτρα και Γιάννη Ντσούνο, εντάσσεται στη νέα στρατηγική, σηματοδοτώντας την προσπάθεια διαφοροποίησης από το μοτίβο των ριάλιτι.

  1. Μεγάλες Παραγωγές: Το The Floor, μια πολυδάπανη διεθνής παραγωγή, θα προβληθεί την Άνοιξη, προσθέτοντας ένα στοιχείο φρεσκάδας στο πρόγραμμα. Υποψήφιοι για την παρουσίασή του είναι ο Γιώργος Καπουτζίδης και ο Γιώργος Λιανός.

Η ενίσχυση του ανθρώπινου προφίλ

Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα νέα εγχειρήματα είναι η εκπομπή «Όπου Υπάρχει Ελλάδα», με παρουσιάστρια την Ευλαμπία Ρέβη και συμπαρουσιαστή τον Γιώργο Κουρδή. Η εκπομπή θα αναδεικνύει την καθημερινότητα και την αυθεντική ταυτότητα της χώρας, ταξιδεύοντας σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Αυτή η κίνηση ενισχύει το ανθρώπινο προφίλ του σταθμού και στοχεύει στην αναζωογόνηση του ενδιαφέροντος του τηλεοπτικού κοινού.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Γρίφος από την Όλγα Γεροβασίλη μετά τις δημοσκοπήσεις για όσα θα ακολουθήσουν στον ΣΥΡΙΖΑ

Η Πυθία αποκαλύπτειΑναγνώστριες και αναγνώστες μου. Συντρόφισσες και σύντροφοι.Οι...

Αληθεύει; 248.000 ευρώ για να τραγουδήσει η Μποφίλιου στο Σύνταγμα;

Η Πυθία καταγράφει Αναγνώστριες και αναγνώστες μου. Συντρόφισσες και σύντροφοι.Δεν...

Κόλαφος ο Τσακαλώτος διέσυρε δημόσια τους πραξικοπηματίες του ΣΥΡΙΖΑ για τα αίσχη σε βάρος Κασσελάκη και βάσης (vid)

Η Πυθία αποκαλύπτει Αναγνώστριες και αναγνώστες μου. Συντρόφισσες και σύντροφοι.Ο...