Η Πυθία αποκαλύπτει
Αναγνώστριες και αναγνώστες μου.
Το “βαθύ λαρύγγι” του Μεγάρου Μαξίμου που με ενημερώνει για διάφορα πραγματάκια που γίνονται στα κέντρα εξουσίας, επιβεβαιώνει αυτό που είδε όλη η Ελλάδα στο πρόσφατο προεκλογικό σποτ για τις ευρωεκλογές με πρωταγωνιστή τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Τι είδε όλη η Ελλάδα; Ότι κάτι συμβαίνει με τον πρωθυπουργό. Κάτι δεν πηγαίνει καλά. Ο Μητσοτάκης δεν είναι στα καλύτερά του και αυτό δεν κρύβεται.
Το “βαθύ λαρύγγι” ήταν προσεκτικό και φειδωλό σε όσα μου είπε. Δεν απάντησε, παρά ξεροκατάπιε, όταν το ρώτησαν αν φταίει η αληθινή εικόνα των δημοσκοπήσεων και όχι όσα λένε οι δημοσκόποι δημόσια, αφού πρώτα πιέζονται από το Μέγαρο Μαξίμου, τον Μητσοτάκη και την διεφθαρμένη παρέα του.
Εκείνο που μου είπε είναι το εξής: Ο Αμερικανός επικοινωνιολόγος Σταν Γκρίνμπεργκ, ο οποίος κανένας δεν έχει μάθει ακόμη πως πληρώνεται, κυριολεκτικά κατέρρευσε όταν είδε το σποτ και αναρωτιόταν πως είναι δυνατόν να δόθηκε αυτό το βίντεο στη δημοσιότητα και να μην πετάχτηκε στα σκουπίδια.
Διαβάστε οπωσδήποτε: Δημοσκόπηση με άρωμα Γκίνμπεργκ
Οι πληροφορίες μου λένε ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχει υπερσυγκεντρωτικός σε βαθμό αυτοκαταστροφικό. Δεν δίνει και τόσο μεγάλη σημασία σε όσα λέει ο Γκρίνμπεργκ, ο οποίος, ας μην γελιόμαστε, είναι προβλέψιμος. Η υπερσυγκέντρωση αρμοδιοτήτων στα χέρια του περιλαμβάνει ακόμη και το κομμάτι της επικοινωνίας και της στρατηγικής με τα γνωστά τραγικά αποτελέσματα.