Ιβάν Σαββίδης: Ξεκίνησε το mega-project στο λιμάνι Θεσσαλονίκης με επένδυση 190 εκατ. ευρώ – 4.000 νέες θέσεις εργασίας

Η επέκταση του Προβλήτα 6 αλλάζει τον χάρτη των Βαλκανίων – Κομβικό έργο για τη Βόρεια Ελλάδα και τη ΝΑ ΕυρώπηΠρωταγωνιστής ο Ιβάν Σαββίδης αλλάζει το δεδομένα


Ένα από τα μεγαλύτερα αναπτυξιακά έργα της τελευταίας δεκαετίας στη Βόρεια Ελλάδα παίρνει σάρκα και οστά, με πρωταγωνιστή τον Ιβάν Σαββίδη. Η επένδυση στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ύψους 190 εκατομμυρίων ευρώ, σηματοδοτεί την έναρξη της εμβληματικής επέκτασης του Προβλήτα 6 από τον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ Α.Ε.).

Το φιλόδοξο αυτό project αναμένεται να μετατρέψει τη Θεσσαλονίκη σε κύριο κόμβο μεταφορών και logistics για ολόκληρη τη Νοτιοανατολική Ευρώπη.


Η επένδυση Σαββίδη αλλάζει τα δεδομένα – Θέσεις εργασίας και διεθνές αποτύπωμα

Η επέκταση του Προβλήτα 6 δεν αποτελεί μόνο τεχνικό έργο αλλά και στρατηγική επένδυση με πολλαπλές προεκτάσεις:

  • Δημιουργούνται 4.000 νέες θέσεις εργασίας
  • Ενισχύεται η χωρητικότητα και λειτουργικότητα του λιμανιού
  • Τοποθετείται η Θεσσαλονίκη στον διεθνή χάρτη εμπορικών λιμένων υψηλών προδιαγραφών

Σύμφωνα με στελέχη του ΟΛΘ, το λιμάνι αποκτά πλέον τη δυνατότητα εξυπηρέτησης υπερσύγχρονων πλοίων και μεγάλων φορτίων, αναβαθμίζοντας την επιχειρησιακή του δυναμική και προσφέροντας ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα της περιοχής.


Επίσημη εκκίνηση με φόντο τη “μεταμόρφωση” του λιμανιού

Η έναρξη των εργασιών πραγματοποιήθηκε μετά την έγκριση της τελικής συμφωνίας υλοποίησης, σηματοδοτώντας την πρώτη πρακτική φάση ενός έργου που σχεδιάζεται εδώ και χρόνια.

«Η Θεσσαλονίκη αποκτά το λιμάνι που της αξίζει», σχολιάζουν επιχειρηματικοί κύκλοι, υπογραμμίζοντας πως η παρουσία του Ιβάν Σαββίδη στον ΟΛΘ δεν είναι απλώς επενδυτική, αλλά στρατηγική.


Οραματικός σχεδιασμός και ανάπτυξη για όλη τη Βόρεια Ελλάδα

Το έργο εντάσσεται στον ευρύτερο στρατηγικό σχεδιασμό της ΟΛΘ Α.Ε., και συνδέεται με το όραμα της Θεσσαλονίκης ως πυλώνα ανάπτυξης για τα Βαλκάνια και την Ανατολική Μεσόγειο.

Με την ολοκλήρωσή του, το λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα μπορεί να ανταγωνίζεται επάξια μεγάλες ευρωπαϊκές πύλες εμπορίου, αλλάζοντας όχι μόνο το τοπικό αλλά και το γεωοικονομικό τοπίο της περιοχής.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ο ΟΠΕΚΕΠΕ των media: Η υπόθεση Πυργιώτη ανοίγει τον φάκελο των δημοσιογράφων που πληρώνονται από την κυβέρνηση Μητσοτάκη

Ο φάκελος Πυργιώτη ανοίγει τις αποκαλύψεις για χρηματοδοτούμενη σιωπή στα media και συμβάσεις με το Δημόσιο

Mega Channel: Θρίαμβος στην τηλεθέαση, παραφωνία στην προβολή – Τα ερωτήματα για τη «μονοκαλλιέργεια» Γιάμαλη

Το Mega Channel κυριαρχεί στην τηλεθέαση, αλλά η υπερπροβολή της Γιάμαλη προκαλεί ερωτήματα για εσωτερικές σκοπιμότητες

Πυργιώτη – Αβιράμ: Ο γάμος που ρίχνει φως στη σύγκρουση με τον Σκέρτσο

Η Πυργιώτη απαντά στον Σκέρτσο για τη Σύρο, με φόντο τη σχέση της με πρώην πρέσβη του Ισραήλ