Αλέξης Τσίπρας: Η «καμπάνια επιστροφής» μετατρέπεται σε επικοινωνιακή φάρσα, με μικρά συμφέροντα και πρόθυμους δημοσιογράφους να καίνε το πολιτικό του χαρτί πριν καν το ξαναπαίξει
Η Πυθία αποκαλύπτει
Η υποτιθέμενη «καμπάνια επιστροφής» του Αλέξη Τσίπρα θυμίζει περισσότερο επικοινωνιακό ανέκδοτο παρά σοβαρή στρατηγική επαναφοράς στην πολιτική σκηνή. Πίσω από τις διαρροές, τις ψευδο-πρωτοβουλίες και τα «τυχαία» δημοσιεύματα, ξεπροβάλλουν μικρά επιχειρηματικά δίκτυα, θυγατρικές ενεργειακών ομίλων και εταιρείες δεύτερης γραμμής, που δείχνουν να έχουν αναλάβει εργολαβικά την αποστολή να τον ξαναφέρουν στο προσκήνιο. Το πρόβλημα; Οι «πρόθυμοι» δημοσιογράφοι χαμηλής αναγνωρισιμότητας που χρησιμοποιούνται για να πλασάρουν το αφήγημα, καταλήγουν να το γελοιοποιούν αντί να το ενισχύουν.
Διαρροές που ξεγυμνώνουν την πρόθεση
Οι διαρροές που εμφανίζονται στα φιλικά προς τον Τσίπρα μέσα είναι τόσο χτυπητά επιτηδευμένες που φανερώνουν από μόνες τους τον σκοπό τους. Αντί να χτίζουν μια εικόνα ώριμου και δυναμικού ηγέτη, εκθέτουν τον πρώην πρωθυπουργό ως πολιτικό που αφήνεται να καθοδηγείται από κύκλους με περιορισμένη εμβέλεια και αμφίβολα κίνητρα. Η αίσθηση που δημιουργείται είναι πως το πολιτικό κεφάλαιο του Αλέξη Τσίπρα ξοδεύεται πριν καν ανακτηθεί.
Ο ηγέτης που περιστοιχίζεται από λάθος ανθρώπους
Η πολιτική σκηνή σήμερα δεν συγχωρεί αδέξιες κινήσεις και φθηνά επικοινωνιακά κόλπα. Ωστόσο, η «ομάδα Τσίπρα» μοιάζει να επαναλαμβάνει τα ίδια λάθη: μικροπαράγοντες, επιχειρηματικά συμφέροντα της μικροδιαπλοκής και επικοινωνιακοί σύμβουλοι αμφίβολης ικανότητας. Το αποτέλεσμα; Ένα comeback που περισσότερο θυμίζει φαρσοκωμωδία παρά σοβαρή πολιτική διεκδίκηση. Αν αυτή είναι η στρατηγική, τότε ο δρόμος για την κορυφή είναι ήδη ναρκοθετημένος.