Η ισραηλινή επέλαση στην ελληνική αγορά ακινήτων – Δεσπόζουν στις χρυσές βίζες, αγοράζουν ολόκληρα κτίρια και ξενοδοχεία

Κάθε εβδομάδα νέα ισραηλινή εταιρεία εμφανίζεται στο ΓΕΜΗ – Από το Κεράνη στον Πειραιά μέχρι τη Μύκονο, οι Ισραηλινοί αγοράζουν και ελέγχουν την αγορά


Τους τελευταίους μήνες, η Ελλάδα καταγράφει μια άνευ προηγουμένου ισραηλινή επέλαση στην αγορά ακινήτων. Σχεδόν κάθε εβδομάδα, μια νέα εταιρεία διαχείρισης που συνδέεται με ισραηλινά συμφέροντα εμφανίζεται στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο (ΓΕΜΗ), αποκαλύπτοντας την ασταμάτητη επέκταση τους.

Οι Ισραηλινοί δεν περιορίζονται σε μεμονωμένα διαμερίσματα. Εξαγοράζουν ολόκληρα κτίρια, μετατρέπουν παλιά εργοστάσια σε σύγχρονες κατοικίες και ρίχνουν δισεκατομμύρια στον ξενοδοχειακό κλάδο. Το φαινόμενο έχει λάβει διαστάσεις «κατάληψης» της αγοράς, με την Αθήνα, τη Ριβιέρα και τα νησιά να βρίσκονται στο επίκεντρο.


Η χρυσή βίζα των Ισραηλινών – Αγοράζουν για να εγκατασταθούν στην Ελλάδα

Η «χρυσή βίζα» αποτελεί το βασικό εργαλείο μετανάστευσης Ισραηλινών στη χώρα μας. Ο αριθμός αιτήσεων εκτοξεύεται, ενώ ήδη 10.000 από τους 80.000 Ισραηλινούς που έφυγαν λόγω πολέμου έχουν εγκατασταθεί στην Ελλάδα.

Η επενδυτική δραστηριότητα ξεπερνά πλέον τα 500 εκατ. ευρώ ετησίως και οδεύει ολοταχώς στο 1 δισ. ευρώ, καθώς η ζήτηση από Ισραηλινούς για πολυτελή σπίτια στη Βούλα, στη Βουλιαγμένη και στη Βάρκιζα φτάνει σε ιστορικά υψηλά.


Από τον Κεράνη στον Πειραιά έως τη Μύκονο – Τα μεγάλα projects

Συμβολική περίπτωση είναι το πρώην εργοστάσιο Κεράνη στον Πειραιά, που πέρασε στην ισραηλινών συμφερόντων Golden Horizon Athens Investment IKE. Το project «Keranis Residences» περιλαμβάνει 408 νέα διαμερίσματα, ενώ συνεργασίες με Έλληνες developers ξεφυτρώνουν σε Αττική και Μύκονο.

Μεγάλοι Ισραηλινοί εφοπλιστές μαζί με Έλληνες επιχειρηματίες «σαρώνουν» την αγορά, ενώ η Αθηναϊκή Ριβιέρα αλλάζει πρόσωπο με ταχύτητες που τρομάζουν. Ο ίδιος ο δήμαρχος Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης, Γρηγόρης Κωνσταντέλλος, παραδέχεται ότι Ισραηλινοί αγοράζουν κατοικίες και αναπτύσσουν επαγγελματικούς χώρους, μεταφέροντας εδώ τη διαχείριση επιχειρήσεών τους.


Η ισραηλινή διείσδυση στον ελληνικό τουρισμό – Ξενοδοχεία εκατοντάδων εκατομμυρίων

Δεν περιορίζονται μόνο στην αγορά κατοικιών. Οι Ισραηλινοί έχουν πλέον δεσπόζουσα παρουσία και στον ξενοδοχειακό τομέα. Η Fattal House of Hotels (Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean) διαθέτει τέσσερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα και προγραμματίζει νέες μονάδες με επενδύσεις άνω των 200 εκατ. ευρώ.

Η Isrotel, μέσω της Aluma Hotels & Resorts, ελέγχει πέντε ξενοδοχεία, ενώ η Brown Hotels πούλησε τα οκτώ ιδιόκτητα ξενοδοχεία της σε καναδοϊσραηλινό όμιλο. Το Ισραήλ πλέον χαράζει τον νέο χάρτη του ελληνικού τουρισμού, επηρεάζοντας στρατηγικά τη ροή κεφαλαίων και τη μορφή της φιλοξενίας.


Ελλάδα – βασικός τουριστικός προορισμός των Ισραηλινών

Η Ελλάδα αποτελεί πλέον έναν από τους αγαπημένους προορισμούς των Ισραηλινών. Σύμφωνα με τα στοιχεία, πάνω από 500.000 ταξίδια πραγματοποιήθηκαν πέρσι, ενώ κάποιες εκτιμήσεις ανεβάζουν τον αριθμό στις 750.000. Ένας στους πέντε Ισραηλινούς που φεύγει στο εξωτερικό προτιμά την Ελλάδα.

Η χώρα μας δεν είναι απλώς τουριστικός προορισμός. Είναι η νέα επενδυτική βάση για χιλιάδες Ισραηλινούς που βλέπουν στα ακίνητα και τον τουρισμό μια χρυσή ευκαιρία εγκατάστασης και επιχειρηματικής ανάπτυξης.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μυστική δημοσκόπηση – «καμπανάκι πολιτικού θανάτου» για τον Μητσοτάκη: Κατρακυλά η ΝΔ – Κάτω από το 25% η πραγματική απήχηση λίγο πριν τη...

Μυστική δημοσκόπηση-σοκ μετά το καλοκαίρι δείχνει κατάρρευση της ΝΔ κάτω από το 25%. Πτώση άνω των 5 μονάδων στην πρόθεση ψήφου και πανικός στο Μαξίμου λίγο πριν τη ΔΕΘ

Η ηχηρή απουσία από την ομιλία Τσίπρα – Το μήνυμα που ανησύχησε τους επιτελείς

Η απουσία της Όλγας Γεροβασίλη από την ομιλία Τσίπρα στη Θεσσαλονίκη προκαλεί ερμηνείες και σενάρια για την επόμενη μέρα του πρώην πρωθυπουργού

Προβληματισμός και μεγάλη αγωνία των ολιγαρχών για τον Τσίπρα – Η αναπόφευκτη σύγκριση με τον Μαρινάκη

Σκεπτικισμός στους επιχειρηματικούς κύκλους που στηρίζουν τον Αλέξη Τσίπρα, καθώς η εμφάνισή του στο συνέδριο του Economist θεωρήθηκε «άχρωμη» και χωρίς απήχηση