«Βόμβα» Welt: 8 Έλληνες εφοπλιστές μετέφεραν το μισό ρωσικό πετρέλαιο τον Απρίλιο – Όλα τα ονόματα

Παρά τις κυρώσεις, το ρωσικό πετρέλαιο συνεχίζει και φτάνει στα ευρωπαϊκά λιμάνια και μάλιστα με τάνκερ που έχουν ελληνική σημαία, όπως επισημαίνει σε δημοσίευμά της η γερμανική εφημερίδα Die Welt (παρ’ ότι το γερμανικό δημοσίευμα κάνει λόγο για κυρώσεις, είναι γνωστό ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν έχει ακόμα καταλήξει στις κυρώσεις που αφορούν στο ρωσικό πετρέλαιο).

«Οι πετρελαϊκές συμφωνίες των ρωσικών ενεργειακών πολυεθνικών Rosneft και Lukoil συνεχίζουν να διεκπεραιώνονται εντελώς ανεμπόδιστα μέσω των ευρωπαϊκών λιμανιών», αναφέρεται χαρακτηριστικά.

Από τις 24 Φεβρουαρίου, περίπου 4,5 εκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου – αξίας περίπου 509 εκατομμυρίων δολαρίων εξάγονται καθημερινά από τη Ρωσία – ανέφερε μεταξύ άλλων το λονδρέζικο περιοδικό Lloyd’s.

Επικαλούμενο κι άλλα δυτικά ΜΜΕ, η Die Welt αναφέρει ότι οι Έλληνες εφοπλιστές, σε αντίθεση με άλλους ευρωπαίους και Αμερικάνους εφοπλιστές, βοηθούν τη Ρωσία να παρακάμψει τις κυρώσεις, καθώς οι επιχειρηματικές τους δραστηριότητες στη Ρωσία συνεχίζονται κανονικά.

Όπως αποκαλύπτει το ieidiseis.gr οι Έλληνες εφοπλιστές μετέφεραν προσωπικά στον Πρωθυπουργό Κ. Μητσοτάκη τις ενστάσεις τους ενόψει των επικείμενων κυρώσεων από την Ευρωπαϊκή Ένωση: «Δεν μπορούμε να μεταφέρουμε πετρέλαιο από το Ιράν και τη Βενεζούελα λόγω εμπάργκο. Τώρα δεν θα μεταφέρουν και ρώσικο πετρέλαιο, τι θα κάνουμε;», τόνισε χαρακτηριστικά εκπρόσωπός τους στο Μέγαρο Μαξίμου.

Σύμφωνα με το Lloyd’s, τον Απρίλιο 190 δεξαμενόπλοια έφυγαν από τα λιμάνια του Πριμόρσκ, της Αγίας Πετρούπολης, της Ουστ-Λούγκα και του Νοβοροσίσκ, 76 από τα οποία είχαν ελληνική σημαία. Αριθμός τριπλάσιος σε σχέση με πέρυσι.

Στα τέλη Απριλίου, το ελληνικό τάνκερ, Nissos Rhenia, παρέλαβε ρωσικό πετρέλαιο στο λιμάνι του Ρότερνταμ και κατευθύνθηκε στη Σιγκαπούρη.

Οι αποστολές προς την Ινδία, την Κίνα και τη Νότια Κορέα αυξάνονται επίσης και οι τιμές των ναύλων έχουν τριπλασιαστεί. Σύμφωνα με sites που παρακολουθούν την κίνηση των πλοίων, τα ρωσικά πετρελαιοφόρα προσελκύουν τις περισσότερες φορές την Ολλανδία, την Κίνα, την Τουρκία και την Ινδία.https://8ea85be0b1c100c990138ca1add7e319.safeframe.googlesyndication.com/safeframe/1-0-38/html/container.html

Αναλυτικά οι Έλληνες εφοπλιστές όπως αναφέρονται στη λίστα:

1. Οικονόμου Group of Companies (TMS Tankers) 1,876,371, 2. Ανδρέας Μαρτίνος (Minerva Maritime) 1,741,512, 3. Sovcomflot 1,699,058, 4. Κωνσταντίνος Μαρτίνος (Thenamaris Shipping) 764, 5. Διαμαντης Διαμαντίδης (472,424), 6. Δημήτρης Προκοπίου (Centrofin) 472,424, 7. Θανάσης Μαρτίνος (Eastern Mediterranean) (435,353), 8. Tsakos Group (313,308)

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Αποκάλυψη: Το βαθύ (παρα)κράτος του Μητσοτάκη μέσα στην επιτροπή Τσίπρα – Ποιος από τους «41» μιλούσε ως… «βαθύ λαρύγγι» σε σκοτεινά κέντρα;

Ανήκει στους 41 της «επιστημονικής επιτροπής» του Αλέξη Τσίπρα, αλλά φέρεται να είχε ανοικτή γραμμή με το πιο σκοτεινό κομμάτι του κρατικού μηχανισμού επί ΝΔ. Πόσα γνώριζε ο πρώην πρωθυπουργός;

Βόμβα από την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία και ανακοίνωση φωτιά – Εξαρθρώθηκε κύκλωμα απάτης με αγροτικές επιδοτήσεις – ζημία 19,6 εκατ. ευρώ στον ευρωπαϊκό προϋπολογισμό

37 συλλήψεις σε Αθήνα, Κρήτη, Μακεδονία – Πολυετές δίκτυο εξαπάτησης του ΟΠΕΚΕΠΕ με πλαστές δηλώσεις αγροτεμαχίων

Σάλος: Κόβεται ο Κανάκης στον ΑΝΤ1; Όργιο φημών για παρέμβαση Μητσοτάκη στον Κυριακού

Πρεμιέρα για τους Ράδιο Αρβύλα με το τραγούδι «Γλέντι» και στίχους αιχμής για την κυβέρνηση. Η φράση «πέρασε μια εξαετία που μοιάζει με επταετία» προκάλεσε σάλο και φήμες για παρέμβαση του Μαξίμου στον ΑΝΤ1