Η συνέντευξη Αλαφούζου, ο επιχειρηματίας που πραγματικά στήριξε την ΠΑΕ και το παλιό –αλλά άγνωστο στο ευρύ κοινό– επεισόδιο του 2017
Η Πυθία αποκαλύπτει
Στη μεγάλη συνέντευξή του, ο Γιάννης Αλαφούζος επέλεξε να ξεκαθαρίσει το τοπίο γύρω από τις διαρκείς συζητήσεις περί νέων επενδυτών για την ΠΑΕ Παναθηναϊκός. Σύμφωνα με όσα ανέφερε, μόνο ένα πρόσωπο έχει προσφέρει ουσιαστική οικονομική στήριξη στην ομάδα, τόσο με άμεση ενίσχυση όσο και με σημαντικές χορηγίες διαχρονικά. Ο Αλαφούζος δεν κατονόμασε τον επιχειρηματία, ωστόσο θεωρείται ευρέως πως πρόκειται για τον Σπύρο Θεοδωρόπουλο, ο οποίος είχε συμβάλει με χρηματοδότηση και σε παλαιότερη δύσκολη περίοδο του συλλόγου.
Ο Θεοδωρόπουλος αποτελεί μια από τις πλέον αναγνωρίσιμες προσωπικότητες της ελληνικής επιχειρηματικής σκηνής, με διαδρομή που περιλαμβάνει τη δημιουργία και διεθνή επέκταση της Chipita και των προϊόντων 7Days. Μετά τη συμφωνία της εταιρείας με τη Mondelez, συνέχισε να δραστηριοποιείται σε νέες επιχειρηματικές πρωτοβουλίες, διατηρώντας υψηλό βαθμό εξωστρέφειας και επενδυτικής παρουσίας.
Το επεισόδιο του 2017 που λίγοι θυμούνται
Η σχέση του Θεοδωρόπουλου με τον Παναθηναϊκό είχε απασχολήσει ξανά την επικαιρότητα το 2017, όταν επιχείρησε να συμμετάσχει στη διαμόρφωση ενός συλλογικού σχεδίου οικονομικής στήριξης της ομάδας. Η προσπάθεια στηριζόταν στην ιδέα μιας κοινής δράσης μεταξύ επιχειρηματιών και φιλάθλων, ώστε να διαμορφωθεί μια πιο βιώσιμη προοπτική.
Ωστόσο, η πρόθεσή του παρερμηνεύτηκε, με αποτέλεσμα να εμφανιστεί στον δημόσιο διάλογο η εντύπωση ότι επιθυμούσε να αναλάβει μόνος του το συνολικό βάρος της οικονομικής διάσωσης. Η παρουσίαση εκείνης της πρωτοβουλίας οδήγησε σε έντονη πίεση προς τον ίδιο, που μέσα σε μία ημέρα ανακοίνωσε ότι αποσύρεται από κάθε εμπλοκή, υπενθυμίζοντας ότι δεν είχε ποτέ παρουσιάσει τον εαυτό του ως «σωτήρα». Όπως είχε δηλώσει τότε, ποτέ δεν είχε υποσχεθεί «μαγικές λύσεις» ή πλήρη ανάληψη των οικονομικών υποχρεώσεων της ΠΑΕ.
Σήμερα, τα γεγονότα εκείνης της περιόδου επιστρέφουν στη συζήτηση κυρίως λόγω των δηλώσεων Αλαφούζου, που ουσιαστικά υπενθυμίζει ότι παρά τα πολλά ονόματα που κατά καιρούς ακούγονται, μόνο ένας επιχειρηματίας έχει αποδεδειγμένα συνδράμει σε πραγματικές συνθήκες ανάγκης.
