Αυτές είναι οι προτάσεις των εργαζόμενων στην Αυγή προς τον ΣΥΡΙΖΑ

Iδού, συνοπτικά, οι προτάσεις των εργαζομένων ΑΥΓΗΣ προς τη Διοίκηση αλλά και τον ΣΥΡΙΖΑ για τη δημοσιογραφική και οικονομική ενίσχυση της εφημερίδας.

Για την οικονομική ενίσχυση

1) Να αναλάβει η διοίκηση να οργανώσει και να συντονίσει μια μεγάλη κεντρική πολιτική και κοινωνική καμπάνια προσέλκυσης κι εγγραφής συνδρομητών.
2) Οι ηλεκτρονικές συνδρομές αυτή τη στιγμή αγγίζουν τις 1.000 και αφορούν προφανώς και στα 6 φύλλα. Η ψηφιακή έκδοση της Αυγής χωρεί πολλή βελτίωση ακόμη προκειμένου να γίνει ελκυστικότερο το προϊόν για τον δυνητικό συνδρομητή.
3) Η συνδρομή αυτή τη στιγμή προσφέρεται μηνιαία, τριμηνιαία, εξαμηνιαία και ετήσια. Σε ενδεχόμενη επαναλειτουργία της καθημερινής έκδοσης ηλεκτρονικά προτείνουμε να δίνεται η δυνατότητα μιας και μοναδικής αγοράς του ημερήσιου φύλλου.
4) Σύνδεση της ηλεκτρονικής κάρτας μέλους του ΣΥΡΙΖΑ με τη συνδρομή στην ΑΥΓΗ.
5) Ο ΣΥΡΙΖΑ οφείλει να αναλάβει πολιτική πρωτοβουλία (κατάθεση πρότασης νόμου) με αντικείμενο την ενίσχυση του Τύπου με καθαρά, διαφανή και αξιοκρατικά κριτήρια, όπως πράττουν άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Γαλλία.
6) Ο ΣΥΡΙΖΑ οφείλει ακόμη να διεκδικήσει την επέκταση της εν εξελίξει επιχορήγησης του χαρτιού, η οποία βασίζεται σε ευρωπαϊκά κονδύλια.
7) Να εξεταστεί η λελογισμένη αύξηση της τιμής πώλησης του ημερήσιου φύλλου κατά 0,50 λεπτά.
8) Να ενσωματωθεί στην ιστοσελίδα της ΑΥΓΗΣ η λειτουργία κατάθεσης δωρεών οικονομικής ενίσχυσης από αναγνώστες και πολίτες.
9) Εκπόνηση σχεδίου εμπορικής στρατηγικής

Δομικοί άξονες ανάπτυξης

1) Να επανέλθει και να επαναλειτουργήσει το καθημερινό ηλεκτρονικό φύλλο με μηδενικό κόστος. Η επαναλειτουργία θα επιτελεσει εμπράκτως και τη δομική/οργανική διασφάλιση των θέσεων εργασίας.
2) Η Αυγή πρέπει να ανασχεδιαστεί έτσι ώστε να συναρθρώνεται ενιαία με την on line διαδικτυακή εκδοχή της.

Mοντέλο εργασίας

Oι εργαζόμενοι να αποκτήσουν ενεργότερη συμμετοχή στην οργάνωση και τον έλεγχο της καθημερινής παραγωγής. Η συνέλευση των εργαζομένων να έχει στιβαρό λόγο στη Συντακτική Ομάδα της εφημερίδας με εκ περιτροπής και κυκλικές συμμετοχές.

Θεματολογία

Η εφημερίδα είναι βασικό αρχικά να αποκτήσει μεγαλύτερη δημοσιογραφική αυτοτέλεια. Να μην ετεροπροσδιορίζεται άνισα από την πολιτική δραστηριότητα του ΣΥΡΙΖΑ.

  1. Ενδυνάμωση του κοινωνικού (παιδεία, μεταναστευτικό), ελεύθερου και ερευνητικού ρεπορτάζ με ανθρώπους, ιδέες και προώθηση συνεργατικών projects με δημοσιογράφους του εξωτερικού (cross border) ή ερευνητικούς οργανισμούς (πχ Ινστιτούτο Πουλαντζάς).
  2. Μεταβολή του χαρακτήρα των αθλητικών από αγωνιστική αμιγώς σε κοινωνική και πολιτική
  3. Προσθήκη μόνιμης στήλης ιστορικών – κινηματικών «Σαν Σήμερα» σε Συνεργασία με τα ΑΣΚΙ.
  4. Τα ιστορικά-πολιτιστικά ένθετα της ΑΥΓΗΣ που έχουν κυκλοφορήσει ανα διαστήματα είναι πραγματικά διαμάντια και πρέπει να αυξηθούν.
  5. Δημιουργία σελίδας με φωτογραφίες δρόμου με εναλλασσόμενα themes (περιβάλλον, αστικός ιστός, κινήματα αντίστασης), εγκαινιάζοντας σταθερή σχέση με αναγνώστες.
  6. Αξιοποίηση ποιητικού ανθολόγιου.
  7. Άνοιγμα διαλόγων για κρίσιμα κοινωνικά και πολιτικά θέματα.
  8. Αυτό-βελτίωση εργαζομένων-Εκπαίδευση.

Επαφή με την κοινωνία (community engagement)

  1. Καθιέρωση ενός μεγάλου ετήσιου 2ήμερου Φεστιβάλ της Αυγής.
  2. Δημόσια συζήτηση με συμμετοχή Αυγής / Κόκκινου, με θέμα “Τι ΜΜΕ θέλουμε / Η Αριστερά σε κρίσιμα σταυροδρόμια”.
  3. Καμπάνια ενημέρωσης με το σύνθημα “οι πολίτες να γίνουν η πηγή μας” καλώντας τους ενδιαφερόμενους να συμμετέχουν ενεργά στη διαδικασία παραγωγής δημοσιογραφικού περιεχομένου.
  4. Ειδική ομάδα εργασίας από τους εργαζόμενους προκειμένου να έρθει σε επαφή με όλες τις τοπικές οργανώσεις και σε συνεργασία με αυτές να υλοποιηθούν θεματικές συναντήσεις στις 13 Περιφέρειες της χώρας προκειμένου να διερευνηθούν τρόποι ενίσχυσης της κυκλοφορίας, ειδικά στην επαρχία

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ