Η Ναυτεμπορική TV, το νέο εγχείρημα του Δημήτρη Μελισσανίδη, ανακοίνωσε τις πρώτες προσθήκες στο πρόγραμμά της: Γιώργος Μελιγγώνης, Μάγκυ Δούση, Νικόλ Ποφάντη και Αλεξία Τασούλη αναλαμβάνουν κεντρικές θέσεις στο κανάλι
Η Ναυτεμπορική TV, το νέο οικονομικό κανάλι του Δημήτρη Μελισσανίδη που ετοιμάζεται να αντικαταστήσει το Epsilon στην επίγεια ψηφιακή τηλεόραση, ανακοίνωσε σήμερα τις πρώτες προσθήκες στο πρόγραμμά της. Οι «μεταγραφές» σηματοδοτούν την πρόθεση του καναλιού να επενδύσει σε έμπειρους δημοσιογράφους με διακριτό αποτύπωμα στην ενημέρωση.
Ο Γιώργος Μελιγγώνης με το «News 2.0»
Ο Γιώργος Μελιγγώνης, που μέχρι πρότινος ήταν στον Αθήνα 9.84 και παρουσιαστής στο Attica TV, αναλαμβάνει καθημερινή βραδινή εκπομπή στις 20:00. Το talk show με τίτλο «News 2.0» θα εστιάζει στην ανάλυση της επικαιρότητας και σε παραγωγικά debates, με στόχο την ποιοτική ενημέρωση.
Η Μάγκυ Δούση στο «Momentum»
Η Μάγκυ Δούση, επίσης προερχόμενη από το Attica TV, θα παρουσιάζει καθημερινά (Δευτέρα – Παρασκευή) από τις 09:00 έως τις 11:00 την εκπομπή «Momentum». Το πρόγραμμα θα χαράσσει την ειδησεογραφική ατζέντα της ημέρας, με έμφαση σε πολιτική, οικονομία και επιχειρηματικότητα, φιλοξενώντας ταυτόχρονα σημαντικούς καλεσμένους.
Η Νικόλ Ποφάντη στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων
Η δημοσιογράφος Νικόλ Ποφάντη, με θητεία σε Action 24 και Attica TV, θα παρουσιάζει το κεντρικό δελτίο ειδήσεων της Ναυτεμπορικής TV κάθε Σαββατοκύριακο στις 18:00. Με ψύχραιμο και αξιόπιστο ύφος, η Ποφάντη έχει ήδη καθιερωθεί ως anchorwoman με κύρος.
Η Αλεξία Τασούλη με το «Ad Hoc»
Η έμπειρη πολιτική και διπλωματική συντάκτρια Αλεξία Τασούλη, με πολυετή πορεία σε Mega και Open, αναλαμβάνει την εκπομπή «Ad Hoc», καθημερινά στις 19:00. Θα εστιάζει σε διεθνείς και γεωπολιτικές εξελίξεις, με αποκαλυπτικές συνεντεύξεις και αναλύσεις για ζητήματα εξωτερικής πολιτικής, ενέργειας και άμυνας.
Το νέο στοίχημα της Ναυτεμπορικής TV
Με τις πρώτες αυτές κινήσεις, αν και δεν πρόκειται για πρωτοκλασσάτα ή γνωστά ονόματα, η Ναυτεμπορική TV δείχνει τη διάθεσή της να τοποθετηθεί δυναμικά στον χώρο της ενημέρωσης, συνδυάζοντας πολιτική, οικονομία και διεθνείς σχέσεις σε ένα πλέγμα εκπομπών που φιλοδοξούν να καλύψουν τα κενά της ελληνικής τηλεοπτικής αγοράς.