Ο δημοσιογράφος Θανάσης Λάλας διέψευσε κατηγορηματικά τα σενάρια περί ένταξής του στο νέο κόμμα του Αλέξη Τσίπρα, ενώ συνεχίζονται οι διεργασίες για το επικοινωνιακό του σχήμα
Ένα όνομα-έκπληξη προκάλεσε έντονη κινητικότητα τις τελευταίες ημέρες στα πολιτικά και δημοσιογραφικά πηγαδάκια.
Σύμφωνα με πληροφορίες που κυκλοφόρησαν ευρέως, ο δημοσιογράφος Θανάσης Λάλας φερόταν να συζητά το ενδεχόμενο συμμετοχής στο νέο κόμμα του Αλέξη Τσίπρα, πιθανώς με ρόλο στο επικοινωνιακό επιτελείο.
Η είδηση πυροδότησε σχόλια και φήμες, ιδίως μετά την επιτάχυνση των παρασκηνιακών διεργασιών γύρω από τον νέο πολιτικό φορέα που σχεδιάζει ο πρώην πρωθυπουργός.
Ωστόσο, ο ίδιος ο Λάλας έσπευσε να διαψεύσει άμεσα και ευθέως τα δημοσιεύματα, βάζοντας τέλος στη φημολογία.
Η διάψευση του Θανάση Λάλα: «Είναι fake news»
Σε επικοινωνία με το newsit.gr, ο Θανάσης Λάλας ήταν κατηγορηματικός:
«Είναι fake news. Δεν έχω καμία σχέση».
Με αυτή τη σύντομη αλλά σαφή δήλωση, ο γνωστός δημοσιογράφος έκλεισε το θέμα, απορρίπτοντας κάθε ενδεχόμενο εμπλοκής του με το πολιτικό εγχείρημα του Αλέξη Τσίπρα.

Η δήλωση του Λάλα ήρθε να διορθώσει την έντονη παραφιλολογία των προηγούμενων ημερών, που είχε αναπαραχθεί από πολιτικά blogs και social media, τροφοδοτώντας την αίσθηση ότι ο πρώην πρωθυπουργός “στρατολογεί” γνωστά ονόματα από τον χώρο των ΜΜΕ.
Το επικοινωνιακό παζλ του νέου κόμματος Τσίπρα
Παρά τη διάψευση του Λάλα, το παρασκήνιο γύρω από το επικοινωνιακό σχήμα του Αλέξη Τσίπρα παραμένει ενεργό και ιδιαίτερα ρευστό.
Όπως αναφέρουν πρόσωπα του περιβάλλοντός του, το επικοινωνιακό επιτελείο είναι ένα από τα πιο “ανοιχτά” και κρίσιμα ζητήματα που θα χρειαστεί να ρυθμιστούν, αν ο Τσίπρας προχωρήσει στην ίδρυση νέου κόμματος.
Η αναζήτηση προσώπων με κύρος, αναγνωρισιμότητα και εμπειρία στα media βρίσκεται στο επίκεντρο, ενώ σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, οι διεργασίες έχουν ήδη ξεκινήσει — έστω και άτυπα.
Ο ρόλος του Θανάση Καρτερού και τα “ονόματα-έκπληξη”
Στο μεταξύ, ο Θανάσης Καρτερός φαίνεται να διατηρεί σταθερή επικοινωνία με τον Αλέξη Τσίπρα, χωρίς όμως να ανήκει στον στενό πυρήνα των αποφάσεων, όπως αποκάλυψε το newsbeast.gr.
Ο Καρτερός, ιστορικό στέλεχος της επικοινωνιακής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ, λειτουργεί περισσότερο ως πολιτικός συνομιλητής παρά ως οργανωτικός παράγοντας, ενώ το όνομά του εξακολουθεί να “παίζει” στα δημοσιογραφικά γραφεία.

Παράλληλα, οι φήμες για “ονόματα-έκπληξη” — από δημοσιογράφους έως ακαδημαϊκούς και τεχνοκράτες — παραμένουν ζωντανές, δείχνοντας ότι το πολιτικό παρασκήνιο βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη.
Πολλά από όσα ακούγονται, ωστόσο, φαίνεται να είναι περισσότερο καπνός παρά φωτιά, καθώς το περιβάλλον Τσίπρα επιδιώκει να αποφύγει πρόωρες αποκαλύψεις.
Το επικοινωνιακό στοίχημα του Τσίπρα
Αναλυτές σημειώνουν ότι για τον Αλέξη Τσίπρα, το επικοινωνιακό αποτύπωμα του νέου φορέα θα αποτελέσει κεντρικό παράγοντα επιτυχίας ή αποτυχίας.
Μετά την αποχώρησή του από τον ΣΥΡΙΖΑ, ο πρώην πρωθυπουργός επιδιώκει να χτίσει εκ νέου το αφήγημά του — με σύγχρονη, τεχνοκρατική και υπερκομματική γλώσσα, ικανή να προσελκύσει ευρύτερα κοινά.
Η επιλογή των προσώπων που θα αναλάβουν τον επικοινωνιακό σχεδιασμό θα αποκαλύψει την ταυτότητα και τον προσανατολισμό του νέου πολιτικού σχηματισμού.