Ένα αποκαλυπτικό κείμενο που θα συζητηθεί: Ποιά ευθύνη και πόση έχει τελικά ο σταθμάρχης;

Διαβάστε το κείμενο του Δημήτρη Μπράτσε από το facebook:

Ποιά ευθύνη και πόση έχει τελικά ο σταθμάρχης;

Εργαζόταν χωρίς ψηφιοποιημένο σύστημα ελέγχου σιδηροδρομικών γραμμών. Δεν είχε μπροστά του ζωντανή χαρτογράφηση των γραμμών σε σχέση με τις αμαξοστοιχίες που κινούνταν και τις κατευθύνσεις.Είναι το ίδιο με το να εργάζεται ένας ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας σε πύργο ελέγχου, χωρίς ψηφιοποιημένο σύστημα χαρτογράφησης εναέριας κυκλοφορίας και παλμικό ραντάρ.

Με λίγα λόγια, η εργασία που έκανε ήταν χειρωνακτική και αναλογική εν έτη 2023. Ο σταθμάρχης εργάζεται με βάση τα εργαλεία που του έχουν εγκαταστήσει στο κέντρο που βρίσκεται. Τα εργαλεία που είχε μέχρι και 28.02.2023 ήταν ένας ασύρματος ή ενα τηλέφωνο, και ένα κουμπί-κλειδί. Το οτι έκανε αυτή την εργασία στα “τυφλά” δεν φέρει ευθύνη ο ίδιος.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πολιτική «βόμβα»: Το σενάριο αυτόνομης καθόδου της Καρυστιανού, οι ανατροπές στις ισορροπίες και το ποσοστό που τρομάζει

Το σενάριο αυτόνομης καθόδου της Καρυστιανού μπορεί να ανατρέψει τις πολιτικές ισορροπίες. Ποσοστά έως 20%, ρόλος-κλειδί σε συμμαχίες και πιθανά ρίσκα

Οι Γερμανοί διασύρουν τον Μητσοτάκη: «Εξαγοράζει δημοσιογράφους και ελέγχει τα ΜΜΕ!»

Taz: Ο Μητσοτάκης ελέγχει τα ΜΜΕ με «αγορασμένους» δημοσιογράφους...

Βόμβα στην ελληνική οικονομία: Σενάρια συγχωνεύσεων τραπεζών – Κοσμογονικές αλλαγές θα ανατρέψουν τα πάντα

Σενάρια τραπεζικών συγχωνεύσεων που μπορεί να μειώσουν τις συστημικές τράπεζες από τέσσερις σε τρεις

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη τρέμει το φιάσκο του αιώνα – Πιέσεις από Τουρκία και Λιβύη «παγώνουν» τη Chevron για την Κρήτη

Αγωνία στην Αθήνα: Η Chevron δεν έχει καταθέσει ακόμη προσφορά για τα οικόπεδα νότια της Κρήτης και της Πελοποννήσου – Πιέσεις από Τουρκία και Λιβύη, κίνδυνος γεωπολιτικής ήττας