Ένα αποκαλυπτικό κείμενο που θα συζητηθεί: Ποιά ευθύνη και πόση έχει τελικά ο σταθμάρχης;

Διαβάστε το κείμενο του Δημήτρη Μπράτσε από το facebook:

Ποιά ευθύνη και πόση έχει τελικά ο σταθμάρχης;

Εργαζόταν χωρίς ψηφιοποιημένο σύστημα ελέγχου σιδηροδρομικών γραμμών. Δεν είχε μπροστά του ζωντανή χαρτογράφηση των γραμμών σε σχέση με τις αμαξοστοιχίες που κινούνταν και τις κατευθύνσεις.Είναι το ίδιο με το να εργάζεται ένας ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας σε πύργο ελέγχου, χωρίς ψηφιοποιημένο σύστημα χαρτογράφησης εναέριας κυκλοφορίας και παλμικό ραντάρ.

Με λίγα λόγια, η εργασία που έκανε ήταν χειρωνακτική και αναλογική εν έτη 2023. Ο σταθμάρχης εργάζεται με βάση τα εργαλεία που του έχουν εγκαταστήσει στο κέντρο που βρίσκεται. Τα εργαλεία που είχε μέχρι και 28.02.2023 ήταν ένας ασύρματος ή ενα τηλέφωνο, και ένα κουμπί-κλειδί. Το οτι έκανε αυτή την εργασία στα “τυφλά” δεν φέρει ευθύνη ο ίδιος.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ιλιγγο προκαλούν τα χρήματα που βγάζει η εταιρεία του Νίκου Ευαγγελάτου

Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας Newsit Εταιρεία ΕΠΕ του...

Έκρυψαν το 8,3% του κόμματος Κασσελάκη σε δημοσκόπηση

Η Πυθία αποκαλύπτειΑναγνώστριες και αναγνώστες μου. Συντρόφισσες και σύντροφοι. Βρισκόμαστε...

Η άγνωστη μάχη ανάμεσα σε Μαρινάκη και Αλαφούζο πριν τη διαγραφή του Αντώνη Σαμαρά

Η Πυθία αποκαλύπτειΑναγνώστριες και αναγνώστες μου.Το θέμα του Σαββατοκύριακου...