Τέμπη: Έγγραφο «βόμβα» του τελωνείου επιβεβαιώνει το ξυλόλιο – Το μυστήριο με τα 3 βαγόνια

Ενώ πόρισμα των πραγματογνωμόνων για την τραγωδία στα Τέμπη με τους 57 νεκρούς επιβεβαιώνει ότι δεν θα είχε συμβεί η σύγκρουση των τρένων αν λειτουργούσαν τα συστήματα ασφαλείας, σοκάρει επιπλέον και η πληροφορία ότι οι νεκροί θα ήταν λιγότεροι αν δεν είχε ξεσπάσει η μεγάλη φωτιά.

Σύμφωνα με πραγματογνώμονες υπήρξε συγκάλυψη των ευθυνών με το μπάζωμα στον τόπο του δυστυχήματος που είχε ως αποτέλεσμα να μη διερευνηθεί η ύπαρξη του εύφλεκτου ξυλολίου που εντοπίστηκε, χωρίς να έχει οριστεί κανένας αρμόδιος για να ερευνήσει την καύσιμη ύλη.

Σε δηλώσεις του στο Open, ο δικηγόρος Γιώργος Ηλιόπουλος που έχασε τον γιο του στο δυστύχημα, σημείωσε: «Ο Άρειος Πάγος με καθυστερημένα αντανακλαστικά αντιλήφθηκε ότι δεν πρόκειται για θέμα ηθικό ή συναισθηματικό» είπε και κατήγγειλε «το γεγονός ότι επτά μήνες μετά βρέθηκαν λείψανα αρκετά χιλιόμετρα μακριά από το σημείο της σύγκρουσης και αυτά τα στοιχεία δεν είναι στη δικογραφία».

Όπως δήλωσε ο δικηγόρος: «Επτά μήνες μετά βρέθηκαν λείψανα μικρού ή μεγάλου μεγέθους αρκετά χιλιόμετρα μακρά από το χώρο της σύγκρουσης, χωρίς στη δικογραφία να υπάρχει το παραμικρό στοιχείο για το ποιος αποφάσισε και ποιοι συμμετείχαν αυτό. Επιπλέον, δεν πρόλαβαν οι εμπειρογνώμονες να κρίνουν το φαινόμενο της πυρόσφαιρας που δημιουργήθηκε από την έκρηξη αλλά και τη ραγδαία εξέλιξη της φωτιάς γιατί ορίστηκαν στην έρευνα μόνο μηχανολόγοι, ενώ έπρεπε να έχουν οριστεί χημικοί μηχανικοί. Ενώ έκπληξη προκαλεί ότι δεν τους τέθηκε ούτε ερώτημα για τη φωτιά αυτή».

Ο κ. Ηλιόπουλος είπε ότι «υπήρχαν άτομα που καήκαν ζωντανά» ωστόσο δεν έγιναν βιοχημικές εξετάσεις στους επιβάτες που βρέθηκαν καμένοι. Επιπλέον, όπως τόνισε δεν έχει διευκρινιστεί η καύσιμη ύλη που προκάλεσε τη μεγάλη φωτιά, ωστόσο στο πόρισμα αναφέρεται ότι υπήρχε ξυλόλιο κατά 95%.

Όπως κατήγγειλε ο πατέρας που έχασε το παιδί του: «Ήταν καθαρό ξυλόλιο», το οποίο επιβεβαιώνει και έγγραφο του τελωνείου, το οποίο ζήτησε ο ανακριτής που χειρίζεται την υπόθεση.

Παράλληλα, ο κ. Ηλιόπουλος κατήγγειλε ότι μετά το μπάζωμα, εξαφανίστηκαν τρία βαγόνια από το εμπορικό τρένο: «Η μετακίνηση αυτή των βαγονιών ήταν απολύτως παράνομη σχεδόν τίποτα από το εμπορικό τρένο δεν είναι στο αμαξοστάσιο του ΟΣΕ στο Κουλούρι» ανέφερε και πρόσθεσε: «Το υλικό έπεσε και στα πρανή. Εκεί που θα μπορούσαν να υπήρχαν ίχνη για τα αίτια του δυστυχήματος και αφαιρέθηκε το έδαφος και καλύφτηκε από άλλα υλικά».

Τέλος, ο δικηγόρος ανέφερε ότι δεν διασώθηκε το υλικό από τις κάμερες που είχε καταγράψει τη διαδρομή της εμπορικής αμαξοστοιχίας, καθώς πάνω σε αυτό, καταγράφηκε κάτι άλλο…

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Θα πουλήσει τελικά ο Ιβάν Σαββίδης; – Ζητά 334 εκατ. ευρώ για να αποχωρήσει

Η Λουί-Ντρέιφους επανέρχεται με προσφορά 40€/μετοχή για τον ΟΛΘ – Η μετοχή καλπάζει, ο Σαββίδης ζητά 334 εκατ. ευρώ – Θα πει ξανά όχι;

Αλλαγές στον ΠΑΟΚ: Σενάρια για επενδυτές – Η αινιγματική κίνηση του Ιβάν Σαββίδη

Στο προσκήνιο πιθανή είσοδος επενδυτών στον ΠΑΟΚ – Τι...

Το πολιτικό παρασκήνιο πίσω από τη συμφωνία ΠΑΟΚ – Μυστακίδη για τη Νέα Τούμπα

Η ελληνική κυβέρνηση αρνείται εμπλοκή στη συμφωνία του Α.Σ. ΠΑΟΚ με τον Αριστοτέλη Μυστακίδη για τη Νέα Τούμπα. «Δεν γνωρίζαμε για το deal», ανέφερε πηγή του Μαξίμου. Η συμφωνία αφορά πλήρη ιδιωτική χρηματοδότηση.

Η οικογένεια Βαρδινογιάννη «χάνει μετοχές», αλλά όχι την ισχύ στα media

Η Alpha TV αλλάζει χέρια: Η United Group αποκτά το 50%, αλλά η διοίκηση παραμένει στη Motor Oil. Ποιος έχει πραγματικά τον έλεγχο; Ποια είναι η στρατηγική της οικογένειας Βαρδινογιάννη και πώς εξελίσσεται ο όμιλος;