Συμμαχία-βόμβα στα media – Ο ρόλος Βαρδινογιάννη

Μια νέα εποχή συνεργασίας στον χώρο των μέσων μαζικής ενημέρωσης εγκαινιάζεται με την ίδρυση της «Ελληνικής Ραδιοφωνικής Εκδοτικής Α.Ε.», μια πρωτοβουλία που ενώνει τρία σημαντικά ονόματα του ελληνικού μηντιακού τοπίου. Η Αλεξάνδρα Δασκαλοπούλου, ιδιοκτήτρια και CEO της Frontstage, ο Θεοχάρης Φιλιππόπουλος, επικεφαλής των Αττικών Εκδόσεων, και ο Όμιλος Βαρδινογιάννη μέσω της United Media, που πρόσφατα μπήκε στην Audiomax, συνενώνουν τις δυνάμεις τους για διαδραματίσουν ένα από κοινού ρόλο στο τοπίο των διαδικτυακών και ραδιοφωνικών μέσων.
Η νέα εταιρεία, με έδρα το Μαρούσι, ξεκινά με αρχικό μετοχικό κεφάλαιο ύψους 30.000 ευρώ, κατανεμημένο ισομερώς στους τρεις μετόχους.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Θα πουλήσει τελικά ο Ιβάν Σαββίδης; – Ζητά 334 εκατ. ευρώ για να αποχωρήσει

Η Λουί-Ντρέιφους επανέρχεται με προσφορά 40€/μετοχή για τον ΟΛΘ – Η μετοχή καλπάζει, ο Σαββίδης ζητά 334 εκατ. ευρώ – Θα πει ξανά όχι;

Ανατροπή φέρνει δημοσκόπηση στην Κεντροαριστερά: Πρώτος ο Τσίπρας, αλλά…

Νέα δημοσκόπηση δείχνει ανατροπές στη μάχη της κεντροαριστεράς: Πλεύση Ελευθερίας μπροστά από ΠΑΣΟΚ – Τσίπρας, Κωνσταντοπούλου και Ανδρουλάκης στη μάχη για την ηγεσία ενός νέου φορέα.

Η οικογένεια Βαρδινογιάννη «χάνει μετοχές», αλλά όχι την ισχύ στα media

Η Alpha TV αλλάζει χέρια: Η United Group αποκτά το 50%, αλλά η διοίκηση παραμένει στη Motor Oil. Ποιος έχει πραγματικά τον έλεγχο; Ποια είναι η στρατηγική της οικογένειας Βαρδινογιάννη και πώς εξελίσσεται ο όμιλος;

Αλλαγές στον ΠΑΟΚ: Σενάρια για επενδυτές – Η αινιγματική κίνηση του Ιβάν Σαββίδη

Στο προσκήνιο πιθανή είσοδος επενδυτών στον ΠΑΟΚ – Τι...