Σε κυκλοφορία τα οδικά έργα αποκατάστασης στην περιοχή του Ισθμού από τον Όμιλο AKTOR

Σε κυκλοφορία δόθηκε από τον Όμιλο AKTOR και το τελευταίο οδικό τμήμα της Παλιάς Εθνικής Οδού Αθηνών – Κορίνθου, που είχε υποστεί καταστροφικές ζημιές έπειτα τη σοβαρή πυρκαγιά σε βυτιοφόρο της 8ης Ιουνίου 2024, η οποία είχε ως αποτέλεσμα τη διακοπή κυκλοφορίας στην Ολυμπία Οδό, την πρόκληση σημαντικών ζημιών στον αυτοκινητόδρομο και στη γέφυρα, και οδήγησε στην ανάγκη καθαιρέσεων και αποκατάστασης των οδικών υποδομών της περιοχής.

Ειδικότερα, ο Όμιλος AKTOR ανέλαβε την επισκευή και ενίσχυση όλων των στοιχείων, καθώς και την ανακατασκευή του φορέα του δεξιού κλάδου της υφιστάμενης γέφυρας, η οποία είχε κατασκευαστεί στα τέλη της δεκαετίας του 1990. Η γέφυρα άνω διαβάσεως Α039 βρίσκεται στη Χ.Θ. 76+400 του Αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνας – Κορίνθου – Πάτρας – Πύργου – Τσακώνας, μεταφέρει την κυκλοφορία της παλαιάς Εθνικής Οδού Αθηνών – Κορίνθου πάνω από τον νέο Αυτοκινητόδρομο της Ολυμπίας Οδού και απέχει περίπου 100 μέτρα από τον Ισθμό της Κορίνθου και περίπου 1.2 χλμ. από την ακτή των Ισθμίων.

Στο άνω τμήμα της γέφυρας, το οποίο αποτελεί τμήμα της Παλαιάς Εθνικής Οδού Λουτρακίου – Αγίων Θεοδώρων, πραγματοποιήθηκαν εργασίες πλήρους ανακατασκευής και αποκατάστασης. Και για την διαχείριση του κυκλοφοριακού φόρτου ως εναλλακτικής διαδρομής, σε όλες τις φάσεις κατασκευής των εργασιών, ο Όμιλος επισκεύασε πλήρως τις βυθιζόμενες γέφυρες στην περιοχή των Ισθμίων, οι οποίες ήταν σε μερική λειτουργία τα τελευταία χρόνια.

Υπενθυμίζεται ότι τον Ιούνιο του 2024, έπειτα από έκκληση της πολιτείας, η καθαίρεση της γέφυρας πραγματοποιήθηκε σε χρόνο – ρεκόρ από τον Όμιλο AKTOR και σε 48 ώρες ο αυτοκινητόδρομος είχε δοθεί πάλι στην κυκλοφορία και με πλήρη ανακατασκευή του ασφαλτοτάπητα. Παράλληλα, ξεκίνησαν οι αναζητήσεις για την επιλογή της προσφορότερης λύσης αποκατάστασής της, οι οποίες κατέληξαν σε μία σύνθετη λύση ανακατασκευής, που ικανοποιούσε τις αυστηρές χρονικές δεσμεύσεις για την ολοκλήρωση του έργου και την εκ νέου απόδοση του στην κυκλοφορία.

Η κατασκευή του νέου φορέα ξεκίνησε στις αρχές Νοεμβρίου του 2024 και ολοκληρώθηκε στα τέλη Δεκεμβρίου, όταν και δόθηκε ο αυτοκινητόδρομος σε κυκλοφορία πριν από τις γιορτές των Χριστουγέννων. Μετά την περίοδο των εορτών, ξεκίνησαν εργασίες επισκευής και ενίσχυσης του φορέα αριστερού κλάδου και η πλήρης ανακατασκευή του ολοκληρώθηκε στα τέλη Φεβρουαρίου, ενώ ο αυτοκινητόδρομος δόθηκε σε κυκλοφορία πριν από το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας, στις 28 Φεβρουαρίου 2025. Ο χρόνος ολοκλήρωσης των εργασιών, σε συνδυασμό με το μέγεθος του τεχνικού έργου (2.000 τ.μ. φορέα μέσα 4 μήνες), αποτέλεσε μια πρόκληση που επιτεύχθηκε με επιτυχία από την εταιρεία.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μυστικές δημοσκοπήσεις – Εφιάλτης για τον Μητσοτάκη: Η Ελληνική Λύση πρώτο κόμμα σε τρεις νομούς της Μακεδονίας

Ανατροπή στις μυστικές δημοσκοπήσεις: Η Ελληνική Λύση του Κυριάκου Βελόπουλου αναδεικνύεται πρώτο κόμμα σε τρεις νομούς της Μακεδονίας και διεκδικεί πρωταγωνιστικό ρόλο στη Βόρεια Ελλάδα

Μυστική δημοσκόπηση – «καμπανάκι πολιτικού θανάτου» για τον Μητσοτάκη: Κατρακυλά η ΝΔ – Κάτω από το 25% η πραγματική απήχηση λίγο πριν τη...

Μυστική δημοσκόπηση-σοκ μετά το καλοκαίρι δείχνει κατάρρευση της ΝΔ κάτω από το 25%. Πτώση άνω των 5 μονάδων στην πρόθεση ψήφου και πανικός στο Μαξίμου λίγο πριν τη ΔΕΘ

Προβληματισμός και μεγάλη αγωνία των ολιγαρχών για τον Τσίπρα – Η αναπόφευκτη σύγκριση με τον Μαρινάκη

Σκεπτικισμός στους επιχειρηματικούς κύκλους που στηρίζουν τον Αλέξη Τσίπρα, καθώς η εμφάνισή του στο συνέδριο του Economist θεωρήθηκε «άχρωμη» και χωρίς απήχηση

Η ηχηρή απουσία από την ομιλία Τσίπρα – Το μήνυμα που ανησύχησε τους επιτελείς

Η απουσία της Όλγας Γεροβασίλη από την ομιλία Τσίπρα στη Θεσσαλονίκη προκαλεί ερμηνείες και σενάρια για την επόμενη μέρα του πρώην πρωθυπουργού