Σε ισχύ απαγορευτικό απόπλου για ορισμένα δρομολόγια λόγω ισχυρών ανέμων

Σε ισχύ είναι απαγορευτικό απόπλου σε πολλές θαλάσσιες περιοχές λόγω ισχυρών ανέμων στα πελάγη που, σύμφωνα με την ΕΜΥ, στα ανατολικά φθάνουν κατά τόπους τα 8 και τοπικά στο Αιγαίο στα ανατολικά ηπειρωτικά έως τα 9 μποφόρ.

Σύμφωνα με το λιμενικό σώμα – ελληνική ακτοφυλακή, από το λιμάνι του Πειραιά δεν θα πραγματοποιηθούν τα δρομολόγια του επιβατηγού οχηματαγωγού Αικατερίνη Π στις 14:45 από Πειραιά για Σέριφο, Σίφνο, Κίμωλο, Φολέγανδρο, Σίκινο, Ίο, Θήρα καθώς και η επιστροφή της Τρίτης 29/04/2025 από Θήρα στις 08:30 προς Ίο, Σίκινο, Φολέγανδρο, Κίμωλο, Σίφνο, Σέριφο, Πειραιά.

Επίσης δεν θα πραγματοποιηθούν σήμερα από Πειραιά τα δρομολόγια των καταμαράν super jet και champion jet για νησιά των Κυκλάδων.

Κανονικά πραγματοποιούνται τα δρομολόγια για Αργοσαρωνικό.

Σε ισχύ είναι απαγορευτικό από τα λιμάνια της Ραφήνας και του Λαυρίου.

Οι επιβάτες που πρόκειται σήμερα να ταξιδέψουν καλό είναι πριν από την αναχώρησή τους να επικοινωνούν με τα κατά τόπους λιμεναρχεία και τουριστικά πρακτορεία για τυχόν αλλαγές ή τροποποιήσεις δρομολογίων.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Θα πουλήσει τελικά ο Ιβάν Σαββίδης; – Ζητά 334 εκατ. ευρώ για να αποχωρήσει

Η Λουί-Ντρέιφους επανέρχεται με προσφορά 40€/μετοχή για τον ΟΛΘ – Η μετοχή καλπάζει, ο Σαββίδης ζητά 334 εκατ. ευρώ – Θα πει ξανά όχι;

Αλλαγές στον ΠΑΟΚ: Σενάρια για επενδυτές – Η αινιγματική κίνηση του Ιβάν Σαββίδη

Στο προσκήνιο πιθανή είσοδος επενδυτών στον ΠΑΟΚ – Τι...

Το πολιτικό παρασκήνιο πίσω από τη συμφωνία ΠΑΟΚ – Μυστακίδη για τη Νέα Τούμπα

Η ελληνική κυβέρνηση αρνείται εμπλοκή στη συμφωνία του Α.Σ. ΠΑΟΚ με τον Αριστοτέλη Μυστακίδη για τη Νέα Τούμπα. «Δεν γνωρίζαμε για το deal», ανέφερε πηγή του Μαξίμου. Η συμφωνία αφορά πλήρη ιδιωτική χρηματοδότηση.

Η οικογένεια Βαρδινογιάννη «χάνει μετοχές», αλλά όχι την ισχύ στα media

Η Alpha TV αλλάζει χέρια: Η United Group αποκτά το 50%, αλλά η διοίκηση παραμένει στη Motor Oil. Ποιος έχει πραγματικά τον έλεγχο; Ποια είναι η στρατηγική της οικογένειας Βαρδινογιάννη και πώς εξελίσσεται ο όμιλος;