Ντρέπεται κανείς γι’ αυτό που συμβαίνει στα σούπερ μάρκετ;

Η ακρίβεια δοκιμάζει τους πολίτες που βλέπουν τις τιμές στα σούπερ μάρκετ να αυξάνονται συνεχώς. Ως… ανάχωμα στα ακριβά προϊόντα επιχειρεί να λειτουργήσει το Καλάθι του Νοικοκυριού, ένα μέτρο που πάρθηκε από το υπουργείο Ανάπτυξης.

Οι εταιρείες μετά τις ανατιμήσεις φαίνεται πως βρήκαν άλλο τρόπο για να έχουν το κέρδος που θεωρούν, τουλάχιστον οι ίδιες, απαραίτητο.

Οπως καταγγέλλουν καταναλωτές, οι ποσότητες στις συσκευασίες έχουν μειωθεί αισθητά (shrinkflation) κάτι που έχει ως αποτέλεσμα οι εταιρείες να προχωρούν σε «έμμεσες» ανατιμήσεις κατά το δοκούν.

Επίσης, τα στοιχεία της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας δείχνουν ότι το περιεχόμενο έχει μειωθεί σε 238 προϊόντα στα ράφια των σούπερ μάρκετ και όπως όλα δείχνουν αυτό θα συνεχιστεί για όσο θέλουν οι εταιρείες, καθώς ο αρμόδιος υπουργός Αδωνις Γεωργιάδης δηλώνει ότι δεν πρόκειται να γίνει καμία σύσταση επειδή η Ελλάδα δεν έχει γίνει, ευτυχώς, ακόμα Σοβιετική Ένωση!

«Αυτό δεν απαγορεύεται από κανέναν νόμο», απάντησε στον τηλεοπτικό σταθμό OPEN ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, ενώ σε ερώτηση που δέχθηκε για το αν προτίθεται να προχωρήσει σε κάποια σύσταση, λόγω των δυσμενών συνθηκών για τα νοικοκυριά, είπε: «Όχι δεν μπορεί να υπάρξει τέτοια σύσταση γιατί ακόμα δεν έχουμε γίνει ευτυχώς Σοβιετική Ένωση. Οι εταιρείες έχουν το δικαίωμα να αλλάζουν τις συσκευασίες όπως θέλουν, τις επωνυμίες όπως θέλουν, τις ετικέτες όπως θέλουν κι αυτό λέγεται marketing».

ΠΗΓΗinstanews.gr

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μυστικές δημοσκοπήσεις – Εφιάλτης για τον Μητσοτάκη: Η Ελληνική Λύση πρώτο κόμμα σε τρεις νομούς της Μακεδονίας

Ανατροπή στις μυστικές δημοσκοπήσεις: Η Ελληνική Λύση του Κυριάκου Βελόπουλου αναδεικνύεται πρώτο κόμμα σε τρεις νομούς της Μακεδονίας και διεκδικεί πρωταγωνιστικό ρόλο στη Βόρεια Ελλάδα

Προβληματισμός και μεγάλη αγωνία των ολιγαρχών για τον Τσίπρα – Η αναπόφευκτη σύγκριση με τον Μαρινάκη

Σκεπτικισμός στους επιχειρηματικούς κύκλους που στηρίζουν τον Αλέξη Τσίπρα, καθώς η εμφάνισή του στο συνέδριο του Economist θεωρήθηκε «άχρωμη» και χωρίς απήχηση

Η ηχηρή απουσία από την ομιλία Τσίπρα – Το μήνυμα που ανησύχησε τους επιτελείς

Η απουσία της Όλγας Γεροβασίλη από την ομιλία Τσίπρα στη Θεσσαλονίκη προκαλεί ερμηνείες και σενάρια για την επόμενη μέρα του πρώην πρωθυπουργού

Μυστική δημοσκόπηση – «καμπανάκι πολιτικού θανάτου» για τον Μητσοτάκη: Κατρακυλά η ΝΔ – Κάτω από το 25% η πραγματική απήχηση λίγο πριν τη...

Μυστική δημοσκόπηση-σοκ μετά το καλοκαίρι δείχνει κατάρρευση της ΝΔ κάτω από το 25%. Πτώση άνω των 5 μονάδων στην πρόθεση ψήφου και πανικός στο Μαξίμου λίγο πριν τη ΔΕΘ