Μία μεγάλη επικοινωνιακή απάτη του Άδωνι: Πώς αντί να μειωθούν οι τιμές… αυξήθηκαν

Πολλά έχουν ειπωθεί για το «καλάθι του φτωχού» καθώς πρόκειται για μία επικοινωνιακή απάτη και τίποτε άλλο.

Τρανό παράδειγμα το τριμμένο τυρί τύπου «Economy» το οποίο πριν το «καλάθι» τεθεί σε εφαρμογή κόστιζε 10,99 ευρώ το κιλό για να πάει μετά την εφαρμογή του στα 11,99 ευρώ το κιλό!

Απλά έλεος.

Οι αυξήσεις που έλαβαν χώρα πριν την έναρξη του «καλαθιού» θα μείνουν για πάντα στην ιστορία.

ΠΗΓΗpronews.gr

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία ερευνά το ρόλο ελληνικής τράπεζας στο σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ

Η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία ερευνά τραπεζικό σκάνδαλο γύρω από τον...