Ο «πικρός» καφές για τους ανεμβολίαστους και το αδιέξοδο του Μεγάρου Μαξίμου

Παρά τα όσα λέει επισήμως η κυβέρνηση κάνοντας σχέδια επί χάρτου, το Μέγαρο Μαξίμου εμφανίζεται να βρίσκεται σε αδιέξοδο σε ότι αφορά τις κινήσεις που πρέπει να κάνει για να πειστούν όσοι εμφανίζονται επιφυλακτικοί να εμβολιαστούν αλλά και οι αρνητές, προκειμένου η χώρα από το φθινόπωρο να μην αντιμετωπίσει προβλήματα στην οικονομία.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο Κυριάκος Μητσοτάκης τις επόμενες ημέρες, πιθανά και σήμερα, αναμένεται να ζητήσει την συνδρομή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης προκειμένου να πειστούν οι πολίτες ότι πρέπει να εμβολιαστούν καθώς όλα δείχνουν ότι το φθινόπωρο θα είναι δύσκολο αν οι μεταλλάξεις διατηρήσουν την δυναμική που έχουν σήμερα.

Ο πρωθυπουργός θα καλέσει ενδεχομένως τους εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης στο Μέγαρο Μαξίμου προκειμένου να αναλάβουν πρωτοβουλίες για να επικοινωνήσουν στους δημότες τους πόσο σημαντικό είναι να κλείσουν άμεσα ραντεβού.

Στην συνέντευξη του μάλιστα στην «Καθημερινή της Κυριακής» ο Κυριάκος Μητσοτάκης αποκάλεσε «free riders», όσους όπως εξήγησε είναι καχύποπτοι και της λογικής: «δεν βαριέσαι, ξέρω ότι δουλεύει, να το κάνουν οι άλλοι, να ξεπεραστεί η πανδημία, έτσι ώστε να μη χρειαστεί να το κάνω εγώ».

Αναφερόμενος στα θέματα της οικονομίας ο πρωθυπουργός ανέφερε πάντως ότι «η χώρα δεν θα ξανακλείσει για να προστατευθούν οι λίγοι ανεμβολίαστοι και να πληρώσει το μάρμαρο η μεγάλη πλειοψηφία του ελληνικού λαού που είναι εμβολιασμένη».

Στο πλαίσιο αυτό η κυβέρνηση προωθεί «την προσαρμογή της αγοράς σε αυτή την πραγματικότητα», όπως εξηγεί ο Κ. Μητσοτάκης.

Οι επιχειρήσεις θα μπορούν να λειτουργούν ως covid_free επιχειρήσεις, δηλαδή μόνο με εμβολιασμένους, άρα με ελάχιστους κινδύνους να κινδυνεύσουν να κλείσουν.

Όμως θα υπάρχουν και οι μεικτοί χώροι, οι οποίοι θα δέχονται ανεμβολίαστους…

Ωστόσο οι μεν επιχειρήσεις θα έχουν αναγκαστικά μικρότερα ποσοστά πληρότητας, για τους δε πολίτες που δεν θα έχουν εμβολιαστεί, το φαγητό ή το ποτό θα είναι «τσουχτερό», καθώς ο κάθε πελάτης θα πρέπει να επιδεικνύει αρνητικό μοριακό τεστ, με κόστος 60 και 20 ευρώ αντίστοιχα για τη διενέργεια τους. Για παράδειγμα ο καφές αντί για 3 θα κοστίζει… 23 ευρώ.

Φυσικά εδώ υπάρχουν πολλά ερωτηματικά για το ποιος θα ελέγχει τα τεστ, αν οι πελάτες θα υπακούουν στις κυβερνητικές εντολές και αν επιχειρηματίες θα έχουν την διάθεση να διαπληκτίζονται με τους θαμώνες.

Με λίγα λόγια οι καταστηματάρχες και οι επιχειρηματίες υποστηρίζουν ότι η κυβέρνηση βγάζει αποφάσεις τις οποίες ωστόσο μετακυλύει στους ανθρώπους της εστίασης που οι περισσότεροι εμφανίζονται να μη έχουν διάθεση να τις ακολουθήσουν.

ΠΗΓΗtopontiki.gr

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μυστικές δημοσκοπήσεις – Εφιάλτης για τον Μητσοτάκη: Η Ελληνική Λύση πρώτο κόμμα σε τρεις νομούς της Μακεδονίας

Ανατροπή στις μυστικές δημοσκοπήσεις: Η Ελληνική Λύση του Κυριάκου Βελόπουλου αναδεικνύεται πρώτο κόμμα σε τρεις νομούς της Μακεδονίας και διεκδικεί πρωταγωνιστικό ρόλο στη Βόρεια Ελλάδα

Προβληματισμός και μεγάλη αγωνία των ολιγαρχών για τον Τσίπρα – Η αναπόφευκτη σύγκριση με τον Μαρινάκη

Σκεπτικισμός στους επιχειρηματικούς κύκλους που στηρίζουν τον Αλέξη Τσίπρα, καθώς η εμφάνισή του στο συνέδριο του Economist θεωρήθηκε «άχρωμη» και χωρίς απήχηση

Η ηχηρή απουσία από την ομιλία Τσίπρα – Το μήνυμα που ανησύχησε τους επιτελείς

Η απουσία της Όλγας Γεροβασίλη από την ομιλία Τσίπρα στη Θεσσαλονίκη προκαλεί ερμηνείες και σενάρια για την επόμενη μέρα του πρώην πρωθυπουργού

Μυστική δημοσκόπηση – «καμπανάκι πολιτικού θανάτου» για τον Μητσοτάκη: Κατρακυλά η ΝΔ – Κάτω από το 25% η πραγματική απήχηση λίγο πριν τη...

Μυστική δημοσκόπηση-σοκ μετά το καλοκαίρι δείχνει κατάρρευση της ΝΔ κάτω από το 25%. Πτώση άνω των 5 μονάδων στην πρόθεση ψήφου και πανικός στο Μαξίμου λίγο πριν τη ΔΕΘ