Ο «πικρός» καφές για τους ανεμβολίαστους και το αδιέξοδο του Μεγάρου Μαξίμου

Παρά τα όσα λέει επισήμως η κυβέρνηση κάνοντας σχέδια επί χάρτου, το Μέγαρο Μαξίμου εμφανίζεται να βρίσκεται σε αδιέξοδο σε ότι αφορά τις κινήσεις που πρέπει να κάνει για να πειστούν όσοι εμφανίζονται επιφυλακτικοί να εμβολιαστούν αλλά και οι αρνητές, προκειμένου η χώρα από το φθινόπωρο να μην αντιμετωπίσει προβλήματα στην οικονομία.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο Κυριάκος Μητσοτάκης τις επόμενες ημέρες, πιθανά και σήμερα, αναμένεται να ζητήσει την συνδρομή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης προκειμένου να πειστούν οι πολίτες ότι πρέπει να εμβολιαστούν καθώς όλα δείχνουν ότι το φθινόπωρο θα είναι δύσκολο αν οι μεταλλάξεις διατηρήσουν την δυναμική που έχουν σήμερα.

Ο πρωθυπουργός θα καλέσει ενδεχομένως τους εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης στο Μέγαρο Μαξίμου προκειμένου να αναλάβουν πρωτοβουλίες για να επικοινωνήσουν στους δημότες τους πόσο σημαντικό είναι να κλείσουν άμεσα ραντεβού.

Στην συνέντευξη του μάλιστα στην «Καθημερινή της Κυριακής» ο Κυριάκος Μητσοτάκης αποκάλεσε «free riders», όσους όπως εξήγησε είναι καχύποπτοι και της λογικής: «δεν βαριέσαι, ξέρω ότι δουλεύει, να το κάνουν οι άλλοι, να ξεπεραστεί η πανδημία, έτσι ώστε να μη χρειαστεί να το κάνω εγώ».

Αναφερόμενος στα θέματα της οικονομίας ο πρωθυπουργός ανέφερε πάντως ότι «η χώρα δεν θα ξανακλείσει για να προστατευθούν οι λίγοι ανεμβολίαστοι και να πληρώσει το μάρμαρο η μεγάλη πλειοψηφία του ελληνικού λαού που είναι εμβολιασμένη».

Στο πλαίσιο αυτό η κυβέρνηση προωθεί «την προσαρμογή της αγοράς σε αυτή την πραγματικότητα», όπως εξηγεί ο Κ. Μητσοτάκης.

Οι επιχειρήσεις θα μπορούν να λειτουργούν ως covid_free επιχειρήσεις, δηλαδή μόνο με εμβολιασμένους, άρα με ελάχιστους κινδύνους να κινδυνεύσουν να κλείσουν.

Όμως θα υπάρχουν και οι μεικτοί χώροι, οι οποίοι θα δέχονται ανεμβολίαστους…

Ωστόσο οι μεν επιχειρήσεις θα έχουν αναγκαστικά μικρότερα ποσοστά πληρότητας, για τους δε πολίτες που δεν θα έχουν εμβολιαστεί, το φαγητό ή το ποτό θα είναι «τσουχτερό», καθώς ο κάθε πελάτης θα πρέπει να επιδεικνύει αρνητικό μοριακό τεστ, με κόστος 60 και 20 ευρώ αντίστοιχα για τη διενέργεια τους. Για παράδειγμα ο καφές αντί για 3 θα κοστίζει… 23 ευρώ.

Φυσικά εδώ υπάρχουν πολλά ερωτηματικά για το ποιος θα ελέγχει τα τεστ, αν οι πελάτες θα υπακούουν στις κυβερνητικές εντολές και αν επιχειρηματίες θα έχουν την διάθεση να διαπληκτίζονται με τους θαμώνες.

Με λίγα λόγια οι καταστηματάρχες και οι επιχειρηματίες υποστηρίζουν ότι η κυβέρνηση βγάζει αποφάσεις τις οποίες ωστόσο μετακυλύει στους ανθρώπους της εστίασης που οι περισσότεροι εμφανίζονται να μη έχουν διάθεση να τις ακολουθήσουν.

ΠΗΓΗtopontiki.gr

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Σάλος: Κόβεται ο Κανάκης στον ΑΝΤ1; Όργιο φημών για παρέμβαση Μητσοτάκη στον Κυριακού

Πρεμιέρα για τους Ράδιο Αρβύλα με το τραγούδι «Γλέντι» και στίχους αιχμής για την κυβέρνηση. Η φράση «πέρασε μια εξαετία που μοιάζει με επταετία» προκάλεσε σάλο και φήμες για παρέμβαση του Μαξίμου στον ΑΝΤ1

Ο «μοναχικός» επιχειρηματίας στη δεξίωση της Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: λάθος σημειολογία ή προάγγελος νέων ισορροπιών;

Μόνος επιχειρηματίας στη δεξίωση της Κίμπερλι Γκίλφοϊλ, ο Αλέξανδρος Εξάρχου συνοδευόμενος από την Ελένη Βρεττού. Ένδειξη άστοχης επιλογής ή προμήνυμα νέας εποχής στις επιχειρηματικές σχέσεις;

Η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία ερευνά το ρόλο ελληνικής τράπεζας στο σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ

Η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία ερευνά τραπεζικό σκάνδαλο γύρω από τον...