Η κυβέρνηση Μητσοτάκη δεν ενδιαφέρεται για τους εργαζόμενους και υποτιμά τη νοημοσύνη τους

Το γεγονός ότι μια εταιρεία διανομής φαγητού έκανε χρυσές δουλειές στην πανδημία και τα λοκντάουν δεν σημαίνει ότι θα παραιτηθεί από την προσπάθεια να μεγιστοποιήσει τα κέρδη της.

Οι εταιρείες είναι φτιαγμένες για να μεγιστοποιούν τα κέρδη τους και θα κάνουν ό,τι μπορούν γι’ αυτό. Και φυσικά θα το κάνουν μειώνοντας την ελαστικότερη δαπάνη που έχουν αυτή τη στιγμή και που είναι οι αμοιβές των εργαζομένων τους. Τουλάχιστον όσο τους επιτρέπει ο νόμος. Γι’ αυτό υπάρχουν οι νόμοι.

Και αυτό έχει τη σημασία του, διότι η e-food, αλλάζοντας τις συμβάσεις των υπαλλήλων της σε αμοιβή με την παραγγελία, εκμεταλλεύτηκε τη δυνατότητα που της δίνει ο νόμος Χατζηδάκη. Να τους μετατρέψει δηλαδή σε «εξωτερικούς συνεργάτες» και να τους κόψει δώρα κ.λπ.

Κατά τα άλλα, όπως έλεγε ο υπουργός, οι σχέσεις εργοδότη – εργαζόμενου είναι ισότιμες και θα ρυθμίζονται καλοπροαίρετα και πάνω σε αυτό είχε βασιστεί, υποτίθεται, η φιλοσοφία του νομοσχεδίου.

Στην πραγματικότητα ο νόμος αυτός έχει γραφτεί από εταιρείες διανομής φαγητού και ξενοδόχους. Τόσο ενδιαφέρεται η κυβέρνηση για τους εργαζόμενους. Και τόσο υποτιμά τη νοημοσύνη τους.

Ευτυχώς η κίνηση της e-food αποτράπηκε τελικά από την αστραπιαία κινητοποίηση των κοινωνικών δικτύων και από την απότομη πτώση στις παραγγελίες. Είναι ακόμα μία εξαιρετική νίκη.

Αλλά μην ξεχνάμε ότι ο νόμος Χατζηδάκη είναι εδώ και έχει ανοίξει οριστικά την πόρτα. Δεν πιέζονται όλες οι εταιρείες με μποϊκοτάζ.

ΠΗΓΗavgi.gr

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μυστικές δημοσκοπήσεις – Εφιάλτης για τον Μητσοτάκη: Η Ελληνική Λύση πρώτο κόμμα σε τρεις νομούς της Μακεδονίας

Ανατροπή στις μυστικές δημοσκοπήσεις: Η Ελληνική Λύση του Κυριάκου Βελόπουλου αναδεικνύεται πρώτο κόμμα σε τρεις νομούς της Μακεδονίας και διεκδικεί πρωταγωνιστικό ρόλο στη Βόρεια Ελλάδα

Προβληματισμός και μεγάλη αγωνία των ολιγαρχών για τον Τσίπρα – Η αναπόφευκτη σύγκριση με τον Μαρινάκη

Σκεπτικισμός στους επιχειρηματικούς κύκλους που στηρίζουν τον Αλέξη Τσίπρα, καθώς η εμφάνισή του στο συνέδριο του Economist θεωρήθηκε «άχρωμη» και χωρίς απήχηση

Η ηχηρή απουσία από την ομιλία Τσίπρα – Το μήνυμα που ανησύχησε τους επιτελείς

Η απουσία της Όλγας Γεροβασίλη από την ομιλία Τσίπρα στη Θεσσαλονίκη προκαλεί ερμηνείες και σενάρια για την επόμενη μέρα του πρώην πρωθυπουργού

Μυστική δημοσκόπηση – «καμπανάκι πολιτικού θανάτου» για τον Μητσοτάκη: Κατρακυλά η ΝΔ – Κάτω από το 25% η πραγματική απήχηση λίγο πριν τη...

Μυστική δημοσκόπηση-σοκ μετά το καλοκαίρι δείχνει κατάρρευση της ΝΔ κάτω από το 25%. Πτώση άνω των 5 μονάδων στην πρόθεση ψήφου και πανικός στο Μαξίμου λίγο πριν τη ΔΕΘ