Πάλι 33% θα πάρει στο τέλος ο ΣΥΡΙΖΑ – Οι συναντήσεις Μητσοτάκη και Τσίπρα με εκδότες και επιχειρηματίες και οι δημοσκοπήσεις

Διαβάστε τα όσα αποκαλυπτικά γράφει το topontiki.gr:

-Όταν κάνει εξαγγελίες ο πρωθυπουργός, η συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων, τις θεωρεί υπολογισμένες μέχρι το τελευταίο ευρώ. Όταν κάνει εξαγγελίες ο Τσίπρας, δεν είναι υπολογισμένες. Άλλος λέει ότι είναι 12δισ., άλλος 15, άλλος 30 και βάλε. Εξαιρετική τακτική. Έτσι όπως το πάνε, πάλι 33% βλέπω να παίρνει στο τέλος ο Τσίπρας.

-Όσο μπαίνουμε στο χειμώνα και δυσκολεύουν τα πράγματα, θα έχουμε συναντήσεις Μητσοτάκη και Τσίπρα με πολλούς παράγοντες. Εκδότες, επιχειρηματίες και βεβαίως – βεβαίως φορείς, πολλούς φορείς. Όλα λοιπόν μπορεί να αλλάζουν σιγά-σιγά, αλλά όχι οι δημοσκοπήσεις. Εκείνες εκεί, κολλημένες στα ίδια. Να μη θυμίσω τι είχαν πάθει σχεδόν όλες – με 1-2 εξαιρέσεις- στις εκλογές του 19.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μαξίμου 2015: Το απειλητικό μήνυμα πανίσχυρου εκδότη που «πάγωσε» κορυφαίο υπουργό του Αλέξη Τσίπρα – Η αλήθεια για τους εκβιασμούς στα media

Πρωτοκλασάτος υπουργός δείχνει SMS εκδότη με έμμεση απειλή για πρωτοσέλιδο. Το περιστατικό που αποκαλύπτει πώς λειτουργούσε η πίεση.

ΑΝΑΤΡΟΠΗ στην υπόθεση «εκβιασμού» της Ζέττας Μακρή – Κλειδί το τιμολόγιο που παρουσίασε ο δημοσιογράφος

Ραγδαίες εξελίξεις στην υπόθεση εκβιασμού της Ζέττας Μακρή από δημοσιογράφο. Ο κατηγορούμενος παρουσιάζει τιμολόγιο και κάνει λόγο για εμπορική συμφωνία. Όλα θα κριθούν στο Αυτόφωρο. Οι ισχυρισμοί και η αντίδραση της βουλευτού.

Ο Μάκης Βορίδης στη «Γη της Ελιάς»; Παραιτήθηκε και πάει… Μάνη με ρόλο-έκπληξη!

Ο Μάκης Βορίδης παραιτήθηκε από τον ΟΠΕΚΕΠΕ και φημολογείται ότι θα παίξει στη "Γη της Ελιάς" ως Επιθεωρητής Επιδοτήσεων!

Ναύαρχος Αποστολάκης: Σοβαρές καταγγελίες για τις επιπτώσεις του έργου του Λάτση – Ποιος πληρώνει τις ρήτρες εκατομμυρίων ευρώ;

Ο Ευάγγελος Αποστολάκης καταγγέλλει τα προβλήματα των έργων στο Ελληνικό: κυκλοφορία, ηχορύπανση, πλημμύρες και απώλεια πρασίνου.