«Γαλάζιοι» φόβοι για το «ασφαλιστικό-Πινοσέτ» εντός και εκτός κυβέρνησης

Μπορεί ο Κωστής Χατζηδάκης και ο αρμόδιος υφυπουργός, Πάνος Τσακλόγλου, να έχουν μόνο πλεονεκτήματα να παρουσιάσουν για το νέο επικουρικό ασφαλιστικό, που μετατρέπει το αναδιανεμητικό σύστημα σε κεφαλαιοποιητικό, ωστόσο ένας… «γαλάζιος» φόβος έχει αρχίσει να απλώνεται όχι μόνο στους κόλπους της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της ΝΔ, αλλά ακόμη και εντός του υπουργικού συμβουλίου.

Σύμφωνα με το matrix24.gr, μετά το ξέσπασμα της σκληρής πολιτικής σύγκρουσης για τα εργασιακά, δεν είναι λίγα τα κυβερνητικά στελέχη που εισηγούνται στον πρωθυπουργό να υπάρξει μία επικοινωνιακή αντεπίθεση από την κυβέρνηση, ώστε να μην βρεθεί ξανά απομονωμένο το Μαξίμου και το υπουργείο Εργασίας.

Εξάλλου, μπορεί το εργασιακό να πέρασε χωρίς διαφοροποιήσεις, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να γίνει ένα «μασάζ» στους συμπολιτευόμενους βουλευτές, που δεν κρύβουν την ανησυχία τους. Άλλωστε, είναι γνωστό πως «πολλές φορές πάει η στάμνα στη βρύση, μία φορά όμως σπάει…»

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Αποκάλυψη: Το βαθύ (παρα)κράτος του Μητσοτάκη μέσα στην επιτροπή Τσίπρα – Ποιος από τους «41» μιλούσε ως… «βαθύ λαρύγγι» σε σκοτεινά κέντρα;

Ανήκει στους 41 της «επιστημονικής επιτροπής» του Αλέξη Τσίπρα, αλλά φέρεται να είχε ανοικτή γραμμή με το πιο σκοτεινό κομμάτι του κρατικού μηχανισμού επί ΝΔ. Πόσα γνώριζε ο πρώην πρωθυπουργός;

Σάλος: Κόβεται ο Κανάκης στον ΑΝΤ1; Όργιο φημών για παρέμβαση Μητσοτάκη στον Κυριακού

Πρεμιέρα για τους Ράδιο Αρβύλα με το τραγούδι «Γλέντι» και στίχους αιχμής για την κυβέρνηση. Η φράση «πέρασε μια εξαετία που μοιάζει με επταετία» προκάλεσε σάλο και φήμες για παρέμβαση του Μαξίμου στον ΑΝΤ1

Ο «μοναχικός» επιχειρηματίας στη δεξίωση της Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: λάθος σημειολογία ή προάγγελος νέων ισορροπιών;

Μόνος επιχειρηματίας στη δεξίωση της Κίμπερλι Γκίλφοϊλ, ο Αλέξανδρος Εξάρχου συνοδευόμενος από την Ελένη Βρεττού. Ένδειξη άστοχης επιλογής ή προμήνυμα νέας εποχής στις επιχειρηματικές σχέσεις;