«Ξέρουν, αλλά»: Σποτ του ΣΥΡΙΖΑ για το θέμα της ακρίβειας (vid)

Σποτ με επίκεντρο το ζήτημα της ακρίβειας και του κόστους στέγασης έδωσε το Σάββατο στη δημοσιότητα ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, στο κανάλι του iSYRIZA στο YouTube.

Το βίντεο ξεκινάει με πλάνα από επίσκεψη του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη σε σούπερ μάρκετ που εναλάσσονται με διάφορες δηλώσεις του για το θέμα της ακρίβεις, όπως «Ξέρω πόσο δύσκολο είναι να πηγαίνετε σούπερ μάρκετ και να βλέπετε τις τιμές να ανεβαίνουν» και «Δεν θα λύσουμε το πρόβλημα από τη μία στιγμή στην άλλη».

Στο σποτ παρουσιάζονται δημοσιεύματα για την αύξηση των τιμών στο σούπερ μάρκετ, ενώ ακολουθεί απόσπασμα και πάλι από δήλωση του πρωθυπουργού που αναφέρει πως γνωρίζει ότι (η ακρίβεια) δοκιμάζει κάθε νοικοκυριό. «Ξέρει αλλά τι κάνει», διερωτάται το σποτ και απαντάει με δήλωση του κ. Μητσοτάκη: «Μόνιμη μείωση τιμών κατά 5% για έξι μήνες».

Στο σποτ αναφέρεται επίσης ότι η Ελλάδα είναι «πρωταθλήτρια» στο κόστος στέγασης και πως «το 27% του πληθυσμού της χώρας επωμίστηκε κόστος στέγασης άνω του 40% του διαθέσιμου εισοδήματος του» και πως «το αντίστοιχο ποσοστό πληθυσμού στη ζώνη του Ευρώ διαμορφώθηκε σε 9,4%».

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Θα πουλήσει τελικά ο Ιβάν Σαββίδης; – Ζητά 334 εκατ. ευρώ για να αποχωρήσει

Η Λουί-Ντρέιφους επανέρχεται με προσφορά 40€/μετοχή για τον ΟΛΘ – Η μετοχή καλπάζει, ο Σαββίδης ζητά 334 εκατ. ευρώ – Θα πει ξανά όχι;

Αλλαγές στον ΠΑΟΚ: Σενάρια για επενδυτές – Η αινιγματική κίνηση του Ιβάν Σαββίδη

Στο προσκήνιο πιθανή είσοδος επενδυτών στον ΠΑΟΚ – Τι...

Το πολιτικό παρασκήνιο πίσω από τη συμφωνία ΠΑΟΚ – Μυστακίδη για τη Νέα Τούμπα

Η ελληνική κυβέρνηση αρνείται εμπλοκή στη συμφωνία του Α.Σ. ΠΑΟΚ με τον Αριστοτέλη Μυστακίδη για τη Νέα Τούμπα. «Δεν γνωρίζαμε για το deal», ανέφερε πηγή του Μαξίμου. Η συμφωνία αφορά πλήρη ιδιωτική χρηματοδότηση.

Η οικογένεια Βαρδινογιάννη «χάνει μετοχές», αλλά όχι την ισχύ στα media

Η Alpha TV αλλάζει χέρια: Η United Group αποκτά το 50%, αλλά η διοίκηση παραμένει στη Motor Oil. Ποιος έχει πραγματικά τον έλεγχο; Ποια είναι η στρατηγική της οικογένειας Βαρδινογιάννη και πώς εξελίσσεται ο όμιλος;