«Ντόμινο» ευθυνών για τα μεγάλα προβλήματα στον σιδηρόδρομο την ώρα που η κυβέρνηση πανηγυρίζει

Η Hellenic Train προειδοποιεί τον ΟΣΕ και το υπουργείο Μεταφορών για αναγκαστικές αποσύρσεις μηχανών λόγω φθοράς, με τον Οργανισμό να ρίχνει τις ευθύνες στην ιταλική εταιρεία, ενώ η κυβέρνηση πανηγυρίζει για την «ολοκλήρωση των έργων σηματοδότησης».

Η Hellenic Train έχει αποστείλει δύο επιστολές σε διάστημα δύο μηνών, προειδοποιώντας ότι ο σιδηρόδρομος κινδυνεύει ουσιαστικά να μείνει χωρίς αυτοκινητάμαξες.

Στην τελευταία επιστολή προς τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ, Παναγιώτη Τερεζάκη και την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, η ιταλική εταιρεία επισημαίνει ότι ολοένα και περισσότερες μηχανές αναγκάζονται να αποσυρθούν από την κυκλοφορία λόγω «μεγάλων φθορών στους τροχούς», γεγονός που οδηγεί σε «αναπόφευκτο περιορισμό της κυκλοφορίας των προγραμματισμένων αμαξοστοιχιών».

Η εταιρεία κάνει λόγο για το πρόβλημα της «ταχείας φθοράς ονύχων τροχών», οι οποίοι μεταδίδουν την κίνηση στα τρένα και είναι κατασκευασμένοι έτσι ώστε στη μία πλευρά τους να διαμορφώνεται ένα «νύχι». Με τον τρόπο αυτόν, διατηρούν σταθερή τροχιά στις στροφές αλλά και στις αλλαγές τροχιάς, τα κλειδιά. Υπό κανονικές συνθήκες, οι βαριοί μεταλλικοί τροχοί αντέχουν για να βγάλουν χιλιάδες δρομολόγια και να είναι λειτουργικοί διανύοντας μέχρι και 2 εκατομμύρια χιλιόμετρα.

Επιπλέον, σύμφωνα με τη Hellenic Train, οι τροχοί καταστρέφονται πριν συμπληρώσουν τα 200.000 χιλιόμετρα.

Όπως επισημαίνεται στο δημοσίευμα, είναι απαραίτητη η ύπαρξη προσωπικού στον ΟΣΕ που θα επιθεωρεί το δίκτυο ανά τακτά χρονικά διαστήματα και θα ελέγχει εάν λειτουργούν σωστά οι μηχανές. Ωστόσο το προσωπικό του ΟΣΕ μειώθηκε δραματικά τα τελευταία χρόνια, καθώς μαζί με τους σταθμάρχες και τους κλειδούχους, αποχώρησαν και όσοι είχαν υπ’ ευθύνη τους την απρόσκοπτη λειτουργία των μηχανών.

Την ίδια ώρα η διοίκηση του ΟΣΕ υποστηρίζει, σύμφωνα με το δημοσίευμα, ότι για το πρόβλημα ευθύνονται «είτε οι μηχανοδηγοί της Hellenic Train που παραβιάζουν τα όρια ταχύτητας, είτε η ποιότητα των μεταλλικών τροχών που προμηθεύεται η ιταλική εταιρεία».

Κλείνοντας την επιστολή της, η Hellenic Train σημειώνει μάλιστα ότι το φαινόμενο της ταχείας φθοράς εκδηλώθηκε μετά την επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου, έπειτα από το πολύνεκρο δυστύχημα των Τεμπών.

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μαξίμου 2015: Το απειλητικό μήνυμα πανίσχυρου εκδότη που «πάγωσε» κορυφαίο υπουργό του Αλέξη Τσίπρα – Η αλήθεια για τους εκβιασμούς στα media

Πρωτοκλασάτος υπουργός δείχνει SMS εκδότη με έμμεση απειλή για πρωτοσέλιδο. Το περιστατικό που αποκαλύπτει πώς λειτουργούσε η πίεση.

Ο Μάκης Βορίδης στη «Γη της Ελιάς»; Παραιτήθηκε και πάει… Μάνη με ρόλο-έκπληξη!

Ο Μάκης Βορίδης παραιτήθηκε από τον ΟΠΕΚΕΠΕ και φημολογείται ότι θα παίξει στη "Γη της Ελιάς" ως Επιθεωρητής Επιδοτήσεων!

Ναύαρχος Αποστολάκης: Σοβαρές καταγγελίες για τις επιπτώσεις του έργου του Λάτση – Ποιος πληρώνει τις ρήτρες εκατομμυρίων ευρώ;

Ο Ευάγγελος Αποστολάκης καταγγέλλει τα προβλήματα των έργων στο Ελληνικό: κυκλοφορία, ηχορύπανση, πλημμύρες και απώλεια πρασίνου.

Αποκάλυψη-βόμβα: Η υπόθεση ΙVEN και ο ρόλος του Κυριάκου Μητσοτάκη – Το προηγούμενο «σκάνδαλο επιδοτήσεων» πριν τον ΟΠΕΚΕΠΕ

Αποκάλυψη για τον Κυριάκο Μητσοτάκη: Η υπόθεση της Iven A.E., οι επιδοτήσεις του Γ' ΚΠΣ, η άρση ασυλίας και οι ομοιότητες με το σημερινό σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ.