Νέα επένδυση από τον Ιβάν Σαββίδη!

Βήμα εισόδου στο ηλεκτρονικό εμπόριο πραγματοποίησε ο όμιλος Dimera συμφερόντων Ιβάν Σαββίδη. Η ονομασία του ιστότοπου ηλεκτρονικής πώλησης αγαθών είναι open-market.gr και υπάγεται στη Dimera Group ΜΕΠΕ, η οποία έχει έδρα την οδό Μικράς Ασίας, όπου βρίσκεται το γήπεδο της Τούμπας στη Θεσσαλονίκη. Της προαναφερόμενης εταιρείας ηγούνται οι δύο στενοί συνεργάτες του επιχειρηματία, Μαρία Γκοντσάρεβα και Αρτούρ Νταβιντιάν.

Με εξυπηρέτηση από το logistics system της Public

To ηλεκτρονικό κατάστημα του ομίλου Dimera διαθέτει προϊόντα τεχνολογίας και είδη σπιτιού. Ως προς τους όρους αγορών και υπηρεσιών που παρέχει προς το καταναλωτικό κοινό δίνει την δυνατότητα για πληρωμή των παραγγελιών σε έως και 12 άτοκες δόσεις με δωρεάν μεταφορικά. Το open-market αναφέρει ότι ο χρόνος παράδοσης για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη είναι δύο ημέρες, για την υπόλοιπη Ελλάδα είναι τέσσερις ημέρες και στις έξι ημέρες ανέρχεται ο χρόνος παράδοσης για τις δυσπρόσιτες περιοχές της χώρας. Mάλιστα, η διανομή των παραγγελιών εξυπηρετείται μέσα από το logistics system της Retail World Α.Ε. εταιρείας που διαχειρίζεται το δίκτυο καταστημάτων Public.

Διεύθυνση επιστροφής παραγγελιών αυτή του τηλεοπτικού σταθμού Open

Nα σημειωθεί ότι η ονομασία του ηλεκτρονικού καταστήματος που συνέστησε ο όμιλος του Ιβάν Σαββίδη, ταυτίζεται με το γνωστό κανάλι της Παιανίας, Οpen, επίσης συμφερόντων του επιχειρηματία. Μάλιστα ως διεύθυνση επιστροφής των παραγγελιών αναφέρεται η έδρα του καναλιού Open, δηλαδή το 2ο χιλιόμετρο της λεωφόρου Μαρκόπουλου – Παιανίας, όπου και εδρεύει η Dimera Εκδοτική Α.Ε.

Η περίπτωση του Ιβάν Σαββίδη δεν αποτελεί την μοναδική περίπτωση επένδυσης επιχειρηματία με ταυτόχρονη παρουσία στα μέσα ενημέρωσης και στα αθλητικά – ποδοσφαιρικά πεπραγμένα, με επένδυση στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ο όμιλος Μαρινάκη από την πλευρά του έχει συστήσει την εταιρεία Wellcomm, η οποία με επικεφαλής των πρώην διευθύνοντα σύμβουλο της Public, Χρήστο Καλογεράκη, έχει δημιουργήσει την πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών Shopflix.gr. Επιπλέον ο όμιλος Μαρινάκη έχει προχωρήσει και σε μία ακόμα κίνηση που αφορά στην είσοδό του στον τομέα του catering με τη σύσταση της εταιρείας, Foodflix Catering Services και έδρα τη διεύθυνση στην οποία βρίσκεται το Στάδιο Καραϊσκάκης.

Στα 14 δισεκατομμύρια ευρώ οι ηλεκτρονικές πωλήσεις του 2021

Οι παραπάνω κινήσεις έρχονται δεδομένης της διαρκώς ανοδικής πορείας που καταγράφει το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα, η συνολική αξία πωλήσεων του οποίου – συμπεριλαμβανομένων προϊόντων και υπηρεσιών – ανήλθε το 2021 στα 14 δισεκατομμύρια ευρώ, με βάση πρόσφατα στοιχεία του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων και Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ).

Τα ίδια στοιχεία δείχνουν ότι έως και αυτή τη στιγμή, περισσότερες από 15.000 επιχειρήσεις στην Ελλάδα διαθέτουν οργανωμένο κανάλι ψηφιακών πωλήσεων. Τα μεγαλύτερα ποσοστά ηλεκτρονικών πωλήσεων κατανέμονται στις κατηγορίες εισιτήρια-ξενοδοχεία με 45% και ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά είδη με 34%. Έπονται τα προϊόντα ρουχισμού με 20%, τα παιχνίδια-είδη δώρων- κοσμήματα με 17%, τα είδη προσωπικής περιποίησης με 13%, τα έπιπλα με 13%.

ΠΗΓΗcapital.gr

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μυστικές δημοσκοπήσεις – Εφιάλτης για τον Μητσοτάκη: Η Ελληνική Λύση πρώτο κόμμα σε τρεις νομούς της Μακεδονίας

Ανατροπή στις μυστικές δημοσκοπήσεις: Η Ελληνική Λύση του Κυριάκου Βελόπουλου αναδεικνύεται πρώτο κόμμα σε τρεις νομούς της Μακεδονίας και διεκδικεί πρωταγωνιστικό ρόλο στη Βόρεια Ελλάδα

Η ηχηρή απουσία από την ομιλία Τσίπρα – Το μήνυμα που ανησύχησε τους επιτελείς

Η απουσία της Όλγας Γεροβασίλη από την ομιλία Τσίπρα στη Θεσσαλονίκη προκαλεί ερμηνείες και σενάρια για την επόμενη μέρα του πρώην πρωθυπουργού

Προβληματισμός και μεγάλη αγωνία των ολιγαρχών για τον Τσίπρα – Η αναπόφευκτη σύγκριση με τον Μαρινάκη

Σκεπτικισμός στους επιχειρηματικούς κύκλους που στηρίζουν τον Αλέξη Τσίπρα, καθώς η εμφάνισή του στο συνέδριο του Economist θεωρήθηκε «άχρωμη» και χωρίς απήχηση

Μυστική δημοσκόπηση – «καμπανάκι πολιτικού θανάτου» για τον Μητσοτάκη: Κατρακυλά η ΝΔ – Κάτω από το 25% η πραγματική απήχηση λίγο πριν τη...

Μυστική δημοσκόπηση-σοκ μετά το καλοκαίρι δείχνει κατάρρευση της ΝΔ κάτω από το 25%. Πτώση άνω των 5 μονάδων στην πρόθεση ψήφου και πανικός στο Μαξίμου λίγο πριν τη ΔΕΘ