«Η πεθαμένος ή στη φυλακή θα…» – Σπάει τη σιωπή της για τον Φουρθιώτη η Τζούλια Αλεξανδράτου

Για πρώτη φορά η Τζούλια Αλεξανδράτου δίνει τη δική της απάντηση για όλες τις εξελίξεις που έχουν προκύψει στην υπόθεση του Μένιου Φουρθιώτη, που υπήρξε πρώην μάνατζέρ της.

«Δεν έχω καμία σχέση με αυτόν τον άνθρωπο σε κανένα επίπεδο. Τον ξέρω καλύτερα από όλο τον κόσμο, εγώ τα γνώριζα και ήταν θέμα χρόνου να γίνουν όλα όσα συνέβησαν. Θα ασχοληθώ μαζί του μόνο νομικά, όχι τηλεοπτικά. Ή πεθαμένος, ή στη φυλακή θα βρισκόταν. Δεν θέλω να πω τίποτα άλλο» δηλώνει στη Σάσα Σταμάτη και την εφημερίδα On Time.

Ωστόσο ο δικηγόρος της Τζούλιας Αλεξανδράτου, Χρήστος Νικολακόπουλος, δηλώνει στην εφημερίδα ότι ο Μένιος Φουρθιώτης σκηνοθέτησε ληστεία εις βάρος της Τζούλιας Αλεξανδράτου (ενώ την κλοπή την είχε κάνει ο ίδιος), όπως σκηνοθέτησε τώρα τις επιθέσεις εις βάρος του.

Σε τι φάση βρίσκεται η δικαστική διαμάχη της Τζούλιας Αλεξανδράτου με τον Μένιο Φουρθιώτη;

Έχει παραπεμφθεί να δικαστεί στο Μονομελές Εφετείο Κακουργημάτων. Η υπόθεση αυτή έχει αναβληθεί περίπου 10 φορές και η τελευταία δικάσιμος, η οποία είχε οριστεί ήταν τον Νοέμβριο του 2020, όπου ζητήθηκε αναβολή από πλευράς της Τζούλιας γιατί είχε κάνει ένα τεστ covid και ανέμενε το αποτέλεσμα.

Στη συνέχεια είχε οριστεί τον Φεβρουάριο, πλην όμως αποσύρθηκε λόγω των μέτρων για την πανδημία, και δεν έχει ακόμα προσδιοριστεί. Αυτές τις ημέρες θα το ψάξω στην Εισαγγελία να δω πότε έχει πάει και ενδεχομένως να ζητήσω και την επίσπευση ορισμού δικασίμου.

Βέβαια πλέον έχουν αλλάξει τα πράγματα. Πώς τα βλέπετε με τα νέα δεδομένα;

Τα δεδομένα ως προς τον κατηγορούμενο είναι ότι πλέον θα φανεί πως και για την υπόθεση αυτή, για την οποία προφυλακίστηκε, χρησιμοποιεί διάφορες μεθόδους για να πείσει για πράγματα τα οποία δεν ισχύουν, όπως επί παραδείγματι στην υπόθεση της Τζούλιας, επειδή εκείνη θεωρεί ότι αυτός της αφαίρεσε το χρηματοκιβώτιο, γιατί ήταν ο μόνος ο οποίος γνώριζε τη θέση του χρηματοκιβωτίου, το συνδυασμό του, ότι η Τζούλια έλειπε στο εξωτερικό και συγκεκριμένα στην Αλβανία την εποχή εκείνη, διότι η κλοπή φαίνεται να έγινε μεταξύ 27ης και 30ης Αυγούστου 2010, κάπου εκεί μεσολαβούσε ένα Σαββατοκύριακο.

Το σπίτι ήταν απομονωμένο ψηλά στη Δροσιά και από τα στοιχεία που έχουμε βρει κατευθυνόμαστε ότι ήταν αυτός ο δράστης. Εκείνος ισχυρίζεται ότι η κλοπή θα μπορούσε να γίνει από τον οποιονδήποτε. Για να το κάνουν όμως άγνωστοι θα έπρεπε ο τοίχος από όπου ξηλώθηκε αυτό, να είχε φθορές, που τέτοιες φθορές δεν είχε. Εκείνος ήξερε τον συνδυασμό, είχε τη δυνατότητα πρόσβασης, γνώριζε ότι η Τζούλια λείπει και το αφαίρεσε με την ησυχία του. Δηλαδή με λίγα λόγια σκηνοθέτησε τη ληστεία, όπως τώρα σκηνοθέτησε τις επιθέσεις εις βάρος του. Προφανώς, έκανε και τότε αυτή τη σκηνοθεσία, γι’ αυτό πήρε και το καταγραφικό και σκηνοθέτησε ότι κάποιος άλλος ήταν.

Η Τζούλια έχει πλήρη εμπιστοσύνη στη Δικαιοσύνη, γιατί από τα αποδεικτικά στοιχεία που έχει, πιστεύει ότι θα δικαιωθεί. Εκείνος το αρνείται και μάλιστα αναφέρει ότι είχε κίνητρο και καλά η Τζούλια να τον εκδικηθεί, διότι και καλά διέκοψε μια σύμβαση συνεργασίας που είχαν μαζί.

ΠΗΓΗOn Time

Διαβάστε οπωσδήποτε

google news svg icon

Ακουλούθησε το Periodista.gr στο Google News για να μαθαίνεις όσα δεν τολμούν ή δεν θέλουν να γράψουν οι άλλοι.

Περισσότερα

Άρθρα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Βόμβα από την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία και ανακοίνωση φωτιά – Εξαρθρώθηκε κύκλωμα απάτης με αγροτικές επιδοτήσεις – ζημία 19,6 εκατ. ευρώ στον ευρωπαϊκό προϋπολογισμό

37 συλλήψεις σε Αθήνα, Κρήτη, Μακεδονία – Πολυετές δίκτυο εξαπάτησης του ΟΠΕΚΕΠΕ με πλαστές δηλώσεις αγροτεμαχίων

Σάλος: Κόβεται ο Κανάκης στον ΑΝΤ1; Όργιο φημών για παρέμβαση Μητσοτάκη στον Κυριακού

Πρεμιέρα για τους Ράδιο Αρβύλα με το τραγούδι «Γλέντι» και στίχους αιχμής για την κυβέρνηση. Η φράση «πέρασε μια εξαετία που μοιάζει με επταετία» προκάλεσε σάλο και φήμες για παρέμβαση του Μαξίμου στον ΑΝΤ1

Ο «μοναχικός» επιχειρηματίας στη δεξίωση της Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: λάθος σημειολογία ή προάγγελος νέων ισορροπιών;

Μόνος επιχειρηματίας στη δεξίωση της Κίμπερλι Γκίλφοϊλ, ο Αλέξανδρος Εξάρχου συνοδευόμενος από την Ελένη Βρεττού. Ένδειξη άστοχης επιλογής ή προμήνυμα νέας εποχής στις επιχειρηματικές σχέσεις;